F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Według Francuza obniżenie wyjściowej temperatury tylnych opon nie jest właściwym posunięciem.
Nataniel Piórkowski, 20 lutego 2019, wyświetlenia: 1370<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Romain Grosjean skrytykował nowe przepisy dotyczące koców grzewczych.

Od tego sezonu koce mogą rozgrzewać tylne opony do temperatury maksymalnie 80 stopni Celsjusza. Uważa się, że kierowcy odczuli tę zmianę w zmniejszonej przyczepności po wyjeździe z alei serwisowej.

„Naprawdę nie rozumiem, dlaczego wprowadzono takie ograniczenie. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby zapewnić bezpieczeństwo, a w poniedziałek rano trzy lub cztery bolidy obracały się na torze na okrążeniach wyjazdowych. Temperatura opon jest bardzo niska. Moim zdaniem zbyt niska” – wyjaśniał reprezentant stajni z Kannapolis.

„Opony Pirelli dogrzewa się bardzo trudno, więc jeśli zaczniemy jazdę z temperaturą 80 stopni Celsjusza, a na torze pojawi się samochód bezpieczeństwa, to skończy się na 50 stopniach” – dodał.

Szef Haasa – Guenther Steiner, zachowuje większą ostrożność. „Romain był zaskoczony, ale w Formule 1 zawsze znajdujemy sposób, na uporanie się z problemem. Jeśli Pirelli uważa, że obniżenie temperatury opon w kocach grzewczych to właściwe posunięcie, to do nas należy dostosowanie się do tej zmiany”.

Szef działu sportów motorowych Pirelli – Mario Isola, broni decyzji o obniżeniu temperatury do 80 stopni Celsjusza. „Nikt nie obawia się o tylne opony. W ubiegłym roku przed wieloma wyścigami widzieliśmy, że okrążenia rozgrzewkowe były przejeżdżane w bardzo wolnym tempie. Niektóre zespoły szły nawet o krok dalej i zdejmowały koce wcześniej niż teoretycznie powinny, aby temperatura opon uległa obniżeniu. Stąd nasza decyzja o zredukowaniu temperatury do 80 stopni Celsjusza”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.02.2023  Grosjean nie wyklucza powrotu do F1 z zespołem Andrettiego
20.12.2022  Grosjean: Vasseur może doprowadzić Ferrari do mistrzostwa świata
12.12.2022  Grosjean: Haas popełnił błąd zwalniając Schumachera
29.06.2022  Grosjean: Trudności Schumachera są czymś typowym dla Haasa
17.03.2022  Grosjean: Odrzuciłbym propozycję powrotu do Haasa
Tagi:
Grosjean R.
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dan193t, 20.02.2019 15:24[!]
Weź skończ człowieku...
benethor, 20.02.2019 15:48[!]
No to jedź pan wolniej jak panu za szybko, panie Grosjean. A nie, pod safety carem też dał rade się rozbić...
sneer, 20.02.2019 18:26[!]
No, w sumie ma rację. Dla NIEGO to jest niebezpieczne.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca