F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Bottas zaskoczony sugestią Wolffa odnośnie postoju w Monako

Austriak stwierdził, że 31-latek mógł podjechać na stanowisko pod niewłaściwym kątem.
Maciej Wróbel, 3 czerwca 2021, wyświetlenia: 1913<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Valtteri Bottas przyznał, że był zaskoczony sugestiami ze strony Toto Wolffa, jakoby przyczyną nieudanego pit stopu w Monako miał być zły kąt, pod jakim Fin podjechał na stanowisko serwisowe.

31-latek był zmuszony do wycofania się z Grand Prix Monako po tym, jak podczas pierwszego postoju mechanicy Mercedesa nie byli w stanie zdjąć prawej przedniej opony w jego samochodzie. Ekipa z Brackley pomimo wielu prób zdjęła feralne koło dopiero po powrocie do siedziby. Bottas w momencie odpadnięcia z rywalizacji jechał na drugiej pozycji.

Szef Mercedesa, Toto Wolff, zasugerował w jednej z wypowiedzi, że kąt, pod jakim Bottas podjechał do swoich mechaników mógł być czynnikiem, który zadecydował o niemożności zdjęcia koła. Fin twierdzi jednak, że zrobił wszystko jak należy i był zaskoczony takimi sugestiami ze strony Mercedesa. „Tak, byłem zaskoczony” – powiedział Bottas. „Widziałem nagranie i według mnie zatrzymałem się idealnie, więc byłem całkiem zaskoczony”.

Wicemistrz świata ujawnił, że z danych, jakie przeczytał po Grand Prix Monako wynika, że zatrzymał się tylko kilka centymetrów za daleko, co mieści się w granicach ogólnie przyjętej tolerancji. „Analizowaliśmy wszystko szczegółowo i wiemy, że prawdopodobnie mogliśmy wykonać lepszą pracę jako zespół, oczywiście wliczając to ten postój. Z mojej strony było to całkiem normalne podsumowanie”.

„Oczywiście chciałem też zobaczyć wszelkie raporty na temat tego, w którym miejscu się zatrzymałem. Myślę, że byłem jakieś dwa czy trzy centymetry od linii środkowej. To całkiem dobry wynik. Można łatwo przekroczyć tę linię o 10 czy 15 centymetrów, więc myślałem, że wszystko przebiegło idealnie”.

Fin ujawnił także, iż przed Grand Prix Monako podzielił się z zespołem swoimi obawami odnośnie potencjalnych słabości procedury pit stopów. „Była to jedna z moich obaw o których rozmawiałem z zespołem już kilka tygodni temu” – powiedział Bottas. „To nie wzięło się z niczego. Wiedzieliśmy, że w pit stopach nie jesteśmy perfekcyjni, co dało się zauważyć”.

„Mówiłem także o innych obszarach, jak choćby dogrzewanie opon w kwalifikacjach. Wiedziałem, że w Monako będzie to problemem i była to jedna z rzeczy, na które zwracałem uwagę jeszcze na długo przed weekendem”.

Bottas dodaje jednocześnie, że Mercedes dostał w Monako ważną lekcję i wyciągnął z niej wnioski, dzięki którym być może uda się uniknąć powtórki scenariusza z Monte Carlo. „Jako zespół musieliśmy wyciągnąć z tego tyle nauki, ile tylko się da. Przeprowadziliśmy szczegółową analizę tego co się stało, dlaczego to się stało i jak możemy zapobiec temu tak, aby nigdy się to już nie powtórzyło”.

„Chodzi w tym przede wszystkim o to, aby rozpoznać problem i naprawić go. Myślę, że zespół w pełni teraz to rozumie, wprowadziliśmy poprawki i mamy nadzieję już nigdy tego nie doświadczyć” – zakończył kierowca Mercedesa.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.04.2024  Kierowcy podzieleni w sprawie kary dla Alonso z Melbourne
25.03.2024  Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne
29.02.2024  Bottas ukarany reprymendą za incydent z alei serwisowej
01.01.2024  Bottas dostrzega szansę na postępy Stake w sezonie 2024
22.12.2023  Bottas: Perez stracił pewność siebie przy Verstappenie
Tagi:
Bottas V.
Mercedes
Wolff T.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca