F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari jest pewne niezawodności silników

Problem będzie z pewnością rozwiązany w nowej jednostce.
MDK, 21 sierpnia 2008, wyświetlenia: 3052<< | lista | T- | T+ | >>
Ferrari jest przekonane, że kosztowna awaria silnika Felipe Massy podczas Grand Prix Węgier okaże się jednorazowym incydentem ponieważ udało się zidentyfikować jej przyczynę.

Brazylijczyk stracił niemal pewne zwycięstwo w końcówce wyścigu po tym, jak jego jednostka napędowa zawiodła na zaledwie trzy okrążenia przed metą. Był to dla włoskiego zespołu trzeci przypadek w tym sezonie, kiedy wycofał się z wyścigu z powodu problemów z silnikiem. Najbardziej spektakularne było wycofanie się obu kierowców z podobnych przyczyn w otwierającym sezon wyścigu w Australii.

Problem będzie z pewnością rozwiązany w nowej jednostce, z jaką Felipe Massa wystartuje w Grand Prix Europy w Walencji w ten weekend. Włoska Gazetta dello Sport doniosła, że dodatkowo nowy element został sprawdzony we wtorek podczas przedwyścigowego krótkiego testu na torze Fiorano, podczas którego przejechał dozwolone 50 kilometrów.

Rzecznik Ferrari powiedział portalowi itv.com, że zespół nie spodziewa się powtórki problemu na ulicach Walencji. „Jesteśmy przekonani, że awaria z Budapesztu była jednorazowa.” – powiedział. Zespół broniący mistrzowskiego tytułu przyjechał na wyścig na nowym obiekcie w Hiszpanii pod wzrastającą presją ze strony McLarena. Lewis Hamilton prowadzi w klasyfikacji kierowców pięcioma punktami, a brytyjski zespół jest 11 punktów za Ferrari w klasyfikacji konstruktorów.

Źródło: ITV-F1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.05.2024  Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em
01.05.2024  LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami
01.05.2024  Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami
01.05.2024  LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
Tagi:
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
michal2111, 21.08.2008 21:56[!]
Ferrari już na Węgrzech pokazało, że są na równi z McLarenem. Liczę na dobry wynik czerwonych.
Szakall, 21.08.2008 21:58[!]
no oby mieli racje bo mam coraz większe obawy co niezawodności tej marki... kurcze kiedyś Ferrari było niedoścignione w pit-lane, w strategii, w konstrukcji bolidów a teraz... wszystko powoli wali im się na łeb :( przykro patrzeć... ale jako wierny kibic SCF wierze i 3mam kciuki w 8 tytuł mistrzowski
buran, 21.08.2008 22:03[!]
Szakall-> w zasadzie to 16. ;p
MMM, 21.08.2008 22:54[!]
"..ponieważ udało się zidentyfikować jej przyczynę." czyli jaki element konkretnie zawiódł, nie zdradzili tego ? :]
ir3n3usz, 21.08.2008 23:01[!]
Brakuje odpowiedniego szefa Jean'a Todt'a.
Szakall, 21.08.2008 23:46[!]
Buran --> masz jak najbardziej rację, tylko mi chodziło 8 tytuł w 10 lat bo taki cel wyznaczył Luka di Monezemolo
ICEman, 21.08.2008 23:51[!]
nigdy nie mów nigdy
pasior, 22.08.2008 08:17[!]
ja też trzymam kciuki za was czerwoni. liczę na równie efektowną zasłonę dymnąl jak na Węgrzech
mkpol, 22.08.2008 08:44[!]
MMM pękł korbowód. Musiał być nieprawdopodobnie wyżyłowany, że go trafiło.
Endrju Szopen, 22.08.2008 08:55[!]
No jeśli Walencja okaże się naprawdę jak Monako, to możemy liczyć (w kwalifikacjach) na pierwszy rząd dla Ferrari, właśnie jak w Monako. Chyba że Mclaren zrobił naprawdę taki skok technologiczny i już nikt ich nie dogoni.... w tym roku.
jędruś, 22.08.2008 09:23[!]
Walencja jest dużo szybszym torem niż w Monako . Porównywał bym ją bardziej do Kanady .

Mam nadzieję , że podobne problemy u Ferrari się już nigdy nie powtórzą . Teraz nie mogą sobie pozwolić na żaden , nawet najmniejszy błąd jeśli chcą się liczyć w walce o mistrzostwo .
rafaello85, 22.08.2008 11:21[!]
ir3n3usz---> nie tylko Todta, który był genialnym i jednym z najlepszych szefów jakich Ferrari kiedykolwiek miało!
Brakuje też Schumachera - genialnego kierowcy i niekwestionowanego lidera; Brawna - genialnego stratega.

pasior---> gdyby Dennis nie wyżebrał ograniczenia do 19 000 obr/min ( tak, tak, inni chcieli 20 000 obr./min. ) to co drugi wyścig byśmy oglądali zasłony dymne w McLarenach, tak jak przed laty:D

Awaria na Węgrzech byłą niesamowicie kosztowna:( Ferrari mogło mieć już dość bezpieczną przewagę nad McLarenem, o Massie już nie wspomnę ehh.... Oby takie sytuacje więcej się już nie powtórzyły. Jestem spokojny o silniki, bo awarie są sporadyczne. Ja nigdy nie przestanę wierzyć w Ferrari:)
michal2111, 22.08.2008 11:39[!]
rafaello85 właśnie. Bo za czasów silników V10, od roku 2000 Mercedesy doznawały harakiri. Dopiero w 2005 skończyły się te awarie. Najgorszy to był rok 2004. Klęska totalna.
rafaello85, 22.08.2008 11:43[!]
michal2111---> w 2005r awarii silników Mercedes też było kilka;) Kimi miał chyba aż 4 ( w wolnych treningach ), dlatego tyle razy był przesuwany w kwalifikacjach do tyłu.
W 2006r ich silniki też nawalały, dopiero gdy w 2007r wprowadzono ograniczenie do 19 000 obr./min. to Mercedesy stały się tak niezawodne.
O sezonie 2004 nawet nie wspomnę;) Przed każdym wyścigiem obstawiałem - czy Mercedes padnie czy też nie:D
michal2111, 22.08.2008 11:45[!]
A fakt, nie zauważyłem. Dzięki za sprostowanie. Rzeczywiście, w 2005 na treningach to silniki padały.
ari2k5, 24.08.2008 17:32[!]
W szczególności po dzisiejszym wyścigu. Niech FIA ich skontroluje i to szybko, bo coś tu śmierdzi i to mocno
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca