F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Elliott nie spodziewa się znaczących różnic w wyglądzie bolidów

Zdaniem dyrektora technicznego Mercedesa ciekawym obszarem rozwoju będzie podłoga.
Nataniel Piórkowski, 1 lutego 2022, wyświetlenia: 1016<< | lista | T- | T+ | >>

Dyrektor techniczny Mercedesa – Mike Elliott spodziewa się, że większość zespołów Formuły 1 zastosuje podobne rozwiązania, nawet pomimo wprowadzenia nowych regulacji.

Wejście w nowy cykl przepisów technicznych powinno w teorii dać zespołom szansę na rozwój różnorodnych koncepcji. Przy okazji poprzednich rewolucji regulaminowych, niektóre teamy były w stanie znaleźć szare strefy, przygotowując wyróżniające się na tle konkurencji projekty.

Dyrektor techniczny McLarena – James Key przyznał niedawno, że zespoły będą próbowały różnych „sztuczek”, aby zmaksymalizować potencjał swych bolidów. Zdaniem Elliotta na pierwszy rzut oka konstrukcje będą wyglądały niemal tak samo a największe różnice wystąpią w obszarze podłogi.

„Nowe bolidy wyglądają zupełnie inaczej niż te z ubiegłego roku – ma to związek wyłącznie z regulacjami, które w bardzo dużym stopniu zmieniły swój kształt” – powiedział inżynier w materiale filmowym opublikowanym przez stajnię z Brackley.

„Złożoność, z jaką mieliśmy do czynienia w obszarze projektów deflektorów jest już przeszłością a różnice występujące pomiędzy konkretnymi bolidami będą w większym stopniu powiązane z kształtami powierzchni”.

„W efekcie wydaje mi się, że wszystkie tegoroczne konstrukcje będą wyglądały dość podobnie, będą miały podobne kształty. Wszystkie różnice będą raczej subtelnymi zmianami w zakresie kształtowania powierzchni aerodynamicznych – szczególnie tych znajdujących się pod bolidem”.

„Prawdopodobnie najbardziej rzucające się w oczy różnice dostrzeżemy w tym, wokół jakiej koncepcji funkcjonuje podłoga. Pasy wyznaczające krawędzie wlotów oraz kształt i wygięcia podłogi będą miały istotny wpływ na pracę całego samochodu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
19.02.2024  Alonso: Zimowe testy powinny być dłuższe
16.02.2024  Brown: Relacje Red Bulla z RB są niepokojące
05.02.2024  Komisja F1 przyjęła nowy harmonogram Grand Prix ze sprintem
Tagi:
Przepisy
Mercedes
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca