|
|
|
|
|
| Statystyki z 1966 | | | | |
Kierowcy |
|
|
|
Konstruktorzy |
|
|
|
Producenci opon |
|
|
|
Dostawcy silników |
|
|
|
Inne dane |
|
|
|
| | | | | P. | Konstruktor | Kierowca | | | | | | | | | | Śred. |
|
|
1. | Brabham Repco | J. Brabham | NS | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | NS | NS | 2 | 5,56 |
D. Hulme | - | - | 3 | 2 | NS | NS | 3 | NS | 3 | 7,71 |
|
|
2. | Ferrari | L. Scarfiotti | - | - | - | - | - | NS | 1 | - | - | 6,50 |
J. Surtees | NS | 1 | - | - | - | - | - | - | - | 7,00 |
L. Bandini | 2 | 3 | NS | - | 6 | 6 | NS | NS | - | 8,00 |
M. Parkes | - | - | 2 | - | NS | NS | 2 | - | - | 8,25 |
G. Baghetti | - | - | - | - | - | - | NS | - | - | 10,00 |
|
|
3. | Cooper Maserati | R. Ginther | NS | 5 | - | - | - | - | - | - | - | 5,00 |
J. Rindt | NS | 2 | 4 | 5 | NS | 3 | 4 | 2 | NS | 6,44 |
C. Amon | - | - | 8 | - | - | - | - | - | - | 8,00 |
J. Surtees | - | - | NS | NS | NS | 2 | NS | 3 | 1 | 8,86 |
G. Ligier | NS | NS | NS | 10 | 9 | NW | - | - | - | 9,83 |
J. Bonnier | NS | NS | - | - | 7 | NS | NS | NS | 6 | 10,71 |
J. Siffert | - | NS | NS | NS | NS | - | NS | 4 | NS | 11,29 |
M. Solana | - | - | - | - | - | - | - | - | NS | 18,00 |
|
|
4. | BRM | G. Hill | 3 | NS | NS | 3 | 2 | 4 | NS | NS | NS | 9,56 |
B. Bondurant | 4 | NS | - | 9 | - | NS | 7 | - | - | 9,60 |
J. Stewart | 1 | NS | - | NS | 4 | 5 | NS | NS | NS | 10,00 |
I. Ireland | - | - | - | - | - | - | - | NS | NS | 10,00 |
V. Wilson | - | NW | - | - | - | - | - | - | - | 18,00 |
|
|
5. | Lotus BRM | J. Clark | - | - | - | - | - | - | NS | 1 | NS | 9,67 |
M. Spence | NS | NS | NS | NS | 5 | NS | 5 | NS | NW | 11,22 |
P. Arundell | - | NW | NS | NS | NS | 8 | 8 | - | 7 | 12,29 |
P. Rodriguez | - | - | - | - | - | - | - | NS | - | 17,00 |
|
|
6. | Lotus Climax | P. Arundell | - | - | - | - | - | - | - | 6 | - | 6,00 |
G. Russo | - | - | - | - | - | - | 9 | - | - | 9,00 |
J. Clark | NS | NS | NW | 4 | 3 | NS | - | - | - | 9,17 |
P. Rodriguez | - | - | NS | - | - | - | - | - | NS | 9,50 |
|
|
7. | Eagle Climax | D. Gurney | - | NS | 5 | NS | NS | 7 | - | - | 5 | 9,67 |
B. Bondurant | - | - | - | - | - | - | - | ZD | - | 19,00 |
|
|
8. | Honda | R. Bucknum | - | - | - | - | - | - | - | NS | 8 | 9,00 |
R. Ginther | - | - | - | - | - | - | NS | NS | 4 | 9,00 |
|
|
9. | McLaren Ford | B. McLaren | NS | - | - | - | - | - | - | 5 | NS | 10,00 |
|
|
10. | Brabham Climax | C. Irwin | - | - | - | 7 | - | - | - | - | - | 7,00 |
B. Anderson | NS | - | 7 | NS | NS | NS | 6 | - | - | 11,50 |
J. Bonnier | - | - | NS | NS | - | - | - | - | - | 13,50 |
D. Hulme | NS | NS | - | - | - | - | - | - | - | 14,00 |
|
|
11. | Brabham BRM | J. Taylor | - | - | 6 | 8 | 8 | NS | - | - | - | 10,00 |
J. Siffert | NS | - | - | - | - | - | - | - | - | 10,00 |
|
|
12. | McLaren Serenissima | B. McLaren | - | NW | - | 6 | NW | - | - | - | - | 13,67 |
|
|
13. | Cooper Ferrari | C. Lawrence | - | - | - | 11 | - | NS | - | - | - | 11,00 |
|
|
14. | Eagle Weslake | B. Bondurant | - | - | - | - | - | - | - | - | NS | 15,00 |
D. Gurney | - | - | - | - | - | - | NS | NS | - | 17,50 |
|
|
15. | Shannon Climax | T. Taylor | - | - | - | NS | - | - | - | - | - | 20,00 |
|
| |
NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, WY - wykluczony (Kolejność konstruktorów względem klasyfikacji generalnej) |
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|