F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

Auto Bild sugeruje, że były szef stajni z Maranello może przejść do Saubera.
Nataniel Piórkowski, 11 stycznia 2019, wyświetlenia: 4805<< | lista | T- | T+ | >>
Ferrari musiało zdecydować się na zwolnienie Maurizio Arrivabene, aby zapewnić, że Mattia Binotto nie ustąpi ze stanowiska dyrektora technicznego Scuderii.

Zasugerował to w rozmowie z La Gazetta dello Sport Piero Ferrari.

Na początku tygodnia stajnia z Maranello poinformowała o rozstaniu z dotychczasowym szefem – Maurizio Arrivabene. Jego stanowisko ze skutkiem natychmiastowym przejął Binotto.

„Wszystko wydarzyło się przed świętami. Z różnych względów zadecydowaliśmy o tym, że nie będziemy od razu ujawniać naszej decyzji. Nie chcę wchodzić w szczegóły, także z tego powodu, iż mogę wypowiadać się wyłącznie jako udziałowiec. Powiem tylko, że pomiędzy członkami zarządu doszło do konfrontacji. Koniec końców podjęliśmy działania kierując się wyłącznie interesem Ferrari”.

Ferrari zasugerował, że gdyby Arrivabene pozostał w zespole, Binotto mógłby zdecydować się na zmianę pracodawcy, wzmacniając tym samym jedną z konkurencyjnych ekip.

„Najważniejszą kwestią, jaką braliśmy pod uwagę, było zapewnienie ciągłości i stabilności w dziale technicznym. Chcieliśmy zagwarantować, iż nadal będziemy mogli polegać na szerokich kompetencjach Mattii Binotto, który odegrał fundamentalną rolę w budowaniu silnego zespołu”.

Auto Bild donosi z kolei, że Arrivabene może pozostać w Formule 1. Niemieccy dziennikarze wiążą Włocha ze stanowiskiem w Sauberze. W artykule możemy przeczytać, że może być to jeden z elementów projektu przekształcenia zespołu w fabryczną stajnię Alfy Romeo.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari
24.04.2024  Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami
23.04.2024  Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP
21.04.2024  Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
Tagi:
Ferrari
Arrivabene M.
Binotto M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sneer, 11.01.2019 15:47[!]
Jednym słowem Maurizio się nie sprawdził w sporcie.
marios76, 11.01.2019 15:48[!]
A, czyli dziewczyny sie podrapaly... ;)

@sneer Dlaczego tak uwazasz? Zespol dzialal lepiej niz w trakcie niektorych sezonow z Alonso... bylo ok, a przez ten czas, na pewno zdobyl doświadczenie, ktore by zaprocentowalo. Biontti wskoczy na GP i sie bedzie uczył...
Zle sie dzieje w Ferrari. Ludzie sie nie dogaduja.
sneer, 11.01.2019 19:37[!]
Zastanów się - jak techniczny wolał odejść patrząc jak szef partoli nietechniczne rzeczy, a przez to jego robotę, to chyba się jednak nie sprawdził. Przede wszystkim doborem kierowców. Ale on był od papierosów. I na papierze miał bardzo mocny skład: czterokrotny i jednokrotny. A potem to już szedł w zaparte.
marios76, 11.01.2019 22:09[!]
@sneer Techniczny chcial awansowac... ;) A ze nie bylo na niego haka, polecial Maurizio. Z reszta jak mialby leciec, to dlaczego mowi sie o nim w Sauberze? Mysle, ze powodow moze byc tak wiele jak domniemanych opinii.
Aeromis, 11.01.2019 23:48[!]
@marios76
Cytat :
Techniczny chcial awansowac
I to jeszcze rozumiem, ale mniej zrozumiałe (teoretycznie) jest to że mógł bo był ważniejszy. Ot, całe Ferrari 2018. O tym jak ważna postacią w Ferrari jest Binotto wypowiadał się m.in Lauda: Binotto odegrał kluczową rolę w restrukturyzacji Ferrari. Tyle że Maurizio miał chyba poparcie byłego szefa (o ile dobrze pamiętam).
F1V0, 12.01.2019 02:40[!]
Problem Maurizio jest taki, że zamiast postawić ewidentnie na Vettela to starał się traktować kierowców w miarę równo i pewnie to był jeden z powodów utraty stanowiska.
Maciek znafca, 12.01.2019 06:25[!]
Stawiali na Vettela caly cas. On to niweczyl wypadkami na torze.
marios76, 12.01.2019 14:49[!]
Życie pokazalo ze ten ktory stracil najwiecej punktów jedzie dalej, a Raikkonen po najlepszym od lat sezonie out, Arrivabene out... to teraz powinni powtorzyc bolid z zeszlego sezonu i niech Leclerc nie uniesie presji, a Vettel jezdzi jak jezdzil i co poleci Binotti? :D
Powinna byc sprawa postawiona na ostrzu noża i czekamy na wyniki. Tak pewnie bylo. Ale Binotti zasugerowal, ze jak tak ma byc dalej, to odchodze, wiec poswiecili Maurizio, ktory pewnie dobrze dogadywal sie z Kimim. Sebastian musi miec dobry kontrakt i jeszcze w nkego wierzą, choc na tle Raikkonena wypadal ck sezon gorzej. Albo odwrotnie. ;)
bartoszcze, 13.01.2019 11:59[!]
Cytat marios76 :
na tle Raikkonena wypadal ck sezon gorzej

W sensie że raz miał sezon lepszy (2015,2017) a raz gorszy (2016, 2018)? To teraz powinien mieć lepszy ;)
pluto, 13.01.2019 16:51[!]
hahaha marios76 jest najlepszy: RAI najlepszy sezon od lat ,genialny a pokonał BOT z najgorszym sezonem w karierze o 4 punkty i to tylko dlatego ze BOT w drugiej częsci sezonu nonstop musiał wykonywać TO a RAI finiszował regularnie przed swoim liderem. Cos sie tu nie zgadza w rozumowaniu tego kolegi :albo Merc miał taka przewage nad Ferrari ,że BOT dorównywał RAI albo RAI był kompletnie do d..y
Haifisch7734, 13.01.2019 17:22[!]
@pluto Wydaje mi się, że sezon 2013 był dla BOT odrobinkę gorszy.
Poza tym, jak spojrzysz w statystyki, to w pierwszych 10 wyścigach RAI zdobył 12 pkt więcej niż BOT, obaj mieli po 2 DNF. W kolejnych 11 wyścigach BOT zdobył 8 pkt więcej, niż RAI, ale za to RAI miał 2 DNF, a BOT wszystkie ukończył.
pluto, 13.01.2019 22:28[!]
@Haifisch7734 to dalej nic nie wyjasnia. Jak RAI miał mistrzowski bolid to powinien walczyc o tytuł albo byc tam gdzie BOT w 2017- walczyć o wicemistrza. Tuż juz nie chodzi o same statystyki tylko o sytuacje w wyścigach -RAI tylko na Monzy i USA włączył sie do walki o wygrane ,BOT robił to częściej. Albo RAI byl tragiczny albo Ferrari było przereklamowane
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca