F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wolff: Mercedes potrzebuje nowych zasad, by podtrzymać motywację

Austriak przyznał, że przy tak dużych sukcesach ekipie trudno pozostać na wysokich obrotach.
Mateusz Szymkiewicz, 28 maja 2021, wyświetlenia: 1169<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Toto Wolff przyznał, że zmiana regulacji przed sezonem 2022 będzie istotna dla podtrzymania motywacji pracowników Mercedesa.

Stajnia z Brackley w ostatnich siedmiu sezonach wygrała wszystkie mistrzowskie tytuły w obu klasyfikacjach. Zdaniem szefa, równie dużym wyzwaniem jest utrzymywanie wysokiego poziomu mobilizacji w tak długim okresie. Tym samym szykowana rewolucja techniczna ma być kluczowa dla całego Mercedesa.

„Można to dostrzec w innych dyscyplinach sportowych Musisz zadawać sobie pytanie, jaki będzie kolejny cel. Jeśli chodzi o nas, to odpowiedź jest prosta: jak najlepsze wejście w nowe przepisy. Dla nas ma to gigantyczne znaczenie. Chcemy udowodnić, że jakiekolwiek rewolucje nie są w stanie nas zatrzymać” – powiedział Toto Wolff dla Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Austriak odnosząc się do obecnego sezonu, w którym Red Bull po pięciu wyścigach przewodzi w obu klasyfikacjach, dodał, że redukcja docisku wokół tylnej osi najmocniej uderzyła w Mercedesa. „Rozumiem punkt widzenia Formuły 1, która zawsze szuka sposobu na jak najbardziej wyrównane mistrzostwa. Wieloletnia dominacja jednego zespołu lub kierowcy nie jest dobra. Mimo to w okresie 2017-2019 dalej wygrywaliśmy tytuły”.

„W tym roku mieliśmy kolejne zmiany, które odwróciły kolejność. Kosztowało nas to wiele osiągów, szczególnie w odniesieniu do innych zespołów. Mercedes stracił pół sekundy na okrążeniu, a nawet więcej. Takie są fakty. Dla mistrzostw będzie najlepiej, jeżeli kwestia tytułu rozstrzygnie się w ostatnim wyścigu różnicą jednego punktu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.05.2024  Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa
05.05.2024  Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem
04.05.2024  Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024
03.05.2024  Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem
01.05.2024  Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami
Tagi:
Mercedes
Wolff T.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca