I nagle jeden z mniejszych graczy w stawce zaczyna szybko rosnąć.
Dostęp do hiperwydalnych tuneli aerodynamicznych oraz do najnowszych technologii lotniczych znacząco zwiększa potencjał FO. Niby oficjalnie w Silverstone pracuje około 400 ludzi, ale sojusz z EADS powoduje, iż ta liczba (+ potencjał rozwojowy) rośnie wielkrotnie. Dla nierozgarniętych - to tak jakby Ferrari korzystała z potencjału NASA.
moze doinstaluja w bolidzie tez wyrzutnie rakiet co z pewnoscia podniesie skutecznosc wyprzedzania :DDD
@TobaccoBoy: "hiperwydalny tunel aero" - bardzo podoba mi sie takie okreslenie :DDDD
rmn, 14.04.2008 13:27 | | |
EADS to sztuczny twór, który nie ma najlepszego czasu obecnie więc wątpię aby znacząco zaangażowali się w pomoc małemu zespołowi F1.. ale może ta 4ka to super specjaliści:)
rmn ale co tu ma ich sprzedaż chodzi o to czy są dobrymi specialistami
Sub, 14.04.2008 14:33 | | |
Samochód to nie samolot. I koniec. Pewne reguły w aerodynamice zapewne są stałe jednak auto na torze a samolot w powietrzu to 2 różne rzeczy. Nie mniej życzę im powodzenia.
Z pewnością wsparcie z EADS i Airbusa wiele da Force India . Sub- chodzi tu też o potencjał rozwojowy . Inżynierowie lotnictwa z pewnością wiedza wiele o aerodynamice Do tego dodamy potężne i nowoczesne tunele aerodynamiczne i technologie zaczerpnięte z lotnica.. Mogą podrzucać pomysły zaczerpnięte z projektowania samolotów . To z pewnością nie zaszkodzi Force India .
Do tego wsparcie z Ferrari w dziedzine silników i KERS . To musi przynieść niedługo jakieś efekty .
Mnie cieszy wiadomosc że się rozwijają i po mam nadzieje że ten zespół pobędzie w F1 minimum 10 lat ;)
tylko, żeby im nie zamontowali spojlerów do góy nogami, bo są chłopcy przyzwyczajeni, że u nich wszystko lata
Widać Mallya mówił poważnie o tym, że chce żeby Force India miało podium podczas pierwszego w historii GP Indii;) Dąży do tego!
Widać, że FI poważnie myśli o zwycięstwach i mam nadzieje, że im się to uda.
|