F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Verstappen pewny uniknięcia kary za incydent z Sao Paulo

Holender uważa, że jego jazda była ostra, ale mieściła się w przyjętych normach.
Nataniel Piórkowski, 18 listopada 2021, wyświetlenia: 984<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Max Verstappen jest przekonany, iż sędziowie nie zdecydują się nałożyć na niego kary za incydent z udziałem Lewisa Hamiltona, do którego doszło podczas niedzielnego wyścigu na Interlagos.

Na 48. okrążeniu siedmiokrotny mistrz świata podjął próbę wyprzedzenia Verstappena po zewnętrznej czwartego zakrętu. Holender bardzo mocno opóźnił jednak hamowanie, przez co obaj kierowcy zaliczyli szeroki wyjazd na asfaltowe pobocze.

Początkowo FIA zdecydowała się nie podejmować w sprawie dalszych działań, ale po opublikowaniu nagrania z przedniej kamery pokładowej bolidu #33, Mercedes wniósł o ponowne zbadanie zajścia.

Zapytany o to, jak czułby się w sytuacji, gdyby w końcowych wynikach GP Sao Paulo spadł za Valtteriego Bottasa, Verstappen odparł: „Szczerze. Nawet o tym nie myślę. Nawet jeśli, jeśli, jeśli... To wcale nie byłby koniec świata”.

„Nie spodziewam się jednak, aby miało do tego dojść. Myślałem, że mieliśmy do czynienia z uczciwym i twardym ściganiem pomiędzy dwoma facetami, którzy walczą o mistrzostwo”.

„Lewis i tak nie mógłby się spodziewać tego, że łatwo oddam mu pozycję. Nie jestem takim kierowcą. Nie uważam też, aby tego typu podejście do rywalizacji było słuszne, gdy stawką jest tytuł”.

Holender dodał, że w przypadku powtórki okoliczności, ponownie zdecydowałby się na podobny manewr. „Jako kierowca dokładnie wiem, co mogę, a czego nie mogę zrobić za kierownicą”.

„Ostro ze sobą walczyliśmy, opóźnialiśmy hamowanie przed zakrętem, opony były dość mocno zużyte. Gdybym skręcił gwałtownie w lewo, po prostu obróciłbym się na torze. Po to jesteśmy kierowcami – staramy się kontrolować nasz samochód”.

Jeśli sędziowie zdecydują się na powtórne zbadanie incydentu, z dużym prawdopodobieństwem tematem ich dyskusji będzie to, czy Verstappen przeszkodził Hamiltonowi w utrzymaniu się na torze. 24-latek zaznacza jednak: „Myślę, że obaj zahamowaliśmy zbyt późno, więc bardzo ciężko byłoby nam pokonać ten zakręt. Ale wiadomo, że po wszystkim łatwiej jest coś komentować”.

Verstappen podkreślił przy tym, iż nie obawia się, że w końcowej fazie sezonu walka o tytuł zamieni się w serię protestów składanych przez Mercedesa i Red Bulla. „Nie myślę o tym zbyt wiele, ponieważ nie kontroluję tego. Jestem kierowcą i muszę koncentrować się na tym, co dzieje się na torze”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.04.2024  Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena
21.04.2024  Verstappen: Bolid jechał jak po szynach
20.04.2024  Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu
19.04.2024  Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie
17.04.2024  Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem
Tagi:
Verstappen M.
Red Bull
FIA

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca