|
|
|
|
|
| Statystyki z 2006 | | | | |
Kierowcy |
|
|
|
Konstruktorzy |
|
|
|
Producenci opon |
|
|
|
Dostawcy silników |
|
|
|
Inne dane |
|
|
|
| | | | | P. | Konstruktor | Kierowca | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Śred. |
|
|
1. | Renault | F. Alonso | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 2 | 5 | NS | 2 | NS | 2 | 1 | 2 | 3,56 |
G. Fisichella | NS | 1 | 5 | 8 | 6 | 3 | 6 | 4 | 4 | 3 | 6 | 6 | NS | 6 | 4 | 3 | 3 | 6 | 6,28 |
|
|
2. | Ferrari | Mich. Schumacher | 2 | 6 | NS | 1 | 1 | 2 | 5 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 8 | 3 | 1 | 1 | NS | 4 | 4,33 |
F. Massa | 9 | 5 | NS | 4 | 3 | 4 | 9 | 5 | 5 | 2 | 3 | 2 | 7 | 1 | 9 | NS | 2 | 1 | 6,17 |
|
|
3. | McLaren Mercedes | K. Raikkonen | 3 | NS | 2 | 5 | 4 | 5 | NS | 3 | 3 | NS | 5 | 3 | NS | NS | 2 | NS | 5 | 5 | 8,89 |
P. de la Rosa | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 7 | NS | 2 | 5 | NS | 5 | 11 | 8 | 9,50 |
J. P. Montoya | 5 | 4 | NS | 3 | NS | NS | 2 | 6 | NS | NS | - | - | - | - | - | - | - | - | 10,60 |
|
|
4. | Honda | J. Button | 4 | 3 | 10 | 7 | NS | 6 | 11 | NS | 9 | NS | NS | 4 | 1 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 8,00 |
R. Barrichello | 15 | 10 | 7 | 10 | 5 | 7 | 4 | 10 | NS | 6 | NS | NS | 4 | 8 | 6 | 6 | 12 | 7 | 9,56 |
|
|
5. | BMW Sauber | N. Heidfeld | 12 | NS | 4 | 13 | 10 | 8 | 7 | 7 | 7 | NS | 8 | NS | 3 | 14 | 8 | 7 | 8 | 17 | 10,11 |
R. Kubica | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ZD | 12 | 3 | 13 | 9 | 9 | 11,33 |
J. Villeneuve | NS | 7 | 6 | 12 | 8 | 12 | 14 | 8 | NS | NS | 11 | NS | - | - | - | - | - | - | 11,75 |
|
|
6. | Toyota | R. Schumacher | 14 | 8 | 3 | 9 | NS | NS | 8 | NS | NS | NS | 4 | 9 | 6 | 7 | 15 | NS | 7 | NS | 11,61 |
J. Trulli | 16 | 9 | NS | NS | 9 | 10 | 17 | 11 | 6 | 4 | NS | 7 | 12 | 9 | 7 | NS | 6 | NS | 12,28 |
|
|
7. | Red Bull Ferrari | D. Coulthard | 10 | NS | 8 | NS | NS | 14 | 3 | 12 | 8 | 7 | 9 | 11 | 5 | 15 | 12 | 9 | NS | NS | 12,22 |
R. Doornbos | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 12 | 13 | 12 | 12,33 |
C. Klien | 8 | NS | NS | NS | NS | 13 | NS | 14 | 11 | NS | 12 | 8 | NS | 11 | 11 | - | - | - | 14,73 |
|
|
8. | Williams Cosworth | N. Rosberg | 7 | NS | NS | 11 | 7 | 11 | NS | 9 | NS | 9 | 14 | NS | NS | NS | NS | 11 | 10 | NS | 15,00 |
M. Webber | 6 | NS | NS | 6 | NS | 9 | NS | NS | 12 | NS | NS | NS | NS | 10 | 10 | 8 | NS | NS | 15,06 |
|
|
9. | Toro Rosso Cosworth | V. Liuzzi | 11 | 11 | NS | 14 | NS | 15 | 10 | 13 | 13 | 8 | 13 | 10 | NS | NS | 14 | 10 | 14 | 13 | 13,50 |
S. Speed | 13 | NS | 9 | 15 | 11 | NS | 13 | NS | 10 | NS | 10 | 12 | 11 | 13 | 13 | 14 | 18 | 11 | 13,78 |
|
|
10. | Midland Toyota | C. Albers | NS | 12 | 11 | NS | 13 | NS | 12 | 15 | NS | NS | 15 | ZD | 10 | NS | 17 | 15 | NS | 14 | 16,00 |
T. Monteiro | 17 | 13 | NS | 16 | 12 | 16 | 15 | 16 | 14 | NS | NS | ZD | 9 | NS | NS | NS | 16 | 15 | 16,11 |
|
|
11. | Super Aguri Honda | T. Sato | 18 | 14 | 12 | NS | NS | 17 | NS | 17 | 15 | NS | NS | NS | 13 | NS | 16 | ZD | 15 | 10 | 16,22 |
Y. Ide | NS | NS | 13 | NS | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 17,25 |
S. Yamamoto | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | NS | NS | NS | NS | 16 | 17 | 16 | 18,43 |
F. Montagny | - | - | - | - | NS | NS | 16 | 18 | NS | NS | 16 | - | - | - | - | - | - | - | 18,71 |
|
| |
NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, WY - wykluczony (Kolejność konstruktorów względem klasyfikacji generalnej) |
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|