F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.10.2019

PKN Orlen rozważa zostanie sponsorem tytularnym Haasa

16.10.2019

Propozycja wyścigów kwalifikacyjnych nie ma jednomyślnego poparcia

Światowa Rada FIA przyjęła wniosek o zmianę nazwy Toro Rosso

Fińska sztafeta pokoleń

Horner: Albon wykonał niesamowitą robotę podczas GP Japonii

R. Schumacher: Renault mogło mieć dużą przewagę z systemu balansu

Helmut Marko odbył "bardzo ważne" spotkanie z Hondą

McLaren rozmawia z F1 w sprawie nikłej ekspozycji na transmisjach

F1 osiągnęła porozumienie ws. miejsca organizacji GP w Miami

15.10.2019

Marko: Albon zaczyna jeździć coraz lepiej

Hamilton: Mercedes ma najlepszy skład kierowców w Formule 1

Binotto: Ferrari ma długą listę pytań wobec nowych przepisów

Marko: Honda nie jest gotowa zadeklarować pozostanie w F1

Steiner: Magnussen nie powinien publicznie krytykować zespołu

14.10.2019

Seidl nie widzi szans na walkę z Mercedesem już w sezonie 2021

Todt: Tylko trzy zespoły odczują wprowadzenie limitów budżetowych

13.10.2019

Williams: Nie chcieliśmy ryzykować uszkodzenia nowego skrzydła

FIA przyjęła protest złożony przez Racing Point

Mercedes zadedykował tytuł mistrzowski Nikiemu Laudzie

Kolizja Pereza i Gasly'ego uznana za incydent wyścigowy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Binotto: W Austrii pomogła nam charakterystyka toru

Ferrari ma świadomość, że niektóre obiekty mogą nie odpowiadać bolidowi SF90.
Nataniel Piórkowski, 2 lipca 2019, wyświetlenia: 810<< | lista | T- | T+ | >>

Szef Ferrari – Mattia Binotto zakomunikował, że charakterystyka Red Bull Ringu pomogła jego zespołowi w konkurencyjnym występie w GP Austrii.

Po rozczarowującym weekendzie we Francji Charles Leclerc zdobył pole position i do ostatnich okrążeń liczył się w walce o zwycięstwo, przegrywając ostatecznie zacięty pojedynek z Maxem Verstappenem. Z kolei Sebastian Vettel zdołał odrobić straty po starcie z dziewiątego pola i dowiózł do mety czwarte miejsce.

Binotto zaznacza jednak, iż Scuderia nie ma pakietu, który będzie świetnie spisywał się na każdym torze.

„Z pewnością charakterystyka toru była najbardziej znaczącym czynnikiem. Przed weekendem na Paul Ricard zdawaliśmy sobie sprawę z tego, że może to być dla nas ciężki weekend. Wiedzieliśmy jednak, że tutaj będziemy mieli większe szanse”.

„W dodatku cały czas rozwijamy nasz bolid. Sądzę, że jest to połączenie tych dwóch czynników: charakterystyki toru i poprawek. Mamy lepszy bolid niż ten, którym dysponowaliśmy w Barcelonie. Tutaj w Austrii wprowadziliśmy kolejne udoskonalania, dzięki którym postawiliśmy krok we właściwym kierunku”.

Zdaniem Binotto ostatnie poprawki konstrukcyjne pozytywnie wpłynęły na pewność kierowców – jednocześnie tonuje jednak nadzieje rozbudzone po weekendzie w Styrii. „Czy będziemy w stanie prowadzić taką walkę na wszystkich torach? Tego jeszcze nie wiem. Mam świadomość, że będą obiekty, na których będziemy mieli większe problemy. Z drugiej jednak strony zawsze możemy wprowadzić kolejne udoskonalenia. Nasz potencjał można oceniać wyścig po wyścigu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.10.2019  Binotto: Ferrari ma długą listę pytań wobec nowych przepisów
13.10.2019  Leclerc otrzymał dwie kary czasowe, spadł na siódme miejsce
13.10.2019  Hamilton: Ferrari znajduje się na zupełnie innym poziomie
13.10.2019  Kierowcy Ferrari zaskoczeni zdobyciem pierwszego rzędu
11.10.2019  Ricciardo dementuje informacje o klauzulach w kontrakcie z Renault
Tagi:
Ferrari
Binotto M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca