F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.07.2019

Williams skorzysta z etatowych kierowców podczas testów z Pirelli

Tanabe: Zrezygnowaliśmy z postoju Albona po awarii jednostki

R. Schumacher: Vettel musi uważać, by nie stracić statusu lidera

Wolff: Bottas wykonał krok w stronę nowego kontraktu

Todt: Formuła 1 powinna zrezygnować z systemu anti-stall

14.07.2019

Steiner: Nasi kierowcy pogłębili dołek, w którym się znajdujemy

Punkty karne (stan po GP Wielkiej Brytanii)

Leclerc: Walka z Verstappenem dała mi wielką frajdę

Hamilton: Gdybym nie walczył z Bottasem, pojechałbym agresywniej

Vettel: Ponoszę winę za kolizję z Verstappenem

GP Wielkiej Brytanii: najszybsze okrążenia w wyścigu

Hamilton wygrywa thriller na Silverstone

GP Wielkiej Brytanii: wyniki wyścigu

Aitken wygrywa sprint F2 po fantastycznym manewrze

Pulcini przerywa słabą passę i wygrywa sprint F3 na Silverstone

Ocon: Liczę na otrzymanie konkurencyjnego bolidu w sezonie 2020

Ricciardo: Renault wraca do formy po ostatnich problemach

Vasseur: Mocna forma Giovinazziego jest z korzyścią dla Raikkonena

Seidl: F1 musi wprowadzić limity budżetowe

13.07.2019

Ghiotto wygrywa sobotni wyścig F2 w Wielkiej Brytanii

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Salo: Red Bull musi rozumieć problemy Gasly'ego

Zdaniem Fina, w innym wypadku 23-latek już dawno straciłby posadę w zespole.
Mateusz Szymkiewicz, 9 lipca 2019, wyświetlenia: 1145<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem Miki Salo, ekipa Red Bulla musi znać przyczynę tegorocznych problemów Pierre'a Gasly.

Francuz otrzymał w tym roku promocję do stajni z Milton Keynes i po dziewięciu wyścigach zajmuje dopiero szóste miejsce w klasyfikacji z dorobkiem 42 punktów. Z kolei jego partner – Max Verstappen, jest trzeci mając 126 punktów i jedną wygraną w Grand Prix Austrii.

Słaba postawa Gasly'ego spotkała się z reakcją Helmuta Marko, który otwarcie przyznał, że zawodnik ma czas do końca pierwszej połowy sezonu na udowodnienie swojej wartości. Zdaniem mediów, potencjalnym następcą 23-latka w Red Bull Racing może być Daniił Kwiat z Toro Rosso.

Uważa się, iż źródłem tegorocznych problemów Francuza mogą być opony Pirelli, które mają bardzo wąskie okno pracy. Zdaniem Miki Salo, ekipa Red Bulla musi wiedzieć z czym rzeczywiście zmaga się Gasly. „Jeśli chodzi o tego typu rzeczy, to Red Bull zazwyczaj reaguje bardzo szybko. Jeżeli coś nie idzie po ich myśli, wówczas pokazują drzwi. Uważam, iż Red Bull wie o czymś, o czym my nie wiemy. Wewnątrz zespołu muszą rozumieć problemy Gasly'ego, ponieważ on wciąż tutaj jest. Nigdy wcześniej nie był tak wolnym kierowcą” – powiedział Fin.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.07.2019  Kwiat zachowuje spokój mimo plotek o zwolnieniu Gasly'ego
12.07.2019  Gasly pozytywnie nastawiony po udanych piątkowych treningach
12.07.2019  Verstappen: Za mną jeden z najgorszych piątków w tym sezonie
10.07.2019  Horner: Gasly'ego stać na dużo więcej z Red Bullem
05.07.2019  Marko: Gasly musi dokonać postępów przed letnią przerwą
Tagi:
Gasly P.
Salo M.
Red Bull

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca