F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Glock uniknął kary za incydent z Heidfeldem

Stewardzi orzekli, że Glock nie zrobił niczego, za co należałaby mu się kara.
Marek Roczniak, 23 sierpnia 2008, wyświetlenia: 3740<< | lista | T- | T+ | >>
Stewardzi wyznaczeni na Grand Prix Europy podjęli decyzję o nie nałożeniu żadnej kary na Timo Glocka, pomimo jego udziału w incydencie z Nickiem Heidfeldem w dzisiejszych kwalifikacjach na torze ulicznym w Walencji.

Kierowca Toyoty znalazł się na drodze Heidfelda pod koniec Q1, zmuszając go do ostrego hamowania i wyjazdu na asfaltowe pobocze. Wściekły kierowca BMW pokazał Glockowi środkowy palec, a po kwalifikacjach domagał się kary dla swojego rodaka.

Tymczasem stewardzi po przeprowadzeniu dochodzenia, wliczając w to wysłuchanie wyjaśnień obydwu kierowców uznali, że Glock nie zrobił niczego, za co należałaby mu się kara. Tym niemniej Heidfeld nadal jest zdania, że postępowanie kierowcy Toyoty było co najmniej tak samo złe, jak Sebastiena Bourdaisa na Węgrzech.

„Nie mogłem w to uwierzyć – zostałem przyblokowany przez Timo i oczywiście miałem w pamięci Budapeszt, ponieważ była to dokładnie taka sama sytuacja.” – tłumaczył Niemiec. „Na szczęście jechałem wtedy na twardszych oponach, które pozwalają przejechać dwa szybkie kółka i następne okrążenie było czyste, więc dostałem się do Q2”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.10.2022  Haas coraz bliżej rozstania z Schumacherem?
27.09.2022  Domenicali: Jestem jedynym, któremu zależy na powrocie GP Niemiec
04.11.2021  Glock: Perez zapewnia Red Bullowi przewagę na tym etapie sezonu
06.10.2021  Glock: Verstappen imponuje mi w tym roku swoim spokojem
21.03.2019  Glock broni Kubicę po nieudanym Grand Prix Australii
Tagi:
Glock T.
Heidfeld N.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Anderis, 23.08.2008 20:26[!]
"Tym niemniej Heidfeld nadal jest zdania, że postępowanie kierowcy Toyoty było co najmniej tak samo złe, jak Sebastiena Bourdaisa na Węgrzech."

Ja uważam, że Bourdais nie powinien dostać kary na Węgrzech, więc mogę się zgodzić z Heidfeldem w tej kwestii.
kumien, 23.08.2008 20:37[!]
Zastanawiam się jak Glock powinien mu jeszcze zjechać. Przecież był na wewnętrznej zakrętu i jechał z prędkością rowerową. Wcześniej nie miał jak mu zjechać. Heidfeld chyba zapomniał, że jest to tor uliczny, a nie jakiś Bahrain z potężnymi poboczami.
Kid, 23.08.2008 21:02[!]
Kto bronił Heidfeldowi wcześniej wykręcić czas pozwalający na awans do Q2?? Q1 trwa przecież 20 min!
mkpol, 23.08.2008 21:04[!]
Powinni pro forma karać wszystkich którzy jeżdżą z Nickiem w kwalifikacjach a potem tym co mu nie zrobią krzywdy cofać kary. Prewencja to podstawa, no i oczywiście primadonna sportów motorowych będzie wreszcie traktowana z należnym szacunkiem. Facet powinien dziękować Glockowi bo dzięki niemu miałby ewentualnie na kogo zwalić swoje nieudane kwalifikacje.
krecik705, 23.08.2008 23:05[!]
@Kid: To się stało gdy zostało jeszcze 1:20 do końca Q1...
@Kumiem: Wystarczy, że Glock zjechałby na asfaltowe pobocze z tzw. optymalnej linii jazdy
Nick Heidfeld miał szczęście, że jechał na twardszych oponach. Przynajmniej wyładował swoje frustracje i mu przeszło i teraz skupi się na wyścigu.
Arczyn, 23.08.2008 23:49[!]
Zjeżdżać na pobocze bo ktoś jedzie? Kabaret :)))
krecik705, 23.08.2008 23:58[!]
Obywatelu Arczynie... Tak się składa, że nie wolno przeszkadzać kierowcom, którzy są na szybkim kółku, a tak się składa, że Heidfeld byl w trakcie, gdy przeszkadzający Timo Glock był na out-lapie...
robi, 24.08.2008 00:15[!]
krecik705 - 100% racji. Nie można tempem spacerowym jeździć po torze do F1 i myśleć, że wszystko jest ok. Jeżeli zakończyłeś swoje szybkie kółko to nie przeszkadzaj innym! Nick wyraźnie stracił czas na incydencie z Glockiem. Moim zdaniem gdyby Nick nie dostał się do Q2 to trzeba by było nałożyć karę dla Glocka.
sneer, 24.08.2008 00:19[!]
No to jeszcze chwilę później Heidfeld któremuś Ferrari przeszkodził. A sprawy jakoś nie ma. Cóż, nerwowy się Nikuś robi, trzeci raz w tym sezonie na skargi poleciał do stewardów. (tylko ten incydent z mclarenami był pradziwym przyblokowaniem)
marrcus, 24.08.2008 00:44[!]
Glock powinien zjechać na drugą strone toru a nie po optymalnej sie wlec, irytuje mnie jak widze jak oni sie wloką, ale widać zmieścił aie w 107%
MichuMisiek, 24.08.2008 07:41[!]
ale glock chyba nie byl na out lapie tylko na pomiarowym, a bourdais na wegrzech jeszcze nie zaczal pomiarowego i dlatego dostal kare, a timo nie heh. i slusznie :)
farkf1, 24.08.2008 10:36[!]
Nick owszem ma rację ale też źle BMW robi wypuszczając kierwców on ostatnie kilka minut. Co im szkodzi wypuścić ich trochę wcześniej. Przez takie coś Nick był pod presją bo wiedział, że ma już tylko jedną szansę na dostanie sie do Q2.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca