F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.05.2024

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2007
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari także planuje nowy pakiet aero na wyścig w Japonii

Zespół aktualnie pracuje nad nowym przednim i tylnym skrzydłem oraz górną częścią karoserii.
Marek Roczniak, 31 sierpnia 2007, wyświetlenia: 2293<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Ferrari planuje wprowadzić znacznie zmodyfikowany pakiet aerodynamiczny do bolidu F2007 na Grand Prix Japonii, który ma mu umożliwić zrealizowanie celu, jakim jest wygranie wszystkich pozostałych do końca tego sezonu wyścigów.

Włoska stajnia realizację tego celu rozpoczęła od odniesienia podwójnego zwycięstwa w Turcji i aby jeszcze bardziej zwiększyć swoje szanse na wygranie kolejnych GP, aktualnie pracuje nad nowym przednim i tylnym skrzydłem, deflektorami i nową górną częścią karoserii. Części te mają być gotowe na wyścig na torze Fuji, który zostanie rozegrany 30 września.

Ferrari musi jednak jednocześnie szykować bolid na sezon 2008, jeśli chce myśleć o walce o mistrzostwo także w przyszłym roku i to z pewnością nie ułatwia zadania, o czym w ostatni weekend mówił Aldo Costa, szef działu odpowiedzialnego w Maranello za podwozie: „Proces wdrażania nowej konstrukcji jest bardzo długi i musi się już zacząć. To bardzo trudny okres – wyciskamy wszystko co się da z F2007, ale przyszłoroczny bolid musi już być poważnie brany pod uwagę”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.05.2024  Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em
01.05.2024  LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami
01.05.2024  Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami
01.05.2024  LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
Tagi:
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
O2, 31.08.2007 11:04[!]
jak kiedy pracowaliscie naraz nad 3 silnikami to z 2 autami tez dacie rade :D
sobczak, 31.08.2007 11:07[!]
tam w Maranello ładnie szaleją inżynierowie :0 no cóż kto stoi w miejscu ten sie cofa więc niech chłopaki pracują przy czym w przyszłym sezonie niech nie zrobią bolidu gorszego od BMW :P ale o tym tez myślą wiec powinno być dobrze :)
Adriannn, 31.08.2007 11:11[!]
Coś czóje że że to będzie tak jak w 2004 i 2005 roku. Sezon dominacji a 2005 jedna wygrana gdy ścigali się z nikim.
rafaello85, 31.08.2007 11:16[!]
Dadzą radę:D Z Resztą czy tylko oni mają dylemat jak pogodzić rozwój tegorocznego bolid z tworzeniem bolidu na następny sezon? NIE! McLaren na pewno też ma tu dylemat. Osiągi McLarena i Ferrari są podobne, a zatem team z Wokiong też musi non stop rozwijać MP4-22, jednocześnie myśląc już o MP4-23.
jędruś, 31.08.2007 11:25[!]
Ale w 2005 to było zupełnie coś innego. Wtedy zaszła znaczna zmiana przepisów a teraz prócz zakazu systemu kontrali trakcji i nowej elektroniki nie ma żadnych radykalnych zmian.
Jeśli wycisną wszystko z F2007 to to napewno przełoży się też na niektóre elementy w F2008 , więc to nie jest tak dokładnie jak piszą.
Z obecnych zespołów bardzo ostro nad przyszłorocznym bolidem pracują już BMW, Honda i Renault które nie mają już większych szans na poprawienie swojej pozycji. A Ferrari i McLaren muszą jeszcze ostro walczyć , co nie oznacza że nie zbudują dobrego bolidu na przyszły rok.
Adriannn, 31.08.2007 11:26[!]
"Osiągi McLarena i Ferrari są podobne, a zatem team z Wokiong też musi non stop rozwijać MP4-22, jednocześnie myśląc już o MP4-23." --> To już wiadomo dlaczego dr Mario mówi że przeskoczą McLarena i Ferrari xDxD
MarekW, 01.09.2007 10:21[!]
Tak naprawdę, to wszyscy pracują już nad przyszłorocznym bolidem;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca