|
|
|
|
|
| Statystyki z 1997 | | | | |
Kierowcy |
|
|
|
Konstruktorzy |
|
|
|
Producenci opon |
|
|
|
Dostawcy silników |
|
|
|
Inne dane |
|
|
|
| | | | | P. | Konstruktor | Kierowca | | | | | | | | | | | | | | | | | | Śred. |
|
|
1. | Williams Renault | J. Villeneuve | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 2 | 4 | 1 | 9 | 2 | 1 | 4 | 1 | 2 | 1 | 1 | 2,12 |
H. H. Frentzen | 2 | 8 | 2 | 2 | 1 | 2 | 4 | 2 | 2 | 5 | 6 | 7 | 2 | 4 | 3 | 6 | 3 | 3,59 |
|
|
2. | Ferrari | Mich. Schumacher | 3 | 2 | 4 | 3 | 2 | 7 | 1 | 1 | 4 | 4 | 1 | 3 | 9 | 9 | 5 | 2 | 2 | 3,65 |
E. Irvine | 5 | 14 | 7 | 9 | 15 | 11 | 12 | 5 | 7 | 10 | 5 | 17 | 10 | 8 | 14 | 3 | 7 | 9,35 |
|
|
3. | Benetton Renault | J. Alesi | 8 | 6 | 11 | 14 | 9 | 4 | 8 | 8 | 11 | 6 | 9 | 2 | 1 | 15 | 10 | 7 | 10 | 8,18 |
A. Wurz | - | - | - | - | - | - | 11 | 7 | 8 | - | - | - | - | - | - | - | - | 8,67 |
G. Berger | 10 | 3 | 12 | 11 | 17 | 6 | - | - | - | 1 | 7 | 15 | 7 | 18 | 7 | 5 | 8 | 9,07 |
|
|
4. | McLaren Mercedes | M. Hakkinen | 6 | 4 | 17 | 8 | 8 | 5 | 9 | 10 | 3 | 3 | 4 | 5 | 5 | 2 | 1 | 4 | 5 | 5,82 |
D. Coulthard | 4 | 12 | 10 | 10 | 5 | 3 | 5 | 9 | 6 | 8 | 8 | 10 | 6 | 10 | 6 | 11 | 6 | 7,59 |
|
|
5. | Jordan Peugeot | G. Fisichella | 14 | 7 | 9 | 6 | 4 | 8 | 6 | 11 | 10 | 2 | 13 | 4 | 3 | 14 | 4 | 9 | 17 | 8,29 |
R. Schumacher | 12 | 10 | 6 | 5 | 6 | 9 | 7 | 3 | 5 | 7 | 14 | 6 | 8 | 11 | 8 | 13 | 16 | 8,59 |
|
|
6. | Prost Mugen Honda | O. Panis | 9 | 5 | 3 | 4 | 12 | 12 | 10 | - | - | - | - | - | - | - | 11 | 10 | 9 | 8,50 |
J. Trulli | - | - | - | - | - | - | - | 6 | 13 | 11 | 12 | 14 | 16 | 3 | - | - | - | 10,71 |
S. Nakano | 16 | 15 | 20 | 18 | 21 | 16 | 19 | 13 | 15 | 17 | 16 | 16 | 15 | 16 | 17 | 15 | 15 | 16,47 |
|
|
7. | Sauber Petronas | J. Herbert | 7 | 13 | 8 | 7 | 7 | 10 | 13 | 14 | 9 | 14 | 10 | 11 | 12 | 12 | 16 | 8 | 14 | 10,88 |
N. Larini | 13 | 19 | 14 | 12 | 11 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 13,80 |
G. Morbidelli | - | - | - | - | - | 13 | 18 | - | - | - | 15 | 13 | 18 | 13 | 19 | 18 | - | 15,88 |
N. Fontana | - | - | - | - | - | - | - | 20 | 14 | 18 | - | - | - | - | - | - | 18 | 17,50 |
|
|
8. | Arrows Yamaha | D. Hill | 20 | 9 | 13 | 15 | 13 | 15 | 15 | 17 | 12 | 13 | 3 | 9 | 14 | 7 | 13 | 17 | 4 | 12,29 |
P. Diniz | 22 | 16 | 22 | 17 | 16 | 21 | 16 | 16 | 17 | 16 | 19 | 8 | 17 | 17 | 15 | 16 | 13 | 16,71 |
|
|
9. | Stewart Ford | R. Barrichello | 11 | 11 | 5 | 13 | 10 | 17 | 3 | 12 | 22 | 12 | 11 | 12 | 11 | 5 | 9 | 12 | 12 | 11,06 |
J. Magnussen | 19 | 20 | 15 | 16 | 19 | 22 | 21 | 15 | 16 | 15 | 17 | 18 | 13 | 6 | 12 | 14 | 11 | 15,82 |
|
|
10. | Tyrrell Ford | M. Salo | 18 | 22 | 19 | 19 | 14 | 14 | 17 | 19 | 18 | 19 | 21 | 19 | 19 | 22 | 20 | 22 | 21 | 19,00 |
J. Verstappen | 21 | 21 | 16 | 21 | 22 | 19 | 14 | 18 | 20 | 20 | 18 | 21 | 20 | 20 | 21 | 21 | 22 | 19,71 |
|
|
11. | Minardi Hart | J. Trulli | 17 | 17 | 18 | 20 | 18 | 18 | 20 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 18,29 |
U. Katayama | 15 | 18 | 21 | 22 | 20 | 20 | 22 | 21 | 19 | 22 | 20 | 20 | 21 | 19 | 22 | 19 | 19 | 20,00 |
T. Marques | - | - | - | - | - | - | - | 22 | 21 | 21 | 22 | 22 | 22 | 21 | 18 | 20 | 20 | 20,90 |
|
| |
NW - nie wziął udziału w kwalifikacjach, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, PL - start z pit-lane (Kolejność konstruktorów względem klasyfikacji generalnej) |
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|