F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Horner: Nie mamy obaw co do limitu budżetowego

Brytyjczyk nie wyklucza przekierowania części personelu do innych działów Red Bulla.
Maciej Wróbel, 8 czerwca 2020, wyświetlenia: 549<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Red Bull Racing – Christian Horner, uważa, że jego zespół nie ma powodu do obaw z powodu limitu budżetowego, pomimo tego, że duże stajnie mogą najbardziej ucierpieć po jego wprowadzeniu.

Niespełna dwa tygodnie temu Światowa Rada Sportów Motorowych zatwierdziła pakiet zmian na sezony 2020-2023, które mają zapewnić bardziej wyrównane zmagania w Formule 1, a także pomóc przetrwać serii czasy globalnego kryzysu. Jedną z najistotniejszych zmian jest wprowadzenie limitu budżetowego, który w 2021 roku ma wynosić 145 milionów dolarów, w 2022 już 140 milionów i 135 w kolejnym.

Ograniczenia te zmuszą największe zespoły do dużych cięć, co ekipy ze środka stawki mają nadzieję wykorzystać, by odrobić straty. Christian Horner w rozmowie z serwisem Autosport zapytany, dlaczego poparł wprowadzenie limitu pomimo tego, że w teorii może on utrudnić Red Bullowi wygrywanie, odpowiedział: „Myślę, że należało przyjrzeć się, co jest najlepsze dla całego tego biznesu. Czasem należy przedłożyć dobro sportu nad własne interesy”.

„Przyjrzałem się temu całościowo i wierzę, że śmietanka zawsze wypłynie na wierzch. Tak więc niezależnie od tego jakie są regulacje, to od nas zależy, by się dostosować i zapewnić wszystkich, że jesteśmy tak konkurencyjni jak tylko się da. Jest to coś, co udawało nam się przez lata i liczę na to, że uda nam się to pokazać ponownie gdy zaczną obowiązywać nowe regulacje techniczne i finansowe”.

Redukcja budżetu może spowodować, że duże zespoły będą musiały zwolnić niektórych pracowników, by utrzymać wydatki pod kontrolą. Horner uważa jednak, że Red Bull będzie w stanie przekierować część personelu do innych, niezwiązanych z Formułą 1 projektów. „Będzie to miało niewątpliwie wpływ na charakter naszego zespołu, ale prowadzimy wiele różnych działalności. Mamy w zanadrzu inne synergiczne projekty, jak również dział zaawansowanych technologii, który stale się rozwija. Ludzie są naszym najważniejszym zasobem i tam, gdzie jest to możliwe, będziemy starać się ochronić jak najwięcej miejsc pracy”.

Szef stajni z Milton Keynes twierdzi również, że zaplanowane zmiany będą dobre dla całej F1, nawet jeśli w perspektywie krótkoterminowej oznaczać będzie to liczne problemy w kwestiach personalnych. „Jest to zabezpieczenie dla wydatków zespołu. Nadal do rozwiązania pozostaje kwestia dochodów, ale uważam, że koszty zostały znacznie zredukowane i są pod kontrolą. Plany na następne pięć lat sprawią, że Formuła 1 będzie bardziej atrakcyjna dla ludzi z zewnątrz – inwestorów i sponsorów”.

„Mam nadzieję, że te regulacje finansowe przyczynią się do zabezpieczenia przyszłości mniejszych zespołów, a nowe przepisy techniczne rzeczywiście zapewnią nam bardziej wyrównane ściganie. Jest to z pewnością naszym celem i intencją” – zakończył 46-latek.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.04.2024  Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena
20.04.2024  Horner: Perez jest zrelaksowany i nie skupia się już na Maksie
12.04.2024  Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu
26.03.2024  F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso
26.03.2024  New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin
Tagi:
Horner C.
Red Bull

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca