F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.09.2019

Paul Ricard nie zorganizuje wyścigów F2 i F3 w sezonie 2020

Rywale zastanawiają się nad źródłem przewagi Ferrari na prostych

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Rosji

Vettel: Ferrari nie jest zaskoczone wysoką formą Leclerca

Hulkenberg zaprzecza, że podpisał już umowę z Haasem

Tost nie spodziewa się powrotu Albona do Toro Rosso

16.09.2019

Binotto wyklucza duet Leclerc-Verstappen w Ferrari

Panthera potwierdza zainteresowanie miejscem w F1

Todt zapowiada przepis o maksymalnej długości czasu okrążenia

Haas zaprezentował malowanie na pozostałe wyścigi sezonu

Audi potwierdza rozmowy z menedżerami Kubicy ws. DTM

14.09.2019

Juri Vips w rozmowie z "Wyprzedź Mnie!"

McLaren nie będzie za wszelką cenę walczył o czwarte miejsce

Albon: Nie stawiam sobie żadnych celów na końcówkę sezonu

Zespoły zainteresowane wyścigiem kwalifikacyjnym

13.09.2019

Perez: Przed końcem sezonu chcemy być czwartą siłą stawki

Grupa Strategiczna przeciwna powrotowi tankowania

Sainz: Gdyby nie DRS liczba wyprzedzeń byłaby bliska zeru

Williams będzie korzystał z silników Mercedesa do sezonu 2025

Pascal Wehrlein kontaktował się z Haasem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Verstappen: Mieliśmy dużego pecha

Holender zakończył kwalifikacje na jedenastym miejscu ze względu na czerwone flagi z Q2.
Nataniel Piórkowski, 8 czerwca 2019, wyświetlenia: 547<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Max Verstappen żałuje, że nie był w stanie ukończyć szybkiego okrążenia, które mogło zapewnić mu awans do Q3.

Kierowca Red Bulla znajdował się na długiej prostej w ostatnim sektorze, gdy sesja została wstrzymana po rozbiciu bolidu przez Kevina Magnussena.

Początkowo Holender podjął próbę zapewnienia sobie awansu do finałowego bloku kwalifikacji z wykorzystaniem pośredniej mieszanki, ale ze względu na problemy z przyczepnością w końcówce otrzymał do swojego bolidu miękkie Pirelli PZero.

„Próbowaliśmy wykręcić dobry czas na pośredniej mieszance, ale później trafiliśmy na inne bolidy, więc sytuacja nie była idealna. W końcówce dostaliśmy miękkie opony i wszystko wyglądało dobrze, aż do momentu, gdy nad torem zaczęły powiewać czerwone flagi” – powiedział Verstappen w rozmowie z telewizją Sky.

Dzięki startowi z jedenastego miejsca 21-latek będzie mógł dokonać wyboru mieszanki, na której zacznie rywalizację w wyścigu. Podkreśla jednak, że bardziej zadowoliłby go start z wyższej pozycji. „Zawsze lepiej ustawić swój bolid na piątym czy szóstym polu, niezależnie od tego, jakie ma się opony. Jest jak jest, nic już na to nie poradzimy. To bardzo pechowa sytuacja. Jutro trzeba będzie wykonać trochę więcej pracy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.09.2019  Binotto wyklucza duet Leclerc-Verstappen w Ferrari
11.09.2019  Alesi: Leclerca i Verstappena różni skłonność do samokrytyki
08.09.2019  Verstappen stracił moc silnika po aktywacji bezpiecznego trybu
06.09.2019  Verstappen zadowolony z nowego silnika Hondy
05.09.2019  Verstappen: Ciężko będzie o wyeliminowanie uślizgu kół na starcie
Tagi:
Verstappen M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca