F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Binotto: Monako i Baku nie odzwierciedlają prawdziwego tempa Ferrari

Szef Scuderii liczy na poprawę tempa wyścigowego w kolejnych Grand Prix.
Maciej Wróbel, 12 czerwca 2021, wyświetlenia: 943<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem szefa Ferrari, Mattii Binotto, pole positions zdobyte przez Charlesa Leclerca na ulicach Monako i Baku nie odzwierciedlają rzeczywistego położenia Scuderii w tegorocznej stawce.

W kwalifikacjach do ostatniego Grand Prix Monako Charles Leclerc niespodziewanie zdołał wywalczyć pole position, które było dla Ferrari pierwszym od Grand Prix Meksyku 2019. Mimo zapowiedzi stajni z Maranello, że ta nie będzie w stanie utrzymać tak dobrej formy w Azerbejdżanie, Leclerc powtórzył wynik z Monako, ponownie ustawiając swój bolid na pierwszym polu startowym.

Niedziela była dla Monakijczyka już mniej udana – niedługo po starcie stracił on bowiem prowadzenie na rzecz Lewisa Hamiltona, by potem tracić kolejne pozycje i ostatecznie ukończyć wyścig na czwartym miejscu, za Perezem, Vettelem i Gaslym. Mattia Binotto przyznał po wyścigu, że biorąc pod uwagę pozycję startową „liczył na coś więcej”.

Jednocześnie szef Ferrari podkreślił, że wyniki jego ekipy na torach ulicznych pozostaną anomaliami i nie odzwierciedlają jej rzeczywistej formy na tle rywali. „Oczywiście uważam, że przed nami są wciąż dwa samochody, które są znacznie szybsze. Nie ma co do tego wątpliwości” – powiedział Binotto, odnosząc się do przewodzących stawce zespołów Mercedesa i Red Bulla.

„Wspaniale było mieć pole positions zarówno w Monako, jak i w Baku, ale nie sądzę, by te wyniki odzwierciedlały naszą rzeczywistą formę. Są ciągle dwa samochody, które są mocniejsze”.

„Robimy jednak postępy. Jest to możliwe dzięki temu, iż coraz więcej dowiadujemy się o naszym samochodzie i udaje się nam go lepiej wykorzystać w porównaniu z początkiem sezonu. Wiemy również, że w przyszłości wprowadzimy pewne ulepszenia. Ogólnie rzecz biorąc wydaje się, że właśnie w takim położeniu jesteśmy. Liczyliśmy na nieco lepsze tempo wyścigowe, biorąc pod uwagę kwalifikacje”.

Włoch dodał również, że choć Leclerc szybko zaczął tracić dystans do czołówki podczas jazdy na miękkich oponach, to jednak był zadowolony widząc tempo zarówno jego, jak i Carlosa Sainza na twardszej mieszance i podczas jazdy w czystym powietrzu.

„Wiedzieliśmy, że na miękkich oponach będziemy mieli trudności” – powiedział Binotto. „Na twardych oponach i w wolnym powietrzu było lepiej. Szczególnie tempo Carlosa w wolnym powietrzu było moim zdaniem reprezentatywne. Byliśmy konkurencyjni”.

„Oczywiście wciąż musimy poprawić nasze tempo wyścigowe. Nie wydaje mi się jednak, żebyśmy byli słabsi w wolnym powietrzu. Problemy były podczas jazdy w brudnym powietrzu, o czym wspominali nasi kierowcy. Na tym musimy się skoncentrować nasze analizy” – zakończył szef Ferrari.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari
24.04.2024  Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami
23.04.2024  Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP
21.04.2024  Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
Tagi:
Binotto M.
Ferrari

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca