F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Grosjean: Celem Haasa na sezon 2019 jest walka o czwarte miejsce

Francuz ma jednak świadomość, że cały zespół nie może pozwolić sobie na kolejne kosztowne błędy.
Nataniel Piórkowski, 7 stycznia 2019, wyświetlenia: 1983<< | lista | T- | T+ | >>

Romain Grosjean uważa, że Haas nie może pozwolić sobie na najmniejsze błędy jeśli chce zakończyć nadchodzący sezon na czwartym miejscu w klasyfikacji generalnej.

Haas, który dołączył do stawki w 2016 roku, dokonał na przestrzeni ostatnich dwóch lat znaczących postępów. Stajnia z Kannapolis zakończyła ostatnie mistrzostwa na piątym miejscu, ustępując zespołom wielkiej trójki oraz Renault. Szef ekipy – Guenther Steiner uważa, że duży wpływ na to miały błędy wynikające z małego doświadczenia zespołu w rywalizacji na wysokim poziomie.

Grosjean sądzi, że Haas dysponuje potencjałem umożliwiającym walkę o czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej. „To będzie duże wyzwanie, zwłaszcza przy zmianach przepisów, ale myślę, że naszym celem będzie walka o czwarte miejsce. Chcemy być za trzema najlepszymi zespołami”.

„Będziemy musieli wejść na jeszcze wyższy poziom. Zmieniliśmy naszą ligę – wyszliśmy z grona zespołów z tyłów środka stawki na jej czoło. Możesz zrobić różne rzeczy, możesz popełnić błędy, ale teraz nie można sobie na to pozwolić, bo wszystko ma znaczenie. Trzeba być bardziej precyzyjnym, bardzo dokładnym. Ostatni rok był świetny pod względem uczenia się tych zależności. Teraz nasz zespół jest gotowy na kolejne postępy. Jeśli baza bolidu będzie równie udana jak w 2018 roku, to nie widzę powodu, byśmy nie mieli liczyć się w walce o czwarte miejsce” – kontynuował.

Grosjean jest dumny ze swojego wkładu w rozwój Haasa, jaki zapewnia od sezonu 2016. „Tu nie chodzi tylko o mnie. W zespół jest zaangażowanych wiele osób, ale tak – jestem tutaj od samego początku i pomogłem w ściągnięciu do stajni kilku osób. Gene [Haas] chce, byśmy walczyli tu o dobre wyniki. Kocha to. Ludzie to widzą i myślą "W porządku, to wspaniała przygoda". Sam tak to traktuję”.

„Możesz dołączyć do zupełnie nowego zespołu lub zespołu stawiającego pierwsze kroki i coś tworzyć, robić coś więcej niż w przypadku dołączenia do dużej ekipy, gdzie wszystko jest już uporządkowane. Oczywiście miałbyś tam pewien wpływ na funkcjonowanie zespołu, ale tutaj każdy element układanki ma większe znaczenie, bo cała układanka jest młodszą strukturą” – wyjaśniał.

Francuz zapewnia, że chciałby pozostać w Haasie, jeśli ten utrzyma trend wznoszący. „Myślę, że mam przed sobą wiele lat startów w F1. Nie wiem, czy zakończę moją karierę w Haasie, czy gdzieś indziej. Mamy kontrakt na ten sezon, więc w pewnym momencie będziemy musieli porozmawiać o przyszłości. Haas jest jednak zespołem który lubię, którego czuję się częścią. Chciałbym tutaj zostać”.

„Oczywiście chciałbym wygrywać wyścigi i mam nadzieję, że przed sezonem 2021 w Formule 1 dokonają się zmiany, dzięki którym o najwyższy stopień podium nie będą rywalizować tylko Mercedes, Ferrari i od czasu do czasu Red Bull. Jeśli tak by się stało, to bardzo chciałbym tu zostać” – dodał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.02.2023  Grosjean nie wyklucza powrotu do F1 z zespołem Andrettiego
20.12.2022  Grosjean: Vasseur może doprowadzić Ferrari do mistrzostwa świata
12.12.2022  Grosjean: Haas popełnił błąd zwalniając Schumachera
29.06.2022  Grosjean: Trudności Schumachera są czymś typowym dla Haasa
17.03.2022  Grosjean: Odrzuciłbym propozycję powrotu do Haasa
Tagi:
Grosjean R.
Haas

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 07.01.2019 11:38[!]
Miłe z jego strony, że ani razu nie wspomniał ile kosztowały jego błędy za kierownicą w zeszłym sezonie.
pluto, 07.01.2019 13:30[!]
4 miejsce jest zaklepane dla Renault. Bedzie ciekawa walka o 5 miejsce miedzy Haas ,RacePoint,Sauber,Mclaren. Wielka zagadka bedzie forma Williamsa mogą powtórzyć wyczyn Saubera z 2018
sasza82, 07.01.2019 14:26[!]
Jeśli nadal będzie popełniał tyle błędów, to wątpię by był na pozycji, by dyktować warunki...stąd stwierdzenie o wielu latach ścigania jest dosyć buńczuczne. Chyba, że myśli nie tylko o f1 ;)
F1V0, 07.01.2019 19:41[!]
Jak Grosjean będzie popełniał tyle błędów co w 2018, a Magnussen pojedzie sezon jak w drugiej połowie 2018 to będą mogli zapomnieć o 4 miejscu. Pytanie też ile im Ferrari pomogło w robieniu auta na zeszły sezon. Jeśli rzeczywiście polecieli mocno z kopią to przy zmianie przepisów mogą dużo stracić. Patrząc na skład Renault to raczej 4 miejsce zaklepane. Force India z takim budżetem też powinna zrobić niezłe auto, a do tego dojdzie Sauber który ciągle się wzmacnia i będzie mieć Raikkonena. W tym sezonie zajęli 5 miejsce tylko dzięki skasowaniu punktów Force Indii. W przyszłym sezonie to mogą zaliczyć solidny spadek. 7 a może i nawet 8 miejsce jak Paddy zbuduje dobry bolid, bo nie wydaje mi się żeby Magnussen i Grosjean przejechali bezbłędny sezon.
Maciek znafca, 07.01.2019 23:50[!]
Chyba walka o 4. miejsce w któryms z wyscigów, najwyzsze na jakim byl Grosejan w Haasie. Gro nie jest regularny, dlatego nie osiaga rezultatów na miare potencjalu. Nie zapomne nigdy jego startu w gp Japoni sprzed 5 lat jak ogral oba Red Bulle a pózniej przez wiekszosc wyscigu prowadzil. Koncówka ery V8 to byl jego najlepszy czas. Dzis zostaly zgliszcza.
mbwrobel, 08.01.2019 09:21[!]
Cytat :
Jeśli baza bolidu będzie równie udana jak w 2018 roku

Będzie, Ferrari było w ubiegłym sezonie bardzo szybkie :P.
dulk, 08.01.2019 11:21[!]
tylko jest zmiana przepisów i to co rok temu było dobre w tym może się do niczego nie nadawać
choć może odziedziczą tegoroczne komponenty?
bo chyba współpraca RB - TR ma właśnie polegać na tym że to co wspólne to TR dostanie od RB w specyfikacji takiej samej dla danego roku
marios76, 10.01.2019 09:25[!]
O co powalczy Haas, to zobaczymy, a Grosjean odmowil Renault, bo w nich nie wierzyl, a jak nie oceniac polityki zespolow w stosunku do zatrudnianych kierowcow, to nie sadze by ktokolwiek sprzed Haasa wzial na chocby sezon, takiego "odlotowca" ;) Niech sie Romain cieszy, jak go w ogole pozbawia.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca