|
|
|
|
|
| Statystyki z 1965 | | | | |
Kierowcy |
|
|
|
Konstruktorzy |
|
|
|
Producenci opon |
|
|
|
Dostawcy silników |
|
|
|
Inne dane |
|
|
|
| | | | | P. | Konstruktor | Kierowca | | | | | | | | | | | Śred. |
|
|
1. | Lotus Climax | J. Clark | 1 | - | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 10 | NS | NS | 5,33 |
M. Spence | 4 | - | 7 | 7 | 4 | 8 | NS | 11 | NS | 3 | 8,00 |
M. Solana | - | - | - | - | - | - | - | - | 12 | NS | 11,00 |
G. Mitter | - | - | - | - | - | - | NS | - | - | - | 12,00 |
P. Hawkins | - | 10 | - | - | - | - | NS | - | - | - | 13,50 |
G. Russo | - | - | - | - | - | - | - | NS | - | - | 18,00 |
|
|
2. | BRM | G. Hill | 3 | 1 | 5 | 5 | 2 | 4 | 2 | 2 | 1 | NS | 3,40 |
J. Stewart | 6 | 3 | 2 | 2 | 5 | 2 | NS | 1 | NS | NS | 6,70 |
L. Bianchi | - | - | 12 | - | - | - | - | - | - | - | 12,00 |
R. Bussinello | - | - | - | - | - | - | - | 13 | - | - | 13,00 |
M. Gregory | - | - | NS | - | 12 | - | 8 | NS | - | - | 14,00 |
W. Mairesse | - | - | NW | - | - | - | - | - | - | - | 21,00 |
G. Bassi | - | - | - | - | - | - | - | NS | - | - | 23,00 |
|
|
3. | Brabham Climax | D. Gurney | NS | - | 10 | NS | 6 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 7,00 |
J. Brabham | 8 | NS | 4 | - | NW | - | 5 | - | 3 | NS | 9,43 |
J. Bonnier | NS | 7 | NS | NS | 7 | NS | 7 | 7 | 8 | NS | 10,70 |
D. Hulme | - | 8 | - | 4 | NS | 5 | NS | NS | - | - | 10,83 |
B. Anderson | NS | 9 | NW | 9 | NS | NS | NW | - | - | - | 15,43 |
G. Baghetti | - | - | - | - | - | - | - | NS | - | - | 22,00 |
|
|
4. | Ferrari | P. Rodriguez | - | - | - | - | - | - | - | - | 5 | 7 | 6,00 |
J. Surtees | 2 | 4 | NS | 3 | 3 | 7 | NS | NS | - | - | 8,13 |
L. Bandini | 15 | 2 | 9 | 8 | NS | 9 | 6 | 4 | 4 | 8 | 8,50 |
B. Bondurant | - | - | - | - | - | - | - | - | 9 | - | 9,00 |
N. Vaccarella | - | - | - | - | - | - | - | 12 | - | - | 12,00 |
L. Scarfiotti | - | - | - | - | - | - | - | - | - | NW | 19,00 |
|
|
5. | Cooper Climax | B. McLaren | 5 | 5 | 3 | NS | 10 | NS | NS | 5 | NS | NS | 9,90 |
J. Rindt | NS | - | 11 | NS | 14 | NS | 4 | 8 | 6 | NS | 11,56 |
J. Rhodes | - | - | - | - | NS | - | - | - | - | - | 16,00 |
J. Love | NS | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 19,00 |
|
|
6. | Honda | R. Ginther | - | NS | 6 | NS | NS | 6 | - | 14 | 7 | 1 | 10,50 |
R. Bucknum | - | NS | NS | NS | - | - | - | NS | 13 | 5 | 14,00 |
|
|
7. | Brabham BRM | J. Siffert | 7 | 6 | 8 | 6 | 9 | 13 | NS | NS | 11 | 4 | 9,10 |
I. Raby | - | - | - | - | 11 | - | - | - | - | - | 11,00 |
F. Gardner | 12 | NS | NS | - | 8 | 11 | NS | NS | - | - | 14,14 |
C. Amon | - | - | - | - | NW | - | - | - | - | - | 21,00 |
|
|
8. | Lotus BRM | R. Attwood | - | NS | 14 | - | 13 | 12 | NS | 6 | 10 | 6 | 10,75 |
T. Maggs | 11 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 11,00 |
I. Ireland | - | - | 13 | NS | NS | 10 | - | 9 | NS | NW | 13,71 |
C. Amon | - | - | - | NS | - | - | NS | - | - | - | 14,00 |
B. Bondurant | - | - | - | - | - | - | - | - | - | NS | 15,00 |
M. Hailwood | - | NS | - | - | - | - | - | - | - | - | 15,00 |
|
|
9. | Brabham Ford | P. Hawkins | 9 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 9,00 |
D. Prophet | 14 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 14,00 |
|
|
10. | Alfa Romeo | P. de Klerk | 10 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 10,00 |
|
|
11. | LDS Alfa Romeo | S. Tingle | 13 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 13,00 |
|
| |
NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, WY - wykluczony (Kolejność konstruktorów względem klasyfikacji generalnej) |
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|