F1 20231  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.09.2023

Lista startowa na sezon 2024

Blick: Williams rozważa angaż Felipe Drugovicha

Benoit: Hulkenberg prowadził rozmowy kontraktowe z Sauberem

Oscar Piastri przedłuża kontrakt z McLarenem

18.09.2023

AMuS: AlphaTauri ogłosi nową umowę z Tsunodą na Suzuce

Horner: Dyrektywa techniczna nie wymusiła żadnych zmian w RB19

Hamilton: Na miejscu Russella nie zjechałbym chyba na drugi pit stop

Ocon: Awaria skrzyni biegów pozbawiła nas dobrego wyniku

Lawson: Muszę popracować nad startami

17.09.2023

Perez z karą czasową za incydent z udziałem Albona

Verstappen niewzruszony końcem rekordowej serii zwycięstw

Leclerc rozczarowany funkcją pomocnika Sainza w GP Singapuru

Wolff nie zamierza krytykować Russella za nadmierne ryzyko

Russell przeprasza zespół za błąd z ostatniego okrążenia

Norris: Uderzyłem o tę samą bandę, co Russell

Sainz: Nasza taktyka obronna była perfekcyjna

GP Singapuru: wyniki wyścigu

GP Singapuru: najszybsze okrążenia w wyścigu

Carlos Sainz wygrywa po niesamowitej walce w Singapurze

Guanyu Zhou wystartuje do GP Singapuru z alei serwisowej

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2023  |  2022  |  2021  |  2020
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Binotto: Mercedes może być rozproszony brakiem stabilności zespołu

Włoch twierdzi również, że Honda mogła ograniczyć osiągi silnika na początku sezonu.
Maciej Wróbel, 29 czerwca 2021, wyświetlenia: 1360<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Ferrari, Mattia Binotto, uważa, że problemy Mercedesa z osiągnięciem optymalnej formy mogą być spowodowane brakiem stabilności wewnątrz organizacji w ostatnich miesiącach.

W ostatnim Grand Prix Styrii Red Bull odniósł już czwarte zwycięstwo z rzędu i powiększył swoją przewagę nad Mercedesem w mistrzostwach konstruktorów do 40 punktów. Podczas gdy Lewis Hamilton nawoływał swój zespół po wyścigu do wprowadzenia ulepszeń, by móc przedłużyć swoje szanse w walce o tytuły, Toto Wolff ogłosił, że Mercedes zakończył już rozwój tegorocznej konstrukcji.

Mattia Binotto zwraca jednak uwagę na stabilność w zespole Red Bulla, w którym najważniejsze osoby w zespole – w tym Christian Horner i Helmut Marko – są obecne w ekipie z Milton Keynes niemalże od samego początku. Zdaniem Włocha może to być jeden z kluczowych czynników, które wpłynęły na osiągnięcie przez Red Bulla mistrzowskiej formy.

Binotto podkreślił także, iż z Mercedesa w ciągu ostatniego roku odszedł dyrektor działu silnikowego, Andy Cowell, natomiast ze stanowiska dyrektora technicznego ustąpił James Allison. Szerokim echem odbiło się również oczywiście wielomiesięczne oczekiwanie na podpisanie nowej umowy przez Lewisa Hamiltona.

„Zanim przyjrzymy się aspektom technicznym, trzeba przyznać, że Red Bull wykonał świetną robotę” – powiedział Binotto po Grand Prix Styrii. „Myślę, że warto zwrócić uwagę na fakt, iż osiągają fantastyczne rezultaty, ponieważ mogą liczyć na zespół, który jest stabilny od wielu lat”.

„Pomimo wielu przeciwności, pomimo braku zwycięstw, nadal stanowili jedną grupę i próbowali ulepszać swój samochód. To, co teraz widzimy, jest wynikiem tej pracy. Z drugiej strony patrzymy na Mercedesa, w którym już w zeszłym roku doszło do kilku znaczących zmian. Do tego dochodzi kierowca z kontraktem, który został podpisany dopiero w lutym. Uważam, że to oznaki rozproszenia, które doprowadziło ich do obecnej sytuacji”.

Choć szef Scuderii nie dokonał żadnego bezpośredniego porównania do sytuacji Ferrari, to wielokrotnie on podkreślał, że najlepszym sposobem jego zespołu na osiągnięcie postępów, jest danie obecnej strukturze czasu na to, by mogła pokazać, co potrafi.

Binotto nie podziela również opinii Mercedesa mówiącej o tym, że wzrost prędkości na prostych Red Bulla został wywołany dzięki postępowi w zakresie osiągów silnika. Zdaniem 51-latka Honda mogła zostać zmuszona do przykręcenia silnika w pierwszych rundach z obawy o jego niezawodność, a dopiero potem podjęto decyzję o uwolnieniu pełnego potencjału jednostki.

„Nie podzielam tych poglądów, które słyszę i o których czytam, ponieważ patrząc na dane z GPS, osiągi silnika Hondy odpowiadają osiągom z początku sezonu w Bahrajnie” – stwierdził Włoch. „Wówczas musieli ograniczyć osiągi ze względu na problemy z niezawodnością. Myślę, że po ich rozwiązaniu, wrócili do standardów, które mieli na początku sezonu”.

„Nie było żadnego kroku naprzód. My, począwszy od Bahrajnu, zawsze prezentowaliśmy ten sam poziom osiągów, ponieważ silnik nam na to pozwala. Jeśli więc chodzi o Red Bulla, to nie jest kwestia kroku naprzód, ponieważ przepisy na to nie zezwalają” – zakończył Binotto.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.08.2023  Turrini: Mattia Binotto porozumiał się z Alpine
13.06.2023  Corriere dello Sport: Binotto odrzucił ofertę dołączenia do Audi
15.03.2023  Vasseur: Ludzie lojalni Binotto postanowili odejść z Ferrari
01.03.2023  Steiner: Spodziewam się, że Binotto jeszcze wróci do F1
31.01.2023  Vasseur docenia Binotto za sprawne przekazanie władzy w Ferrari
Tagi:
Binotto M.
Red Bull
Honda
Ferrari

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca