|
|
|
|
|
|
GP2: Pierwszy dzień testów na torze Catalunya |
Antonio Pizzonia najszybszy podczas czwartkowych testów przed Timo Glockiem i Kazukim Nakajimą. |
|
•Marek Roczniak, 9 marca 2007, wyświetlenia: 1534 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Antonio Pizzonia z zespołu FMS International okazał się najszybszym kierowcą podczas pierwszego dnia testów na torze Catalunya. Brazylijczyk pokonał minimalnie innego byłego kierowcę Formuły 1 – Timo Glocka (iSport International), a oprócz nich czas poniżej jednej minuty i 28 sekund uzyskał tylko kierowca testowy Williamsa – Kazuki Nakajima (DAMS), który w zeszłym tygodniu jeździł po tym torze FW29.
Cała trójka wypadła podobnie zarówno w porannej, jak i szybszej, popołudniowej sesji. Glock i Nakajima przed południem także uplasowali się na drugiej i trzeciej pozycji, natomiast Pizzonia był czwarty. Najszybszym kierowcą w pierwszej sesji był tymczasem partner zespołowy Glocka – Andreas Zuber, który po południu uplasował się jednak dopiero na 10 pozycji.
Dosyć słabo wypadli w czwartek kierowcy mistrzowskiej ekipy ART Grand Prix – Lucas di Grassi i Michael Ammermuller, plasując się odpowiednio na 7 i 11 pozycji ze stratą około sekundy do Pizzonii. Tymczasem kierowca testowy Super Aguri – Sakon Yamamoto (BCN Competicion), który podczas ostatnich testów na torze Jerez uzyskał najgorszy czas, w Barcelonie zdołał się wyraźnie poprawić i uplasował się tuż przed Giorgio Pantano (Campos Grand Prix) na 15 pozycji.
Dzisiaj drugi i zarazem ostatni dzień testów GP2 na torze Catalunya.
•Czasy uzyskane w czwartek na torze Catalunya (4,655 km) | | | | | P. | Kierowca | Nar. | Zespół | Czas okr. | Strata | Okr. |
|
1. | Antonio Pizzonia | | FMS International | 1:27,808 | | 55 |
2. | Timo Glock | | iSport International | 1:27,833 | +0,025 | 46 |
3. | Kazuki Nakajima | | Dams | 1:27,908 | +0,100 | 52 |
4. | Roldan Rodriguez | | Minardi Piquet Sports | 1:28,505 | +0,697 | 62 |
5. | Adrian Zaugg | | Arden International | 1:28,595 | +0,787 | 52 |
6. | Nicolas Lapierre | | Dams | 1:28,613 | +0,805 | 49 |
7. | Lucas di Grassi | | ART Grand Prix | 1:28,689 | +0,881 | 55 |
8. | Andreas Zuber | | iSport International | 1:28,806 | +0,998 | 62 |
9. | Pastor Maldonado | | Trident Racing | 1:28,872 | +1,064 | 36 |
10. | Javier Villa | | Racing Engineering | 1:28,943 | +1,135 | 60 |
11. | Michael Ammermuller | | ART Grand Prix | 1:29,065 | +1,257 | 56 |
12. | Luca Filippi | | Super Nova International | 1:29,102 | +1,294 | 44 |
13. | Andy Soucek | | DPR | 1:29,286 | +1,478 | 58 |
14. | Alexandre Negrao | | Minardi Piquet Sports | 1:29,328 | +1,520 | 40 |
15. | Sakon Yamamoto | | BCN Competicion | 1:29,447 | +1,639 | 32 |
16. | Giorgio Pantano | | Campos Grand Prix | 1:29,490 | +1,682 | 43 |
17. | Borja Garcia | | Durango | 1:29,501 | +1,693 | 33 |
18. | Ricardo Risatti | | BCN Competicion | 1:29,578 | +1,770 | 60 |
19. | Mike Conway | | Super Nova International | 1:29,704 | +1,896 | 46 |
20. | Bruno Senna | | Arden International | 1:29,829 | +2,021 | 57 |
21. | Vitaly Petrov | | Campos Grand Prix | 1:29,902 | +2,094 | 53 |
22. | Kohei Hirate | | Trident Racing | 1:30,263 | +2,455 | 34 |
23. | Sergio Jimenez | | Racing Engineering | 1:30,286 | +2,478 | 47 |
24. | Christian Bakkerud | | DPR | 1:30,294 | +2,486 | 55 |
25. | Karun Chandhok | | Durango | 1:30,339 | +2,531 | 31 |
26. | Jason Tahinci | | FMS International | 1:31,108 | +3,300 | 40 |
| |
|
|
Źródło: GP2Series.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|