|
|
|
|
|
|
Gran Premio d'Italia 1977 | 11 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:41,350 - Jacques Laffite (Ligier), 1976 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:41,300 - Ronnie Peterson (March), 1976 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 199,750 km/h - Ronnie Peterson (March), 1976 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 5 | Mario Andretti | Lotus 78 | | 1:39,100 | - | - | 210,696 | 31 |
2. | 11 | Niki Lauda | Ferrari 312T2 | | 1:39,600 | 0,500 | 0,500 | 209,639 | 0 |
3. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS7 | | 1:39,800 | 0,700 | 0,200 | 209,218 | 0 |
4. | 20 | Jody Scheckter | Wolf WR1 | | 1:39,900 | 0,800 | 0,100 | 209,009 | 0 |
5. | 12 | Carlos Reutemann | Ferrari 312T2 | | 1:40,000 | 0,900 | 0,100 | 208,800 | 0 |
6. | 34 | Jean-Pierre Jarier | Penske PC4 | | 1:40,200 | 1,100 | 0,200 | 208,383 | 0 |
7. | 17 | Alan Jones | Shadow DN8 | | 1:40,400 | 1,300 | 0,200 | 207,968 | 0 |
8. | 1 | James Hunt | McLaren M26 | | 1:40,500 | 1,400 | 0,100 | 207,761 | 0 |
= | 16 | Riccardo Patrese | Shadow DN8 | | 1:40,500 | 1,400 | 0,000 | 207,761 | 0 |
10. | 22 | Clay Regazzoni | Ensign N177 | | 1:40,600 | 1,500 | 0,100 | 207,555 | 0 |
= | 2 | Jochen Mass | McLaren M26 | | 1:40,600 | 1,500 | 0,000 | 207,555 | 0 |
= | 3 | Ronnie Peterson | Tyrrell P34 | | 1:40,600 | 1,500 | 0,000 | 207,555 | 0 |
= | 4 | Patrick Depailler | Tyrrell P34 | | 1:40,600 | 1,500 | 0,000 | 207,555 | 0 |
14. | 8 | Hans-Joachim Stuck | Brabham BT45B | | 1:40,900 | 1,800 | 0,300 | 206,938 | 0 |
15. | 10 | Ian Scheckter | March 771 | | 1:41,300 | 2,200 | 0,400 | 206,120 | 0 |
16. | 15 | Jean-Pierre Jabouille | Renault RS01 | | 1:41,700 | 2,600 | 0,400 | 205,310 | 0 |
17. | 14 | Bruno Giacomelli | McLaren M23 | | 1:41,800 | 2,700 | 0,100 | 205,108 | 0 |
18. | 24 | Rupert Keegan | Hesketh 308E | | 1:42,300 | 3,200 | 0,500 | 204,106 | 0 |
= | 23 | Patrick Tambay | Ensign N177 | | 1:42,300 | 3,200 | 0,000 | 204,106 | 0 |
20. | 19 | Vittorio Brambilla | Surtees TS19 | | 1:42,900 | 3,800 | 0,600 | 202,915 | 0 |
21. | 27 | Patrick Neve | March 761 | | 1:43,700 | 4,600 | 0,800 | 201,350 | 0 |
= | 7 | John Watson | Brabham BT45B | | 1:43,700 | 4,600 | 0,000 | 201,350 | 0 |
23. | 30 | Brett Lunger | McLaren M23 | | 1:44,500 | 5,400 | 0,800 | 199,809 | 0 |
= | 6 | Gunnar Nilsson | Lotus 78 | | 1:44,500 | 5,400 | 0,000 | 199,809 | 0 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:46,037 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|