F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

Dyrektor McLarena zaznacza, że zespół zareagował na problemy z ubiegłego roku.
Nataniel Piórkowski, 15 lutego 2019, wyświetlenia: 1265<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor generalny McLarena – Zak Brown, przyznał, że jego zespół miał zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018.

Podczas prezentacji bolidu MCL34 – drugiej konstrukcji McLarena napędzanej silnikiem Renault – Brown dał jasno do zrozumienia, że jego ekipa zbyt optymistycznie zakładała, iż zerwanie współpracy z Hondą w szybkim tempie pozwoli powrócić do walki w ścisłej czołówce.

„Przed ubiegłym sezonem dokonaliśmy dużej zmiany. Sądzę, że prawdopodobnie byliśmy zbyt przesadnie podekscytowani wizją tego, w jak szybkim tempie moglibyśmy powrócić do walki o najwyższe pozycje. Musieliśmy więc spojrzeć za siebie, aby zrozumieć, co poszło nie tak”.

„Wiecie, że na wprowadziliśmy wiele zmian strukturalnych i operacyjnych, pozyskaliśmy nowych pracowników. To dla nas bardzo ważny rok. Chcemy dokonać postępów” – dodał Amerykanin.

Jedną ze słabych stron ubiegłorocznego modelu McLarena były osiągi aerodynamiczne. Dyrektor sportowy zespołu – Gil de Ferran przekonuje, że ze względu na zmiany w przepisach trudno szacować, jak dużych postępów udało się dokonać na tej płaszczyźnie przed sezonem 2019.

„Nasi inżynierowie starali się zrozumieć słabe strony bolidu. Próbowali określić, czy za rozczarowującym potencjałem stoi aerodynamika lub coś innego. W tym sezonie wprowadzony został nowy pakiet aerodynamiczny. Zmiany są dość niewielkie, ale mają duży wpływ na rozwój bolidu”.

„Z tego względu tracimy punkt odniesienia, którym dysponowalibyśmy w przypadku stabilności regulacji. Trudno powiedzieć, jak będziemy sobie radzić na tle naszych rywali”.

„Mogę tylko powiedzieć, że ciężko pracowaliśmy nad zrozumieniem przyczyn problemów i zrobiliśmy wszystko, co tylko mogliśmy, aby się z nimi uporać” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
19.04.2024  Norris: Dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu
19.04.2024  Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa
Tagi:
McLaren
Brown Z.
De Ferran G.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Endrju Szopen, 15.02.2019 10:32[!]
I 2017.
Także 2016.
Również 2015.

https://www.f1wm....p/news_id-34900.html

"W Barcelonie [2015] planujemy duży pakiet modyfikacji, więc będziemy stopniowo przyspieszać. Tak jak mówiłem – nie będziemy walczyć o kolejne dziesiąte sekundy, naszym celem jest ciągle poprawiać się o pół sekundy. Wystartowaliśmy z bardzo daleka, jednak teraz nadrabiamy. Jesteśmy tuż za zespołami ze środka stawki więc mamy nadzieję, że jeszcze kilka wyścigów i będziemy na czele.”
marios76, 15.02.2019 11:58[!]
Musicie po prostu przyjąć, ze wazne zeby nie byc na koncu, zeby sie miescic w 107% limitu na PP, wtedy zawsze sie uda i bedziecie zadowoleni, ze spelnienia wszystkich założeń... :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca