|
|
|
|
|
|
Verstappen: Nasza realna strata do Mercedesa jest mniejsza niż 0,5s |
Holender wyjaśnia, że na najważniejszym kółku w Q3 stracił trochę czasu w Ste Devote. |
|
•Nataniel Piórkowski, 25 maja 2019, wyświetlenia: 1278 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Max Verstappen nie sądzi, aby jego wynik osiągnięty w kwalifikacjach do Grand Prix Monako był wyznacznikiem realnego tempa bolidu Red Bulla.
Holender wykręcił najlepszy czas w Q2, ale w trakcie ostatniego bloku czasówki jego strata do zdobywcy pole position – Lewisa Hamiltona, wyniosła blisko cztery dziesiąte sekundy.
„Gdy spojrzymy na cały weekend to widać jak na dłoni, że brakuje nam tych dwóch może trzech dziesiątych. W Q2 złożyłem bardzo dobre okrążenie. Pomogły mi w tym opony, które zaczęły pracować jak należy. Na tym torze praca opon może stworzyć całkiem dużą różnicę”.
„Na pierwszym przejeździe w Q3 było już inaczej. Wjechałem w pierwszy zakręt i nie czułem, aby opony zapewniały mi wystarczająco wysoką przyczepność. Straciliśmy tam trochę czasu. Później moje kółko było już całkiem stabilne i podobne do tego, jakie zaliczyłem w Q2. Ogólnie nie było tak źle”.
„Nie sądzę, że nasza realna starta do Mercedesa wynosi pół sekundy. W Q3 ogumienie nie spisywało się tak, jakbym sobie tego życzył. To pokazuje, jak ważna jest ich rola. W Q2 zaprezentowaliśmy przecież konkurencyjne tempo. Wiemy, że musimy trochę nad tym popracować. Cały zespół musi próbować uporać się z tym problemem tak szybko, jak tylko się da”.
Verstappen zażartował także: „Trochę śmieszne jest to, że wykonałem dwa próbne starty i oba z trzeciego pola. Zostawiłem tam tak wiele gumy, jak tylko się dało! Zobaczymy, co wydarzy się jutro, ale po sobocie mogę być zadowolony. Czekamy na wyścig”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|