|
|
|
|
|
|
McLaren nie zamierza oprotestować bolidu Racing Point |
Seidl nie jest jednak zadowolony z podejścia obranego przez team z Silverstone. |
|
•Nataniel Piórkowski, 3 lipca 2020, wyświetlenia: 626 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Szef stajni McLarena – Andreas Seidl podkreślił, że jego zespół nie zamierza oprotestować tegorocznego bolidu Racing Point, uważanego za kopię Mercedesa W10.
Jeszcze przed Grand Prix Australii spekulowano, że rywale mogą zacząć domagać się od FIA potwierdzenia legalności bolidu teamu z Silverstone, który bywa nazywany "różowym Mercedesem".
Seidl zapewnił, iż w opinii McLarena nie ma wskazań do tego, aby podważać koncepcję Racing Point.
„Nie mamy żadnego zamiaru, by składać protest, bo nie ma ku temu podstaw. Mercedes i Racing Point wybrali taką drogę, co prawdę mówiąc jest dozwolone przepisami”.
„Czy mi się to podoba? Oczywiście, że nie, ale jeśli jest to zgodne z przepisami, jeśli zespoły mogą prowadzić tego rodzaju współpracę w zakresie udostępniania technologii z tunelu aerodynamicznego i tak dalej, to nie ma powodów do narzekania”.
„Po prostu uważam, że Formuła 1 powinna przedstawić dalsze wyjaśnienia w zakresie ograniczeń, których powinniśmy przestrzegać”.
Przed startem sezonu Racing Point było wskazywane jako czwarta siła stawki. „Racing Point i ich współpraca z Mercedesem sprawiają bardzo konkurencyjne wrażenie. W Barcelonie wyglądali na dość pewnych siebie, więc wydaje mi się, że w tym roku będą naszym najgroźniejszym rywalem. Z drugiej strony zdajemy sobie sprawę z tego, że Renault i kilak innych zespołów także wykonało świetną pracę. Oczekujemy zaciętej rywalizacji”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|