rno2, 22.01.2019 11:45 | | |
Cytat : bo nasze obroty handlowe są 40 razy większe niż obroty Red Bulla
Bólu d.py o Red Bulla ciąg dalszy.
Wielki ,,producent", który sprzedaję piątkowe treningi... :D
Piątkowy trening przyniesie duze zainteresowanie i zwiekszy sprzedaz samochodzow w Chinach. Swietny ruch na zasadzie dużo za niewiele.
Riccardo bedzie naciskal na rozwoj a przy okazji wycisnie sporo z tego samochodu. Hulk jest mocny ale Perez pokazal ze mozna go pokonac. Zapowiada sie ciekawa rywalizacja. Stawiam ze to bedzie ostatni sezon Hulka w Renault.
dziwna ta ich polityka pierw maja przez chyba 2 sezony cieniasa paydrivera Palmera, potem kolejnego cieniasa ktorego wzieli z przyczyn biznesowych Sainza a teraz biora kierowce ktoremu tyle musza placic. Troche nie umieja tego wywazyc rozsadnie.
@MairJ23 prosze o wiecej szacunku dla innych użytkowników forum
dulk, 22.01.2019 13:04 | | |
Cytat JuJu_Hound : Hulk jest mocny ale Perez pokazal ze mozna go pokonac.
dawno i już pewnie nie prawda - choćby ze wzgledu na "wyrównanie wagi kierowców"
myślę że Hulk będzie godnym partnerem-przeciwnikiem Riccardo - ma najwięcej do zyskania
jak choćby zremisuje z kierowcą o mistrzowskiej gaży 30baniek to jakby wygrał
Nie widzę nic dziwnego w tej polityce.
Pierwsze 2 lata wiedzieli że Enstone jest w rozsypce. Musieli odbudować fabrykę. Nie było jak inwestować w bolid ani po co zatrudniać drogich kierowców. Paydriverzy spłacili inwestycję w infrastrukturę.
Dopiero od 2019 zacznie się prawdziwy rozwój auta i jest też dwóch bdb kierowców.
Wydawanie kupy kasy w 2016 czy 2017 nie przyniosło by efektów tylko chaos.
Mają głowę na karku
Jezeli ktos uwaza, ze przy dzisiejszym stopniu skomplikowania bolidów oraz ukladzie sil mozna samym bolidem walczyc z najlepszymi, czy chocby się do nich zbliżyć, to sie myli. Dobry krok Renault. Drogo. Jak cholera. I dobrze, nadrobi chlopak tl co stracił w Red Bullu, a jak Renault na to stac, to tylko przyklasnac. Jakos nie widze duetu Palmer/ Hulkenberg walczacych z Ferrari czy Mercedesem. Przyszedl czas na solidnego kierowce z szybkoscia i doswiadczeniem i takiego mają. Kierowca robi różnicę. Lewis to w tym i poprzednim sezonie pokazal... ;)
@dulk 2016 to nie tak dawno
@JuJu_Hound przeczytalem moją wypowiedź i ją usunąłem . Wtedy zobaczyłem Twoja.
Nie wiem co mnie naszło żeby tak wyskoczyć . Panowie. Wybaczcie.
Zupełnie nie na temat i nie wnoszące nic do dyskusji.
@patgaw
To co napisał @Foryster plus fakt że po przejęciu bolidu od "Lotusa" mieli go w opłakanym stanie, pierwszy sezon w ogóle nie dotyczył rozwoju bolidu i nikt liczący nawet tam jeździć nie chciał stąd skład Magnussen-Palmer. W 2018 po tym jak zaryzykował Hulkenberg udało się im zamienić Palmera na Sainza, a teraz Sainza na Ricciardo. W ciągu zaledwie (moim zdaniem zaledwie) trzech sezonów zmienili skład z MAG-PAL na RIC-HUL i to posiadając bolid ze środka stawki, ja uważam że to wielki progres.
piro, 22.01.2019 17:04 | | |
Renault raczej ma już zaklepane 4 miejsce jeżeli niczego nie zepsują. Mając dwóch solidnych kierowców i jednego z czołówki mogą przy dobrych wiatrach powalczyć o podia a gdyby coś się stało to może nawet o zwycięstwo na czymś w stylu Monaco :)
@piro Z czolowki jest Ricciardo, solidnym Hulkenberg, kto jest drugim solidnym i po co? ;)
Co do wyników, to sa na poziomie, gdzie podium bedzie ich cieszyc jak dzieci. I to jest realne. Zwyciestwai awans do Top 3 to juz marzenia z tytulu dosc nieosiagalnych.
Pewnie że do Top3 nie awansują. 1,5sec straty to przepaść. Jak zbliżą się o 0,5 sec to już będzie sukces.
Wg mnie powinni mieć cel pt oderwać się od midfield, mieć pewne 4te miejsce i polować na pojedyncze podia.
No chyba że RBR będzie miał duże problemy (niewykluczone, pierwsze realne doniesienia o Hondzie są niepokojące). Wtedy być może powalczą o coś więcej. ALe to musiałby być istny disaster u RBR.
|