|
|
|
|
|
| Statystyki z 1964 | | | | |
Kierowcy |
|
|
|
Konstruktorzy |
|
|
|
Producenci opon |
|
|
|
Dostawcy silników |
|
|
|
Inne dane |
|
|
|
| | | | | P. | Konstruktor | Kierowca | | | | | | | | | | | Śred. |
|
|
1. | Ferrari | P. Rodriguez | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 6 | 6,00 |
J. Surtees | NS | 2 | NS | NS | 3 | 1 | NS | 1 | 2 | 2 | 7,50 |
L. Bandini | 10 | NS | NS | 9 | 5 | 3 | 1 | 3 | NS | 3 | 7,50 |
L. Scarfiotti | - | - | - | - | - | - | - | 9 | - | - | 9,00 |
|
|
2. | BRM | R. Ginther | 2 | 11 | 4 | 5 | 8 | 7 | 2 | 4 | 4 | 8 | 5,50 |
G. Hill | 1 | 4 | 5 | 2 | 2 | 2 | NS | NS | 1 | 11 | 6,80 |
G. Baghetti | - | 10 | 8 | - | 12 | NS | 7 | 8 | - | - | 10,67 |
M. Trintignant | NS | - | - | 11 | - | 5 | - | NS | - | - | 11,25 |
T. Maggs | - | NW | NW | - | NS | 6 | 4 | - | - | - | 13,00 |
R. Attwood | - | - | - | - | NW | - | - | - | - | - | 24,00 |
|
|
3. | Lotus Climax | P. Arundell | 3 | 3 | 9 | 4 | - | - | - | - | - | - | 4,75 |
W. Hansgen | - | - | - | - | - | - | - | - | 5 | - | 5,00 |
J. Clark | 4 | 1 | 1 | NS | 1 | NS | NS | NS | 7 | 5 | 7,90 |
M. Spence | - | - | - | - | 9 | 8 | NS | 6 | 7 | 4 | 8,00 |
G. Mitter | - | - | - | - | - | 9 | - | - | - | - | 9,00 |
M. Solana | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 10 | 10,00 |
C. Amon | - | - | - | - | - | - | NS | - | - | - | 19,00 |
|
|
4. | Brabham Climax | D. Gurney | NS | NS | 6 | 1 | 13 | 10 | NS | 10 | NS | 1 | 8,90 |
B. Anderson | 7 | 6 | NW | 12 | 7 | NS | 3 | 11 | - | - | 10,25 |
J. Brabham | NS | NS | 3 | 3 | 4 | 12 | 9 | 14 | NS | NS | 10,60 |
J. Bonnier | - | - | - | - | - | - | 6 | 12 | NS | NS | 13,25 |
|
|
5. | Cooper Climax | J. Bonnier | 5 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 5,00 |
B. McLaren | NS | 7 | 2 | 6 | NS | NS | NS | 2 | NS | 7 | 10,70 |
P. Hill | 9 | 8 | NS | 7 | 6 | NS | NS | - | NS | 9 | 11,33 |
E. Barth | - | - | - | - | - | NS | - | - | - | - | 18,00 |
J. C. Rudaz | - | - | - | - | - | - | - | NW | - | - | 21,00 |
|
|
6. | Brabham BRM | J. Rindt | - | - | - | - | - | - | NS | - | - | - | 10,00 |
J. Siffert | - | 13 | NS | NS | 11 | 4 | NS | 7 | 3 | NS | 11,11 |
H. Sharp | - | - | - | - | - | - | - | - | NS | 13 | 12,00 |
J. Bonnier | - | 9 | NS | - | NS | NS | - | - | - | - | 15,00 |
I. Raby | - | - | - | - | NS | - | - | - | - | - | 18,00 |
|
|
7. | BRP BRM | I. Ireland | - | - | 10 | NS | 10 | - | 5 | 5 | NS | 12 | 10,86 |
T. Taylor | NS | - | 7 | NS | - | - | NS | - | 6 | NS | 13,33 |
|
|
8. | Lotus BRM | J. Siffert | 8 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 8,00 |
M. Hailwood | 6 | 12 | - | 8 | NS | NS | 8 | NS | 8 | NS | 13,33 |
C. Amon | - | 5 | NS | 10 | NS | 11 | - | - | NS | NS | 13,43 |
P. Revson | - | - | ZD | NW | NS | 14 | - | 13 | - | - | 15,80 |
I. Ireland | NW | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 17,00 |
T. Taylor | - | - | - | - | NS | - | - | - | - | - | 19,00 |
|
|
9. | Honda | R. Bucknum | - | - | - | - | - | 13 | - | NS | NS | - | 15,33 |
|
|
10. | Scirocco Climax | A. Pilette | - | - | NS | - | - | - | - | - | - | - | 14,00 |
|
|
11. | Derrington Francis A.T.S. | N. de Cabral | - | - | - | - | - | - | - | NS | - | - | 16,00 |
|
|
12. | Porsche | C. G. de Beaufort | - | NS | - | - | - | NW | - | - | - | - | 20,00 |
|
|
13. | Brabham Ford | F. Gardner | - | - | - | - | NS | - | - | - | - | - | 23,00 |
|
| |
NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, WY - wykluczony (Kolejność konstruktorów względem klasyfikacji generalnej) |
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|