PKN Orlen zapowiedział, że w celu promocji swojej marki na zagranicznych rynkach wykorzysta możliwości reklamowania się poprzez Formułę 1 oraz współpracę z Robertem Kubicą.
W poniedziałek ogłoszono, że jeszcze w tym roku na czeskich, niemieckich i słowackich stacjach benzynowych koncernu zacznie być wykorzystywana marka Orlen.
W ramach wzmacniania znajomości marki ORLEN połączone logotypy będą pojawią się między innymi na dystrybutorach, pylonach cenowych oraz na ekranach wewnątrz stacji Benzina i star.
Koncern wprowadzi flagową markę do lokalnych działań marketingowych, wykorzystując na rynkach zagranicznych także potencjał komunikacyjny wynikający z zaangażowania w Formułę 1 i sponsoring Roberta Kubicy – możemy przeczytać w komunikacie prasowym.
„Podjęliśmy strategiczną decyzję, że będziemy budować jedną międzynarodową markę ORLEN na wszystkich rynkach, gdzie prowadzimy działalność lub sprzedawane są nasze produkty” – powiedział Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN ORLEN.
„Docelowy rebranding pozwoli nam uzyskać synergie w obszarze komunikacji i marketingu, a jego wsparciem będzie wykorzystanie naszego dalszego zaangażowania w jeden z najbardziej popularnych sportów na świecie, czyli Formułę 1” – podkreślił.