|
|
|
|
|
| Statystyki z 1966 | | | | |
Kierowcy |
|
|
|
Konstruktorzy |
|
|
|
Producenci opon |
|
|
|
Dostawcy silników |
|
|
|
Inne dane |
|
|
|
| | | | | P. | Konstruktor | Kierowca | | | | | | | | | | Śred. |
|
|
1. | Brabham Repco | J. Brabham | 11 | 4 | 4 | 1 | 1 | 5 | 6 | 1 | 4 | 4,11 |
D. Hulme | - | - | 9 | 2 | 2 | 15 | 10 | 7 | 6 | 7,29 |
|
|
2. | Ferrari | J. Surtees | 2 | 1 | - | - | - | - | - | - | - | 1,50 |
L. Scarfiotti | - | - | - | - | - | 4 | 2 | - | - | 3,00 |
M. Parkes | - | - | 3 | - | 5 | 7 | 1 | - | - | 4,00 |
L. Bandini | 5 | 5 | 1 | - | 9 | 6 | 5 | 3 | - | 4,86 |
G. Baghetti | - | - | - | - | - | - | 16 | - | - | 16,00 |
|
|
3. | Cooper Maserati | J. Surtees | - | - | 2 | 6 | 10 | 2 | 4 | 4 | 1 | 4,14 |
J. Rindt | 7 | 2 | 5 | 7 | 6 | 9 | 8 | 9 | 5 | 6,44 |
C. Amon | - | - | 7 | - | - | - | - | - | - | 7,00 |
R. Ginther | 9 | 8 | - | - | - | - | - | - | - | 8,50 |
J. Siffert | - | 14 | 6 | 11 | 11 | - | 17 | 13 | 11 | 11,86 |
J. Bonnier | 14 | 6 | - | - | 13 | 12 | 12 | 15 | 12 | 12,00 |
G. Ligier | 15 | 12 | 11 | 17 | 16 | - | - | - | - | 14,20 |
M. Solana | - | - | - | - | - | - | - | - | 15 | 15,00 |
|
|
4. | BRM | J. Stewart | 3 | 3 | - | 8 | 8 | 3 | 9 | 6 | 10 | 6,25 |
G. Hill | 4 | 9 | 8 | 4 | 7 | 10 | 11 | 5 | 7 | 7,22 |
B. Bondurant | 16 | 11 | - | 14 | - | 11 | 18 | - | - | 14,00 |
I. Ireland | - | - | - | - | - | - | - | 17 | 16 | 16,50 |
|
|
5. | Lotus BRM | J. Clark | - | - | - | - | - | - | 3 | 2 | 2 | 2,33 |
P. Rodriguez | - | - | - | - | - | - | - | 10 | - | 10,00 |
M. Spence | 12 | 7 | 10 | 9 | 12 | 13 | 14 | 12 | - | 11,13 |
P. Arundell | - | - | 16 | 20 | 15 | 16 | 13 | - | 17 | 16,17 |
|
|
6. | Lotus Climax | J. Clark | 1 | 10 | - | 5 | 3 | 1 | - | - | - | 4,00 |
P. Rodriguez | - | - | 13 | - | - | - | - | - | 8 | 10,50 |
P. Arundell | - | - | - | - | - | - | - | 19 | - | 19,00 |
G. Russo | - | - | - | - | - | - | 20 | - | - | 20,00 |
|
|
7. | Eagle Climax | D. Gurney | - | 15 | 14 | 3 | 4 | 8 | - | - | 9 | 8,83 |
B. Bondurant | - | - | - | - | - | - | - | 16 | - | 16,00 |
P. Hill | - | - | - | - | - | - | NZ | - | - | - |
|
|
8. | Honda | R. Ginther | - | - | - | - | - | - | 7 | 8 | 3 | 6,00 |
R. Bucknum | - | - | - | - | - | - | - | 18 | 13 | 15,50 |
|
|
9. | McLaren Ford | B. McLaren | 10 | - | - | - | - | - | - | 11 | 14 | 11,67 |
|
|
10. | Brabham Climax | D. Hulme | 6 | 13 | - | - | - | - | - | - | - | 9,50 |
C. Irwin | - | - | - | 12 | - | - | - | - | - | 12,00 |
B. Anderson | 8 | - | 12 | 10 | 14 | 14 | 15 | - | - | 12,17 |
J. Bonnier | - | - | 17 | 15 | - | - | - | - | - | 16,00 |
|
|
11. | Brabham BRM | J. Siffert | 13 | - | - | - | - | - | - | - | - | 13,00 |
J. Taylor | - | - | 15 | 16 | 17 | 17 | - | - | - | 16,25 |
C. Amon | - | - | - | - | - | - | NZ | - | - | - |
|
|
12. | McLaren Serenissima | B. McLaren | - | - | - | 13 | - | - | - | - | - | 13,00 |
|
|
13. | Cooper Ferrari | C. Lawrence | - | - | - | 19 | - | 18 | - | - | - | 18,50 |
|
|
14. | Eagle Weslake | D. Gurney | - | - | - | - | - | - | 19 | 14 | - | 16,50 |
B. Bondurant | - | - | - | - | - | - | - | - | 18 | 18,00 |
|
|
15. | Shannon Climax | T. Taylor | - | - | - | 18 | - | - | - | - | - | 18,00 |
|
| |
NW - nie wziął udziału w kwalifikacjach, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, PL - start z pit-lane (Kolejność konstruktorów względem klasyfikacji generalnej) |
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|