F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.05.2019

Hamilton: Gdyby nie Lauda, to miałbym teraz na koncie tylko jeden tytuł

Jeden pit stop najszybszą strategią na Grand Prix Monako

Hamilton: Mercedes nigdy nie podjąłby takiego ryzyka jak Ferrari

Magnussen: Mieliśmy szansę, aby pokonać Vettela

Binotto wyjaśnił, dlaczego Leclerc nie wyjechał na dodatkowe kółko

Massa zaskoczony decyzją o przeniesieniu GP Brazylii do Rio

25.05.2019

Verstappen: Nasza realna strata do Mercedesa jest mniejsza niż 0,5s

Kubica zadowolony po czasówce w Monte Carlo

Gasly ukarany przesunięciem o 3 pozycje na starcie

Anthoine Hubert o włos wygrywa sprint F2 w Monako

Giovinazzi ukarany cofnięciem o 3 pozycje na starcie GP Monako

Vettel: Wciąż mamy problemy z pracą opon

Hamilton: Musiałem się napracować, aby zdobyć pole position

Leclerc kwestionował taktykę Ferrari na końcówkę Q1

GP Monako: wyniki kwalifikacji

Lewis Hamilton zdobył pole position do wyścigu w Monako

Leclerc z reprymendą za złamanie przepisów o wirtualnej neutralizacji

Renault przygotowuje duże poprawki na GP Francji

Leclerc najszybszy w trzecim treningu przed GP Monako

De Vries wygrywa główny wyścig F2 w Monako

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Binotto: Musimy przemyśleć koncept naszego bolidu

Szef Ferrari uważa, że problemy z podsterownością w zakrętach nie są winą tylko aerodynamiki.
Mateusz Szymkiewicz, 13 maja 2019, wyświetlenia: 2953<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Ferrari – Mattia Binotto, przyznał, że zespół musi poważnie zastanowić się nad konceptem bolidu SF90.

Stajnia z Maranello ma za sobą fatalne otwarcie sezonu. Jej najwyższą pozycją na mecie była tylko trzecia, natomiast w Hiszpanii, gdzie przygotowała nowy pakiet aerodynamiczny oraz silnik, strata do Mercedesa okazała się jeszcze większa.

W kwalifikacjach Sebastian Vettel był wolniejszy od Bottasa na pole position o 0,8 sekundy, natomiast w wyścigu do chwili neutralizacji trzeci Charles Leclerc tracił około 30 sekund do liderującego Mercedesa.

„Zanim dokonam oceny naszych osiągów, chciałbym skomplementować Mercedesa. Do tej pory byli naprawdę mocni, więc zasłużyli na to, pracują bardzo ciężko i nie są niespodzianką” – powiedział Mattia Binotto. „Jeśli chodzi o nas, to także jesteśmy w stanie wykonać ciężką pracę i nie poddamy się w tym sezonie. Takie jest nasze podejście. Możemy wyciągnąć wiele wniosków”.

„Jesteśmy rozczarowani wyścigiem oraz naszymi osiągami przez cały weekend. Liczyliśmy na więcej. Przygotowaliśmy poprawki pakietu aerodynamicznego oraz silnika. Spodziewaliśmy się, iż będziemy walczyć, ale niestety tak nie było. Nowy pakiet spisywał się dobrze. Pod względem prędkości maksymalnych jesteśmy wystarczająco dobrzy, jednakże inne słabe obszary wpłynęły na nasz weekend. Musimy to zrozumieć, pracować nad tym i poprawić na przyszłość. Możemy być tylko mocniejsi”.

Włoch dodał, że słabe właściwości jezdne SF90 skłaniają go ku refleksji, czy obecny koncept bolidu jest właściwy. „Traciliśmy mnóstwo czasu w każdym zakręcie, nie tylko w ostatnim sektorze. Każdy wiraż był wolny w naszym wykonaniu, walczyliśmy z dużą podsterownością. To nie tylko kwestia docisku, to coś więcej. Musimy to przeanalizować oraz zrozumieć. Zbyt wczesne wnioski będą nieprawidłowe. Właściwa analiza zajmie nam kilka dni. To może być kwestia balansu, aerodynamiki lub nawet konceptu bolidu. Tak długo jak nie uzyskamy odpowiedzi, tak nie uporamy się z tym”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.05.2019  Binotto wyjaśnił, dlaczego Leclerc nie wyjechał na dodatkowe kółko
25.05.2019  Binotto nie wyklucza powrotu Simone Resty do Ferrari
22.05.2019  Ferrari pracuje nad nowymi koncepcjami projektu bolidu
16.05.2019  Wolff: Nasz bolid może mieć większy potencjał rozwojowy niż Ferrari
12.05.2019  Ferrari będzie walczyć o utrzymanie prawa weta po sezonie 2020
Tagi:
Binotto M.
Ferrari

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca