F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2024
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wolff: Przez problemy z silnikiem traciliśmy 0,5s na okrążeniu

Jednostki w bolidach Mercedesa i Williamsa były szczególnie narażone na przegrzewanie.
Nataniel Piórkowski, 3 marca 2024, wyświetlenia: 1190<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem Toto Wolffa Mercedes tracił w Bahrajnie około pół sekundy na okrążeniu ze względu na problemy z jednostką napędową.

George Russell ukończył zmagania na piątym miejscu. Po czwartym okrążeniu Brytyjczyk jechał jednak na drugiej pozycji, tracąc niespełna dwie sekundy do lidera – Maxa Verstappena.

Na kolejnych kółkach kierowca z King's Lynn musiał jednak oszczędzać silnik ze względu na niepokojący wzrost temperatury. Problemy z zespołem napędowym dotknęły także klienta niemieckiego koncernu – Williamsa.

„Przedsezonowe testy poszły całkiem nieźle. Także osiągi zaprezentowane w czwartek i piętek były zachęcające. Bolid był stabilny, dobry. Kierowcy byli zadowoleni” – wyjaśniał Wolff.

„Gdy rozpoczęliśmy wyścig na miękkich oponach, wszystko przebiegało zgodnie z planem. Później jednak musieliśmy zredukować moc silnika w większym stopniu, niż oczekiwaliśmy. Nie możemy jeszcze wskazać konkretnego powodu, który nas do tego zmusił”.

„Jeden z naszych klientów, Williams, miał podobny problem. Dwaj pozostali, a więc McLaren i Aston Martin – nie. To było coś niespodziewanego”.

„Gdy zredukujesz moc silnika tracąc trzy do czterech dziesiątych sekundy, musisz odpuszczać na końcu prostych. W sumie więc nie byliśmy w stanie wydobyć z bolidu od pięciu do sześciu dziesiątych sekundy”.

„Nie było nam do śmiechu. Momentami odczyty temperatur nie wskazywały na przekroczenie limitu o kilka stopni. Były momenty, w których było to dziesięć stopni lub więcej”.

Austriak sądzi, że problem z przegrzewaniem uda się wyeliminować przed przyszłotygodniowym weekendem w Dżuddzie. Mówiąc o możliwych powodach, dodał: „Myślę, że nawet bez korka, w którym znaleźliśmy się na początku wyścigu, mielibyśmy problem z temperaturą”.

„Poziom chłodzenia był taki sam, jak kilka dni wcześniej. Po prostu temperatura poszybowała w górę bardziej, niż się tego spodziewaliśmy. Nie wydaje mi się także, aby którykolwiek z zespołów otworzył karoserię w większym stopniu niż dotychczas [dodając kolejne otwory wentylacyjne]. Wygląda więc na to, że tylko my mieliśmy taki problem”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
21.04.2024  Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami
20.04.2024  Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1
19.04.2024  Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach
18.04.2024  AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją
Tagi:
Mercedes
Wolff T.
Williams

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca