F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.05.2024

Williams ogłasza wieloletni konkrakt z Alexandrem Albonem

14.05.2024

Kick Sauber z dużym pakietem poprawek na GP Emilii-Romanii

Verstappen krytykuje przepisy dot. przyznawania superlicencji

Hulkenberg: Komatsu robił wszystko, aby zatrzymać mnie w Haasie

Russell chętny na wyzwanie ścigania się z Verstappenem

13.05.2024

Piastri: Wygrana Norrisa daje nam pozytywne znaki

Zespoły popierają rozszerzenie punktowanej strefy

Ferrari potwierdza zatrudnienie Jerome'a D'Ambrosio i Loica Serry

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Force India liczy na korzyści ze współpracy z EADS

Czterech pracowników Airbusa pracuje w stajni z Silverstone nad aerodynamiką i CFD.
Marek Roczniak, 14 kwietnia 2008, wyświetlenia: 1871<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Force India ma nadzieję, że powiązania z Europejskim Koncernem Lotniczo-Rakietowym i Obronnym (ang. European Aeronautic Defence and Space Company, w skrócie EADS) zapewnią mu wymierne korzyści.

Niemiecki magazyn Auto Motor und Sport ujawnił, że czterech pracowników powiązanego z EADS producenta samolotów Airbus zostało oddelegowanych do stajni z Silverstone, gdzie pracują nad aerodynamiką i komputerową mechaniką płynów (CFD).

Współpraca Force India z EADS rozwinęła się głownie dzięki współwłaścicielowi zespołu Vijayowi Mallyi, dla posiadanych przez którego indyjskich linii lotniczych Kingfisher dostawcą samolotów jest Airbus.

„Mam kontakty z tymi dwiema firmami, tak więc mogą one pomóc Force India w dziedzinie aerodynamiki.” – powiedział Mallya. „Jeśli potrafisz zbudować Airbusa A380 i Eurofightera, to z pewnością wiesz wiele na ten temat”.

Źródło: F1-Live.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.07.2023  Nie żyje Robert Fernley
20.05.2020  Perez: Problemy finansowe Force India były jasne od pierwszego dnia
04.12.2018  Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji
04.12.2018  Lawrence Stroll: Nie zaangażowałem się w F1 by stracić pieniądze
03.12.2018  Szafnauer: Racing Point to tymczasowa nazwa
Tagi:
Force India
Mallya V.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
TobaccoBoy, 14.04.2008 12:39[!]
I nagle jeden z mniejszych graczy w stawce zaczyna szybko rosnąć.
Dostęp do hiperwydalnych tuneli aerodynamicznych oraz do najnowszych technologii lotniczych znacząco zwiększa potencjał FO. Niby oficjalnie w Silverstone pracuje około 400 ludzi, ale sojusz z EADS powoduje, iż ta liczba (+ potencjał rozwojowy) rośnie wielkrotnie. Dla nierozgarniętych - to tak jakby Ferrari korzystała z potencjału NASA.
jaszczur, 14.04.2008 12:51[!]
moze doinstaluja w bolidzie tez wyrzutnie rakiet co z pewnoscia podniesie skutecznosc wyprzedzania :DDD

@TobaccoBoy: "hiperwydalny tunel aero" - bardzo podoba mi sie takie okreslenie :DDDD
rmn, 14.04.2008 13:27[!]
EADS to sztuczny twór, który nie ma najlepszego czasu obecnie więc wątpię aby znacząco zaangażowali się w pomoc małemu zespołowi F1.. ale może ta 4ka to super specjaliści:)
duszek998, 14.04.2008 13:46[!]
rmn ale co tu ma ich sprzedaż chodzi o to czy są dobrymi specialistami
Sub, 14.04.2008 14:33[!]
Samochód to nie samolot. I koniec. Pewne reguły w aerodynamice zapewne są stałe jednak auto na torze a samolot w powietrzu to 2 różne rzeczy. Nie mniej życzę im powodzenia.
jędruś, 14.04.2008 15:58[!]
Z pewnością wsparcie z EADS i Airbusa wiele da Force India . Sub- chodzi tu też o potencjał rozwojowy . Inżynierowie lotnictwa z pewnością wiedza wiele o aerodynamice Do tego dodamy potężne i nowoczesne tunele aerodynamiczne i technologie zaczerpnięte z lotnica.. Mogą podrzucać pomysły zaczerpnięte z projektowania samolotów . To z pewnością nie zaszkodzi Force India .

Do tego wsparcie z Ferrari w dziedzine silników i KERS . To musi przynieść niedługo jakieś efekty .
Luki_F1, 14.04.2008 16:43[!]
Mnie cieszy wiadomosc że się rozwijają i po mam nadzieje że ten zespół pobędzie w F1 minimum 10 lat ;)
rannt, 14.04.2008 16:48[!]
tylko, żeby im nie zamontowali spojlerów do góy nogami, bo są chłopcy przyzwyczajeni, że u nich wszystko lata
rafaello85, 14.04.2008 19:07[!]
Widać Mallya mówił poważnie o tym, że chce żeby Force India miało podium podczas pierwszego w historii GP Indii;) Dąży do tego!
jarux, 14.04.2008 22:43[!]
Widać, że FI poważnie myśli o zwycięstwach i mam nadzieje, że im się to uda.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca