F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie

Mario Isola uważa, że jest to główny czynnik poprawy zeszłorocznych wyników.
Łukasz Godula, 20 lutego 2019, wyświetlenia: 968<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dostawca opon do F1, firma Pirelli uważa, że lepsza nawierzchnia toru jest odpowiedzialna za niesamowite czasy okrążeń tegorocznych bolidów, a nie stoi za tym porażka nowych przepisów.

Nowe regulacje dotyczące aerodynamiki mające na celu ułatwienie podążania za innym samochodem miały spowolnić samochody o około 1,5 sekundy na okrążeniu.

Jednak wszystkich w zdziwienie wprowadził fakt, że samochody podczas testów przedsezonowych są znacznie szybsze, niż były w 2018 roku. Najlepsze okrążenie Sebastiana Vettela – 1:18,161 było o ponad sekundę lepsze od wyniku Lewisa Hamiltona, który był najszybszy podczas pierwszej edycji zeszłorocznych testów.

Szef Red Bulla, Christian Horner powiedział, że zaskakujące jest to, iż samochody nie zwolniły pomimo zasad wprowadzonych w 2019 roku oraz oczekuje, że tegoroczne maszyny będą jeszcze szybsze. Aczkolwiek Pirelli powiedziało, że nie powinno się wyciągać daleko idących wniosków z tych czasów, ponieważ nawierzchnia toru w Barcelonie znacznie się poprawiła, gdyż przed zeszłorocznymi testami została dopiero co wymieniona.

Zapytany o imponujące czasy okrążeń, menedżer wyścigowy Pirelli, Mario Isola powiedział: „Mierzymy szorstkość asfaltu, zrobiliśmy to dwa dni temu. Gdy porównamy zeszłoroczne testy, wyścig i obecne testy, to widzimy znaczną ewolucję nawierzchni. W zeszłym roku asfalt był nowy. Był bardzo gładki, a dużo przyczepności pochodziło z bitumenu, który znajdował się na powierzchni asfaltu. W wyścigu było nieco inaczej, widzieliśmy typową ewolucję, a teraz mamy kolejny krok w porównaniu do grand prix. Uważam, że wpływ nawierzchni jest większy, a temperatury w tym roku są dodatkowo wyższe, wiemy o tym”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Testy
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca