F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

McLaren: Ferrari zyskało przewagę dzięki poprawkom silnika

Ekipa z Woking nie spodziewa się już żadnych ulepszeń do końca sezonu.
Łukasz Godula, 28 pa?dziernika 2021, wyświetlenia: 968<< | lista | T- | T+ | >>
Lando Norris przyznał, że Ferrari jest obecnie zdecydowanie przed McLarenem w walce o trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Jako powód takiego stanu rzeczy podaje ostatnią poprawkę w silniku rywali.

Daniel Ricciardo i Lando Norris zdobyli sensacyjny dublet na Monzy, jednak w kolejnych wyścigach Ferrari wprowadziło zmodyfikowaną jednostkę napędową w samochodach Charlesa Leclerca i Carlosa Sainza.

Biorąc pod uwagę wyrównaną walkę w tym sezonie, poprawka Ferrari pozwoliła im wyjść na prowadzenie w kwestii osiągów, a w Turcji Leclerc pokonał McLareny o 0,6 sekundy. W Austin oba Ferrari zakwalifikowały się przed McLarenami, jednak z mniejszą przewagą. Mimo to w wyścigu Leclerc finiszował daleko przed Ricciardo. To pozwoliło Ferrari zmniejszyć stratę w generalce do 3,5 punktu.

„Myślę, że Ferrari było wyraźnie szybsze od nas” – powiedział Norris, który finiszował ósmy za Sainzem po trudnym popołudniu. „Może to tak nie wygląda w tabeli, ponieważ Carlos utknął za Danielem, ale jeśli by go wyprzedził, to dość znacznie by odjechał. Brakowało nam tempa w porównaniu do Ferrari przez cały weekend”.

Norris przyznał, że dodatkowa moc jaką Ferrari uzyskało dzięki modyfikacji silnika dało rywalom sporą przewagę i utrudni życie McLarenowi w ostatnich pięciu wyścigach.

„Dało im to sporą przewagę” – odpowiedział pytany czy poprawki w silniku przyczyniły się do poprawy balansu czerwonych samochodów. „Mają na ten moment przewagę. Nie są szybsi na każdym torze, jednak mają równiejsze osiągi i lepsze właściwości jezdne samochodu. To nie zmieni jednak jednak naszego podejścia i dalej chcemy wygrać. Nie będzie to łatwe przy końcówce sezonu, ale postaramy się jakoś utrzymać przewagę punktową”.

Andreas Seidl zapytany czy martwi się przewagą tempa Ferrari odpowiedział, że "bycie zmartwionym nie pomaga", jednak przyznał, że McLaren dostrzega przewagę po stronie rywali.

„To prawda, że wykonali krok do przodu, również dzięki poprawkom silnika” – przyznał. „Dało im to przewagę, zwłaszcza w ostatnich dwóch wyścigach, więc takie są fakty. Jednak musimy skupić się na nas. Wiemy, że nie będziemy mieli już poprawek samochodu i silnika. Wiemy, że zbliżają się tory, które być może będą nam lepiej odpowiadały, jednak będą też takie, na których będziemy mieli stratę do Ferrari. Musimy po prostu wycisnąć maksimum każdego weekendu, przejechać czyste wyścigu i mieć dobrą stratę. Miejmy nadzieję, że to wystarczy by walczyć z nimi do ostatniego okrążenia w Abu Zabi”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
19.04.2024  Norris: Dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu
19.04.2024  Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa
Tagi:
Ferrari
McLaren

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca