F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Andrew Benson z BBC donosi, że nowy model może okazać się o 2s wolniejszy od ubiegłorocznego.
Nataniel Piórkowski, 18 lutego 2019, wyświetlenia: 7307<< | lista | T- | T+ | >>

Nowy bolid Williamsa może nie dorównywać osiągom konstrukcjom przygotowanym przez rywali, co rodzi wątpliwości na temat przyszłości w zespole dyrektora technicznego – Paddy'ego Lowe'a, donosi BBC.

Zespół próbuje złożyć konstrukcję FW42, mając nadzieję, że uda się ją wysłać do Hiszpanii we wtorek wieczorem. Szanse na to, że zostanie ona przygotowana do wyjazdu na tor przed południem w środę są bardzo niskie. Zespół jest jednak zdeterminowany, aby bolid pokonał tego dnia pierwsze okrążenia.

Nie powinno dziwić to, że opóźnianie debiutu nowej konstrukcji rodzi spekulacje na temat przyszłości dyrektora technicznego zespołu – Paddy'ego Lowe'a, a więc osoby odpowiadającej za projekt FW42.

Źródła Andrew Bensona donoszą ponadto, że po wyjeździe na tor bolid może zapewniać rozczarowujące osiągi. Szacunki mówią o tym, iż tegoroczna konstrukcja jest o 2 sekundy wolniejsza niż jej poprzednik – FW41, który w ubiegłym sezonie był zdecydowanie najwolniejszym w stawce.

Po części wpływ na to mają zmiany w przepisach, jednak wiele ekip podkreśla, że zniwelowało dużą część strat wynikających na przykład z wprowadzenia uproszczonych elementów aerodynamicznych.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.04.2024  Vowles: Williams może być mocny w Monako
25.04.2024  Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa
23.04.2024  Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego
16.04.2024  The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza
07.04.2024  Albon: Już przed uderzeniem bałem się o części zamienne
Tagi:
Williams

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Aquos, 19.02.2019 09:15[!]
@kumien
Zespół nie działa na oślep. Od miesięcy pracują nad bolidem w oparciu o dane z tunelu aerodynamicznego oraz symulacji komputerowych i na tej podstawie estymują osiągi swojej nowej konstrukcji. Innymi słowy, wiedzą czego mogą się spodziewać po samochodzie, gdy w końcu wyjedzie na tor. Nie można wykluczyć, że ktoś podzielił się z Bensonem informacją na temat oczekiwanych osiągów.
Inna sprawa, że jak wiemy nie zawsze dane z testów laboratoryjnych potwierdzają się na torze, ale jeśli już są rozbieżności to raczej rozczarowujące, ponieważ to, co wydawało się działać w tunelu i/lub symulacjach, nie sprawdza się w rzeczywistości. Cudów nie ma - bolid nie okaże się o wiele szybszy, niż wskazywały na to prognozy. Pozostaje więc mieć nadzieję, że rewelacje Bensona są wyssane z palca. Choć patrząc racjonalnie nie ma żadnych przesłanek, by tę nadzieję podtrzymywać, jest za to sporo faktów przemawiających za tym, że może być źle.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca