F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Mateschitz: Po raz pierwszy dysponujemy konkurencyjnym silnikiem

Właściciel Red Bulla odniósł się także do przyszłości Adriana Neweya.
Nataniel Piórkowski, 4 marca 2019, wyświetlenia: 2900<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Właściciel Red Bulla – Dietrich Mateschitz przekonuje, że jego zespół po raz pierwszy w historii dysponuje konkurencyjną jednostką napędową.

Biznesmen pojawił się w ubiegłym tygodniu w Barcelonie, gdzie odbywała się druga tura zimowych testów. Mateschitz chciał osobiście sprawdzić, jak przebiega współpraca ekipy z Hondą, która od tego sezonu zastąpiła w roli dostawcy jednostek napędowych Renault.

„Testy okazały się potwierdzeniem naszych pozytywnych oczekiwań, zarówno pod względem osiągów bolidów jak i ogólnej współpracy z Hondą. Nasze robocze relacje są obecnie bardzo satysfakcjonujące i zwiastują duże sukcesy. Po raz pierwszy mamy do dyspozycji konkurencyjny silnik” – stwierdził Austriak w rozmowie z magazynem Speed Week.

Mateschitz dodał również, że Red Bull jest pewny utrzymania na swoim pokładzie kluczowej osoby z działu projektowego – Adriana Neweya, który w ostatnich latach ograniczał zaangażowanie w projekt F1, poświęcając się innym aktywnościom. „Adrian jest znowu zmotywowany i na długi czas pozostanie w Formule 1”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.04.2024  Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku
25.04.2024  Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla
25.04.2024  AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla
21.04.2024  Verstappen: Bolid jechał jak po szynach
20.04.2024  Horner: Perez jest zrelaksowany i nie skupia się już na Maksie
Tagi:
Red Bull
Mateschitz D.
Honda
Newey A.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 04.03.2019 11:29[!]
Kurcze, ostatnio ich broniłem, bo to Abiteboul ich ciągle atakował.
Ale widzę, że nie umieją ugryźć się w język.
A te 4 tytuły to co? Zdobyte z najgorszym silnikiem?
dulk, 04.03.2019 11:36[!]
no jeśli ma na myśli erę hybryd to Renault miało (przynajmniej do zeszłego roku) padakę
a tytuły zdobyli nie dzięki silnikowi Renault tylko mimo posiadania tego silnika
iceneon, 04.03.2019 11:57[!]
Po tej wypowiedzi życzę im awarii w co drugim wyścigu.
dulk, 04.03.2019 12:34[!]
up
no to niech będą u Gaslego a Max się bije uczciwie o tytuł :)
Tetracampeon, 04.03.2019 12:52[!]
Chyba po raz pierwszy w erze hybrydowych silników.
raafal, 04.03.2019 12:59[!]
Mocno niefortunna wypowiedź Mateschitz'a. Chyba że nadal ma zadrę wobec Renault i chciał im dokopać.
dszra, 04.03.2019 13:37[!]
@dulk serio? Aż tak wysokie mniemanie mają o sobie, że posiadając crap zamiast silnika, byli w stanie wygrać 4 razy mistrzostwo? Oczywiście pakiet aerodynamiczny zawsze mieli mocny, ale nie mając silnika to nawet z najlepszym pakietem nic się nie osiągnie
dulk, 04.03.2019 14:09[!]
up
a czytasz ze zrozumieniem to co ja napisałem
ostatnie 5 lat to silnik Renault poczynając od beznadziejnego do w najlepszym razie przeciętnego

i wg mnie do tego odnosi się Mateschitz i ma rację
jeśli poczytasz inne źródło tych newsów:
https://www.f1-fa...-competitive-engine/
nie ma tam jednoznacznie/wprost stwierdzenia by odnosił się do całej historii RB w F1
dla mnie jest oczywiste że chodzi mu o erę hybryd gdy dostają baty z winy producenta silnika
ale oczywiście można też to interpretować że atakuje REN za cały okres współpracy - bo jego odpowiedzi są wycięte z "kontekstu"

osobiście nie życze "wybuchających" silników nikomu i mam nadzieję że zobaczymy mistrzostwa 3 teamów bijących się o tytuł
a jak by dołączyło Renault to by było jeszcze lepiej - niestety w to nie wierzę - nie masz worka pieniędzy na bolid i silnik to zostajesz w drugiej lidze
Haifisch7734, 04.03.2019 15:22[!]
Cytat dulk :
osobiście nie życze "wybuchających" silników nikomu i mam nadzieję że zobaczymy mistrzostwa 3 teamów bijących się o tytuł


w dobie sporej ilości życzenia RBR ostatniego miejsca czy "awarii w co drugim wyścigu" (co de facto podpada pod złorzeczenie, zakazane w regulaminie komentarzy) przyjemnie jest przeczytać takie słowa.
SirKamil, 04.03.2019 15:41[!]
Renault jest źródłem wszystkich nieszczęść RB.
To przez Renault RB nie wygrał wszystkich tytułów od 2014 roku i większości wyścigów oraz sesji kwalifikacyjnych w tym okresie.
Wzór na stratę generowaną przez silnik Renault jest prosty.
Zawsze.
ZAWSZE: (Czas RB - czas pole position) + przynajmniej 0,001 s = strata przez silnik Renault

Wiecie jak to jest... rywalizacja w F1 jest niezwykle zacięta. Tory są różne a ich charakterystyka sprzyja różnym konstrukcjom. Kiedyś na przykład wszyscy wiedzieli- również sami konstruktorzy- że długim samochodom Ferrari sprzyjają szybsze tory, natomiast krótszym McLarom z bardzo dopracowanym zawieszeniem, te wolniejsze i bardziej wyboiste. W 2018 roku w wyrównanej potyczce między Ferrari a Mercedesem różnice w kwalifikacjach niejednokrotnie osiągały kilka dziesiątych sekundy, często na zmianę. Każdy rozumiał, że to kwestia dopasowania samochodu pod tor, lepszych bądź gorszych ustawień albo dyspozycji kierowcy danego dnia. Nikomu nie przychodziło do głowy, że z weekendu na weekend silnik jednego bądź drugiego zespołu zyskuje kilkadziesiąt KM mocy przewagi.

W świecie agresywnej autopromocji RB nie ma miejsca na odcienie szarości. Samochód RB ZAWSZE I WSZĘDZIE jest najlepszy. Nieco gorsze podwozie od rywali? Herezje. Charakterystyka pakietu? Nic z tych rzeczy. Różnice w torach? Absolutnie. Dyspozycja kierowców? Nigdy. Silnik? Zawsze.

Tym przydługim wstępem chciałem zaznaczyć, dlaczego jestem absolutnie zachwycony końcem współpracy z Renault przy równoczesnym bezprecedensowym zachwalaniu Hondy pod niebiosa. Po prostu palce lizać na samą myśl, co te zakłamane bałwany będą głosić przy jakiejkolwiek stracie, czy to w kwalifikacjach czy to na mecie :)
Zomo, 04.03.2019 16:01[!]
Cytat :
@dulk serio? Aż tak wysokie mniemanie mają o sobie, że posiadając crap zamiast silnika, byli w stanie wygrać 4 razy mistrzostwo?


@dulk i Mateschitz po prostu oczekuja w tym sezonie 2 Red Bulli dublujacych reszte stawki i konczacych na podium w kazdym wyscigu. Stac ich na to bo wreszcie maja silnik.
guzbi, 04.03.2019 16:30[!]
Ale wszyscy mają bół dupy o gadanie RBR :D zamiast kupić popcorn i czekać co się będzie działo przez najbliższy rok. Bo jeśli faktycznie Honda będzie taka super jak RBR mówi, to będzie wam wstyd.
marios76, 04.03.2019 17:18[!]
@SirKamil Duzo racji.
@guzbi A tym hipokrytom z Red Bulla bedzie wstyd jak im nie wyjdzie? Bo w takim wypadku, zaczna psioczyc i na Honde. Taki zespol, tacy ludzie. :/
Zomo, 04.03.2019 17:19[!]
Cytat guzbi :
Bo jeśli faktycznie Honda będzie taka super jak RBR mówi, to będzie wam wstyd.

Jesli Honda faktycznie bedzie taka super to mam nadzieje ze w 2021 robaczymy zespol fabryczny z przynajmniej jednym kierowca z Japoni. Bardzo lubie Honde, glownie za ich dorobek motocyklowy ale nie mial bym nic przeciwko temu zeby namieszali w stawce F1.
mariusz0608, 04.03.2019 17:22[!]
Cytat Zomo :
Stac ich na to bo wreszcie maja silnik.

Taka mała dygresja. Te "debeściaki" królowej motosportu nigdy nie mieli silnika, ale w motosporcie to zupełnie nieistotny niuans, wystarczy że drą gumiora wniebogłosy.
Renówka ma udział w tytułach, które zdobyli, ale żeby umieć się wobec niej zachować, to trzeba mieć odrobinę klasy i zwykłej kultury, co jest całkowicie obce tym fajansiarzom z RB.
Z Hondą będzie to samo.
MairJ23, 04.03.2019 19:45[!]
@raafal dokladnie. Ja bym sie powstrzymal z takimi wypowiedziami po sprawdzeniu jednostek w walce podczas calej odleglosci wyscigu badz nawet kilku wyscigow.
Ale coz. Melodramat pod tytulem RBR i Renault musi miec 650 odcinkow.

@mariusz0608 its called mutual respect.
I faktycznie. Mercedes umie sie zachowac wobec rywali. Ferrari tez a ci z RBR nie szanuja nikogo. Mysla ze sa tacy super bo udalo im sie dosc szybko dominowac w f1 po wykupieniu chyba Jaguara. Ale to nie oznacza ze zesluguja już na szacunek. Na to sie dosc dlugo pracuje.
dulk, 04.03.2019 22:04[!]
Ci co są to też na szacunek zbytnio nie zasługują - ze sportu zrobili skorumpowany biznes z Bernim pod rękę - jak im prywatny folwark chcą przykrócić straszą odejściem
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca