F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Binotto: F1-75 nie jest w pełni niezawodnym bolidem

Szef Ferrari zapowiada dokładną analizę awarii, do których doszło w Baku.
Nataniel Piórkowski, 12 czerwca 2022, wyświetlenia: 2889<< | lista | T- | T+ | >>

Szef Ferrari – Mattia Binotto, przyznał, iż po awariach z Grand Prix Azerbejdżanu jego zespół musi zaakceptować, iż model F1-70 nie jest w pełni niezawodną konstrukcją.

Już na dziewiątym okrążeniu z wyścigu odpadł Carlos Sainz, w którego bolidzie doszło do usterki układu hydraulicznego. Później, na 20 kółku, w wolnym tempie do alei serwisowej zjechał ówczesny lider – Charles Leclerc. Monakijczyk doświadczył drugiej na przestrzeni trzech ostatnich weekendów awarii zespołu napędowego.

„Z pewnością jest to powód do zmartwień. Wydaje mi się, że powiedzieliśmy to jeszcze zanim przybyliśmy do Baku. Niezawodność zawsze jest tym czynnikiem, który odgrywa kluczowe znaczenie w rywalizacji – podobnie jak osiągi” – mówił Binotto na antenie telewizji Sky.

„Aktywnie przepracowaliśmy ubiegłą zimę, aby zaprojektować i rozwinąć nasz bolid. Ostatnie wyścigi pokazały jednak, że nie jest on jeszcze w pełni niezawodny. Przed nami wciąż trochę pracy”.

Binotto zaznaczył, że usterki nie wpłyną negatywnie na morale Scuderii. „Myślę, że zespół utrzyma maksymalną koncentrację i będzie ciężko pracował nad rozwiązaniem tych problemów”.

Zapytany o to, czy Ferrari przygotowuje konkretne rozwiązania, włoski inżynier tłumaczył: „Najpierw musimy zrozumieć i przeanalizować to, co stało się dzisiaj. Nie wszystkie problemy są takie same. Są takie, które mogą zostać bardzo szybko rozwiązane. Nie wiem, czy tak jest w tym przypadku”.

„Prawdę mówiąc wydaje mi się, że musimy poświęcić trochę czasu na właściwą analizę i zrozumienie tego, co się wydarzyło. Może niektóre problemy są takie same jak te, z którymi mieliśmy już do czynienia, a może wcale tak nie jest. Ciężko to teraz przewidzieć”.


Według Binotto niedzielna awaria jednostki napędowej w konstrukcji Leclerca „nie wyglądała” na podobną do tej, która wyeliminowała Monakijczyka z GP Hiszpanii.

Ferrari zapowiedziało także dodatkową analizę problemów, z którymi przyszło zmierzyć się klienckim ekipom firmy. Do mety rywalizacji w Baku nie dojechali Guanyu Zhou z Alfy Romeo i Kevin Magnussen z Haasa.

„Musimy się temu dokładnie przyjrzeć. Myślę, że być może wycofanie się z wyścigu Zhou nie jest związane z dostarczanymi przez nas komponentami. Mimo tego warto pochylić się nad tą kwestią. Analiza wszystkich tego typu zdarzeń potrafi być przydatna”.

„Nie dostarczamy naszych układów klientom ze względu na biznes. Bardziej zależy nam na współpracy technicznej i wymianie informacji. Cokolwiek się dzieje, może okazać się to dla nas przydatne. Poświęcimy czas na analizę ich komponentów w takim samym stopniu, jak będzie to miało miejsce w przypadku części, które znajdują się w czerwonych bolidach”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari
24.04.2024  Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami
23.04.2024  Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP
21.04.2024  Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
Tagi:
Ferrari
Binotto M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca