F1 20231  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.03.2023

FIA przyjrzy się przepisom dotyczącym odbywania kar

21.03.2023

Vasseur: Nie możemy zakłamywać rzeczywistości

Wolff: Dominacja Red Bulla jest wynikiem ich ciężkiej pracy

Sainz: Nowe bolidy przysparzają coraz większych problemów

Wolff: Nie naruszymy limitu wydatków nowym pakietem W14

FIA ogłasza przetarg na dostawcę opon

19.03.2023

Alonso odzyskał trzecie miejsce wywalczone w GP Arabii Saudyjskiej

Russell: Kary dla Alonso były zbyt surowe

Sainz: Nie jesteśmy drugą siłą w stawce

GP Arabii Saudyjskiej: najszybsze okrążenia w wyścigu

Alonso stracił trzecie miejsce w wyścigu w Dżuddzie

GP Arabii Saudyjskiej: wyniki wyścigu

Sergio Perez zwyciężył w Grand Prix Arabii Saudyjskiej

Frederik Vesti zwycięża w głównym wyścigu F2 w Dżuddzie

Arabia Saudyjska może w przyszłości gościć dwa wyścigi F1

Russell: Zwycięstwo w Brazylii popchnęło nas w złym kierunku

Wolff: Nie miałbym pretensji, gdyby Lewis zmienił zespół

Piastri nie żałuje podpisania umowy z McLarenem

Norris: Popełniłem głupi błąd

18.03.2023

Russell bardzo zadowolony z postępów Mercedesa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2023
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2023  |  2022  |  2021  |  2020
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Honda: Mieliśmy wyraźną przewagę w obszarze MGU-K

Producent podkreśla także, że jest w pełni przygotowany do sezonu 2023.
Nataniel Piórkowski, 23 lutego 2023, wyświetlenia: 871<< | lista | T- | T+ | >>

Główny inżynier i lider projektu Hondy w F1 – Tetsushi Kakuda przyznał, że w 2022 roku jego firma dysponowała znaczącą przewagą nad rywalami w zakresie pracy MGU-K.

Honda oficjalnie wycofała się z F1, ale na mocy porozumień z Red Bullem cały czas odpowiada za produkcję jednostek napędowych.

W 2022 roku inżynierowie japońskiego koncernu mierzyli się z nowymi wyzwaniami – wprowadzeniem paliw ze zwiększonym udziałem biokomponentu oraz stopniowym zamrażaniem rozwoju części składowych zespołu napędowego.

„Odnoszę wrażenie, że w ubiegłym roku wszyscy producenci jednostek napędowych postawili na rozwój w zakresie osiągów. Podobnie postąpiliśmy my. Podjęliśmy wszelkie wysiłki, aby odzyskać potencjał utracony w związku z wprowadzeniem do użytku paliwa E10” – tłumaczy Kakuda.

„W rezultacie, w porównaniu z 2021 rokiem, znacząco wzrosło wewnętrzne obciążenie jednostki napędowej, co w istotny sposób osłabiło jej niezawodność. W efekcie, w trakcie sezonu 2022 pojawiło się kilka usterek. Pracowaliśmy zimą nad ich całkowitym wyeliminowaniem”.

Oprócz działań ukierunkowanych na poprawę niezawodności, Honda „przygotowuje się do wdrożenia szerszych strategii, poprzez zidentyfikowanie ograniczeń każdej części i zmaksymalizowanie jej potencjału”. Prace te trwają w jednostce badawczej w Sakurze.

„Pogłębiliśmy wiedzę na temat naszej jednostki napędowej, aby jeszcze bardziej zoptymalizować sterowanie i zarządzanie elektroniką. Osiągnęliśmy także większą dojrzałość w technologii elektryfikacji. Na tym polu dysponowaliśmy w ubiegłym roku wyraźną przewagą – zwłaszcza w zakresie MGU-K”.

„Naszym zdaniem jesteśmy w pełni przygotowani do przedsezonowych testów, które rozpoczną się w tym tygodniu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2023  Vowles: Honda nie jest poważnym kandydatem
13.03.2023  Vowles: W tym roku Williams będzie miał dostawcę na sezon 2026
21.02.2023  Honda: Mamy już zapytania od kilku zespołów
09.02.2023  The Race: McLaren i Honda rozważają odnowienie współpracy
03.02.2023  FIA opublikowała listę dostawców silników dla F1 od 2026 roku
Tagi:
Honda
Red Bull

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca