F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

McLaren nie planuje ścigać się z "płetwą rekina"

McLaren jest jednym z nielicznych zespołów, które nie używają jeszcze tego rozwiązania.
Marek Roczniak, 5 sierpnia 2008, wyświetlenia: 2596<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół McLaren nie zamierza na razie korzystać w wyścigach z nowej pokrywy silnika z "płetwą rekina", którą testował przed Grand Prix Niemiec, gdyż nie daje ona dostatecznych korzyści.

McLaren jest jednym z nielicznych zespołów, które nie używają jeszcze tego rozwiązania w wyścigach. Na Węgrzech z "płetwą rekina" jeździły po raz pierwszy w weekend grand prix bolidy Ferrari, Hondy i Toyoty, a tradycyjną pokrywę silnika używały tylko zespoły McLaren, BMW Sauber i Williams.

Dyrektor generalny stajni z Woking – Martin Whitmarsh powiedział, że priorytetem McLarena są na razie inne rozwiązania. „Pokrywa ta miała poprawiać czułość samochodu podczas zmiany kierunku jazdy, ale odkryliśmy, że niektóre z korzyści, jakie dawała w tym obszarze, były uzyskane kosztem innego obszaru.” – przyznał Whitmarsh. „Jak łatwo można zauważyć, jest to znaczących rozmiarów struktura, która jest szczególnie czuła na boczne powiewy wiatru. Uznaliśmy, że nasz samochód spisuje się już wystarczająco dobrze podczas zmiany kierunku jazdy, i że kontynuowanie eksperymentów z płetwą rekina może nie przynieść dostatecznych korzyści, które byłyby warte poświęconego na to czasu. Dlatego nie jest to w tej chwili naszym priorytetem”.

Whitmarsh dodał, że McLaren kontynuuje rozwijanie tegorocznego auta i podczas wyścigu w Walencji pojawią się kolejne nowe elementy na MP4-23. „Przeprowadzimy dwa 50-kilometrowe testy przed Walencją. Opracowujmy także nieustannie nowe części do samochodu i w zależności od wyników testów decydujemy, czy użyjemy ich w wyścigach. Nie zdradzimy, jakie to części, ale z pewnością zobaczycie kilka nowych komponentów podczas piątkowych testów przed następnym wyścigiem”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
19.04.2024  Norris: Dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu
19.04.2024  Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa
Tagi:
McLaren
Whitmarsh M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
vero, 05.08.2008 14:49[!]
pierwsza rzecz ktore mclarenowi pogratuluje :)
mateuszj90, 05.08.2008 14:49[!]
Widac nie poprawia ona osiagow bolidow mclarena
PawełF1Power, 05.08.2008 14:54[!]
Stop, płetwomanii :D
michal5, 05.08.2008 18:08[!]
jak Ferrari bedzie Wygrywać to Mclaren będzie musiało użyć płetwą rekina
MPOWER, 05.08.2008 18:51[!]
Wydaje mi się że to dobre posunięcie. Bez tych cudów McLaren wie że jest w czołówce a lepsze jest wrogiem dobrego. Lepiej skorzystać do końca sezonu ze sprawdzonych elementów niż kombinować nie mając pewności czy zda to egzamin
Maly-boy, 05.08.2008 21:41[!]
e dwa 50 kilometrowe testy ? a przypadkiem w czasie przerwy wakacyjnej nie mozna testowac ?
Carlo's, 06.08.2008 10:07[!]
Można przeprowadzać krótkie 50km testy coś w stylu shakedown'a w celu sprawdzenia systemów itp. Chyba że ktoś mnie jeszcze poprawi.
adams, 06.08.2008 14:19[!]
uffff
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca