F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Brawn: Red Bull musi pomagać Hondzie w zrozumieniu realiów F1

Brytyjczyk jest przekonany o wysokim potencjale partnerstwa obu firm.
Nataniel Piórkowski, 4 stycznia 2019, wyświetlenia: 3342<< | lista | T- | T+ | >>

Red Bull musi utrzymywać Hondę blisko realiów Formuły 1 i wyznaczać japońskiemu koncernowi właściwe cele i priorytety – uważa Ross Brawn.

W ubiegłym roku Honda zdołała przekonać Red Bulla, iż w nieodległej przyszłości jest w stanie zbudować silnik, dzięki któremu możliwa stanie się walka o mistrzostwo świata. Wynikiem tego jest umowa na dostawy silników, która wchodzi w życie od początku sezonu 2019.

Dyrektor do spraw sportowych Formuły 1 – Ross Brawn, który w przeszłości kierował fabrycznym teamem Hondy w serii Grand Prix, wyjaśnia: „Sekretem osiągnięcia sukcesów z Hondą jest w pewnego rodzaju połączenie inżynierów z wyzwaniami Formuły 1. Gdy rozpocząłem pracę dla Hondy, inżynierowie byli trochę zdystansowani od realiów, które były wymagane w tym projekcie. Moim zadaniem stało się połączenie inżynierów i zagwarantowanie, że pracują nad odpowiednimi rzeczami, że mają jasne priorytety, informacje i prawdziwy obraz tego, co dzieje się wokół”.

„Kiedy przybyłem do bazy zespołu ujrzałem, że ich silnik jest jednym z najlepszych. Wiedziałem to, bo znałem Ferrari. Było jasne, że ich jednostka nie była jedną z najlepszych. Łączenie ludzi Hondy z rzeczywistą sytuacją, pomaganie im w zrozumieniu priorytetów, tego nad czym powinni się koncentrować, było jednym z ważnych elementów mojej pracy. Myślę, że Red Bull bardzo dobrze poradzi sobie z tym, aby zapewnić Hondzie tę przejrzystość i punkty, na których musi się skupiać”.

„Ważne jest znanie swoich mocnych i słabych stron i zagwarantowanie, że koncentrujesz się na właściwych rzeczach. Jeśli to zapewnią, to na pewno znajdą się w dobrej sytuacji. Wygląda na to, że w 2018 roku dokonali dużych postępów. Relacje z McLarenem uległy załamaniu. Zmiana była dla nich czymś dobrym. Red Bull to świetna firma wyścigowa. Projektują wspaniałe bolidy”.

„To wyjątkowa okazja dla Hondy, aby odnieść sukces. Spodziewam się, że Red Bull będzie nadal wygrywał wyścigi. Czy już w pierwszym sezonie współpracy z Hondą powalczy o mistrzostwo? Tego nie wiem. Byłoby to coś absolutnie wyjątkowego, ale wydaje mi się, że nowy sezon będzie pierwszym rozdziałem partnerstwa, którego ukoronowaniem będzie zdobywanie mistrzowskich tytułów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.04.2024  Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku
25.04.2024  Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla
25.04.2024  AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla
21.04.2024  Verstappen: Bolid jechał jak po szynach
20.04.2024  Horner: Perez jest zrelaksowany i nie skupia się już na Maksie
Tagi:
Red Bull
Honda
Brawn R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kovalf122, 05.01.2019 21:06[!]
Można zauważyć pewną prawidłowość, że zespołowi z Hondą na pokładzie idzie lepiej w sezonach parzystych:
2004 - kapitalny rok Buttona i trzecia pozycja zespołu BAR w klasyfikacji konstruktorów
2005 - znaczna zniżka formy
2006 - pierwsza wygrana Buttona i całkiem solidny rok
2007 - tragiczny sezon, wisienką na torcie zerowy dorobek punktowy Barrichello
2008 - wciąż słabo, choć punktowo lepiej niż rok wcześniej; na otarcie łez podium Rubensa w pamiętnym wyścigu na Silverstone

I era hybrydowa
2015 i 2017 - sezony do zapomnienia; w tym drugim ostateczny koniec współpracy Hondy z McLarenem, która miała być projektem długofalowym
2016 i 2018 - najpierw McLaren wskoczył na szóstą pozycję w klasyfikacji zespołów, głównie dzięki genialnemu Alonso, natomiast związek Toro Rosso z Hondą wyglądał na bardzo zdrowy, zaś Gasly zaliczył kilka mocnych występów; wreszcie ogłoszenie współpracy z Red Bullem

Jeśli ten trend się utrzyma, to możemy być świadkami wielu niewybrednych komentarzy ze strony doktora Marko ;)
Phaedra, 06.01.2019 16:30[!]
Po co ta statystyczna wyliczanka, wystarczy wiedzieć co działo się za kulisami. A w 2007 i 2008 bolid nie mógł być dobry bo projektował go gość od motorów, taka to panie polityka była w Hondzie. A jak złapali byka za rogi to się zes...li.
kovalf122, 06.01.2019 17:15[!]
Cytat Phaedra :
Po co ta statystyczna wyliczanka

W ramach ciekawostki. Równie dobrze w tym sezonie motor Hondy może być konkurencyjny i niezawodny, samochód Red Bulla znakomicie przygotowany, i cały pakiet zapewni kierowcom równą walkę z Ferrari i Mercedesem.
mbwrobel, 06.01.2019 23:11[!]
Chodzą słuchy, że silnik Hondy przy wysokich obrotach dostaje jakichś nieprzewidzianych i niepożądanych wibracji. Wprawdzie źródła tego info do wiarygodnych bym nie zaliczył (wp.pl), ale coś w tym może być.
WooQash, 07.01.2019 00:47[!]
@kovalf122 gdyby Honda została w 2009 to chyba wyszłoby to im dużo lepiej niż w 2008.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca