F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

F1 może nie wrócić na Hockenheimring po roku 2010

"Rozgrywanie wyścigu po roku 2010 nie jest możliwe przy obecnych warunkach finansowych".
Marek Roczniak, 13 wrze?nia 2008, wyświetlenia: 1804<< | lista | T- | T+ | >>
Burmistrz Hockenheim – Dieter Gummer powiedział lokalnej prasie, że jeśli nie uda się wynegocjować lepszej pod względem finansowym umowy po wygaśnięciu obecnej po roku 2010, to Formuła 1 może już nie powrócić na Hockenheimring.

Tegoroczne Grand Prix Niemiec spowodowało straty toru w wysokości 5,3 miliona euro i Gummer dał jasno do zrozumienia, że dalsze organizowanie wyścigu F1 na Hockenheimringu nie będzie możliwe, jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie.

„Rozgrywanie wyścigu Formuły Jeden po roku 2010 nie jest możliwe przy obecnych warunkach finansowych umowy.” – powiedział burmistrz Hockenheim gazecie Mannheimer Morgen. Hockenheimring organizuje niemiecką eliminację Formuły 1 na przemian z Nurburgringiem od ubiegłego roku, a kolejne grand prix w Hockenheim odbędzie się w sezonie 2010. Warto dodać, że miasto jest właścicielem toru w 94 procentach.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.04.2024  Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec
08.08.2023  Hulkenberg: Postrzeganie motorsportu w Niemczech zmieniło się
27.09.2022  Domenicali: Jestem jedynym, któremu zależy na powrocie GP Niemiec
17.03.2022  Hockenheim walczy o przejęcie terminu po Grand Prix Rosji
08.02.2022  Niemcy nadal zainteresowani organizacją Grand Prix
Tagi:
Hockenheim

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Bartix, 13.09.2008 13:36[!]
Do 2010 zdążą wylać jeszcze więcej asfaltu. Piękny asfaltowy plac, nie to co kiedyś :-)
Maraz, 13.09.2008 13:42[!]
Bartix, jeszcze jedna wzmianka o asfalcie i dostaniesz bana na miesiąc.
Bartix, 13.09.2008 13:53 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
W kwestii wyjaśnienia.
Powyższy wpis jest wyrazem mojej opinii na temat wyżej wymienionego toru. Nie wiem który punkt regulaminu złamałem, że grozi mi Pan taką karą. Jeżeli nie zgadza się Pan z moim zdaniem lub jeśli jest Pan znudzony moimi komentarzami, uprzejmie proszę uzupełnić regulamin o stosowny punkt i uściślić. Jeżeli w którymkolwiek wpisie obraziłem czyjeś uczucia, proszą o wskazanie gdzie/kiedy jakie i czyje. A postaram się zareagować adekwatnie do sytuacji. Dziwi mnie tak ostra groźba z Pańskiej strony.

Wracając do tematu newsa wciąż uważam że do 2010 roku nie obędzie się bez dalszych modyfikacji we wspomnianym już przeze mnie kierunku. Co budzi i będzie budziło moją dezaprobatę. Już obecny kształt toru sprawia że nie chciałbym go już więcej oglądać w F1. Nic nie poradzę, ale takie jest moje zdanie na ten temat.

W co drugim komentarzu piszesz o tym asfalcie - ok, rozumiem, takie masz zdanie, ale wystarczy to RAZ napisać, a nie 10!!!
Amalio, 13.09.2008 14:48[!]
@Batrix a co tam jest tak strasznie wylane asfaltem teraz?
michal2111, 13.09.2008 15:22[!]
No cóż. ADAC i tak zruinował ten tor finansowo. Wcale się nie dziwię. Szkoda mi Hockenheimringu, taki piękny tor był kiedyś. Nowa pętla całkiem w porządku. No niestety. F1 to jeden wielki biznes. Kto nie ma kasy, umiera.
MairJ23, 13.09.2008 20:12[!]
5.3 miliona strat - ciekaw jestem jak to roba inne tory ze stac je na splacenie umowy z bernie i jeszcze na tym zarabiaja. michal2111 zeczywiscie to powiedzielas...."F1 to jeden wielki biznes. Kto nie ma kasy, umiera." tyle ze tu nie chodzi tylko o kase ale o cala organizacje - pozatym nei wiem czy ktos tu kiedys cos takiego napisal i czy w ogole tu byl poruszany ten temat ale... Europa sie bedzie powoli konczyla jezeli chodzi o F1 i Bernie dobrze wie co robi - zobaczycie ze nei bedzie wyscigu GP GB w nastepnym sezonie - wiem ze F1 to biznes ale kolebka F1 jest europa - nei wiem w jakim kierunku to wszystko pojdzie ale bedzie coraz wiecej GP w azji bo poprostu kasa dla F1 jest wieksza i kazde podpisanei umowy wiaze si ez jeszcze wieksza kasa i tak w kolko... wiec te tory w Europie ktore maja kiepska organizacje i slaby plan na zarobek nie dadza rady si eutrzymac i trzeba albo cos zmienic albo poprostu zaprzestac organizacji F1 GP. Konczac wydaje mi si eze Dieter Gummer musi podjac taka a nei inna decyzje bo przeciez nie ma co do intetresu dokladac. Kazdy chce na tym zarobic niezaleznei od stanowiska.
Pozdrawaim
rafaello85, 14.09.2008 00:15[!]
Dla mnie byłaby to strata! Co prawda Hockenheim po kastracji nie jest już TYM samym torem, ale... jakiś sentyment pozostał. Zawsze bardziej wolałem Hockenheim od Nuerburgringa:)
zgf1, 14.09.2008 08:47[!]
I dobrze, nowe hocki to jedno wielkie dno, zniszczyli cudowny tor... Lepiej niech GP odbywaja sie na Nurburgringu. Szkoda, ze w kalendarzu jesc coraz mniej klasycznych torow, co na takich sie dzieje mielismy okazje zobaczyc w SPA, niestety pan Tilke kolejno wszystkie kastruje, asfaltuje pobocza... A juz tory ktore on buduje to kompletna porazka z wyjatkiem Malezji i chyba starego A1(ktorego juz nie ma :( )
Bartix, 14.09.2008 16:40[!]
Szanowny Panie Administratorze Maraz przyjrzałem się dokładniej reklamodawcom na portalu i nie znalazłem wśród nich żadnego producenta asfaltu :-) Tak więc, wciąż nie do końca rozumiem Pańskie rozdrażnienie tematem.
Moim skromnym zdaniem jest to kwestia ściśle związana z F1, a ostatnimi czasy może nawet za bardzo (tu się chyba zgadzamy). Częstotliwość jak i miejsce moich wpisów dotyczących tej kwestii uważam za uzasadnione i zawsze związane z tematem newsa. Pragnę tym tylko zwrócić uwagę czytelników na przyczyny obecnych problemów i licznych nieporozumień zaistniałych w sporcie którym się interesujemy.

Gdy jakiś problem staje się nagminny (już wkrótce) czasem warto zastanowić się nad prawdziwą przyczyną, miast spierać o każdy pojedynczy przypadek.

Niestety nie czuję się w mocy odgadnąć Pańskiej subiektywnej oceny co do częstotliwości moich wpisów, co powoduje u mnie pewien dyskomfort w dalszym korzystaniu z serwisu. W miarę możliwości uprzejmie proszę o uściślenie tej kwestii, bo chyba nic lepiej nie oczyszcza atmosfery niż jasne wyjaśnienie sytuacji.
Tak, czy inaczej szanuję Pańskie prawo do decydowania o treściach zamieszczanych na Pańskim portalu i zamierzam dostosować się do Pańskich decyzji.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca