|
|
|
|
|
|
Gran Premio de la Republica Argentina 1978 | 15 stycznia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:48,680 - James Hunt (McLaren), 1977 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:50,910 - James Hunt (Hesketh), 1975 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 190,855 km/h - Emerson Fittipaldi (McLaren), 1975 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 12 | Gilles Villeneuve | Ferrari 312T2 | | 1:49,760 | - | - | 195,743 | 3 |
2. | 4 | Patrick Depailler | Tyrrell 008 | | 1:50,060 | 0,300 | 0,300 | 195,210 | 2 |
3. | 7 | James Hunt | McLaren M26 | | 1:50,580 | 0,820 | 0,520 | 194,292 | 44 |
4. | 20 | Jody Scheckter | Wolf WR4 | | 1:50,750 | 0,990 | 0,170 | 193,994 | 3 |
5. | 11 | Carlos Reutemann | Ferrari 312T2 | | 1:50,930 | 1,170 | 0,180 | 193,679 | 46 |
6. | 1 | Niki Lauda | Brabham BT45C | | 1:50,940 | 1,180 | 0,010 | 193,661 | 50 |
7. | 5 | Mario Andretti | Lotus 78 | | 1:50,950 | 1,190 | 0,010 | 193,644 | 12 |
8. | 8 | Patrick Tambay | McLaren M26 | | 1:51,090 | 1,330 | 0,140 | 193,400 | 47 |
9. | 2 | John Watson | Brabham BT45C | | 1:51,380 | 1,620 | 0,290 | 192,896 | 21 |
10. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS7 | | 1:51,720 | 1,960 | 0,340 | 192,309 | 43 |
11. | 3 | Didier Pironi | Tyrrell 008 | | 1:51,830 | 2,070 | 0,110 | 192,120 | 3 |
12. | 6 | Ronnie Peterson | Lotus 78 | | 1:52,160 | 2,400 | 0,330 | 191,555 | 20 |
13. | 14 | Emerson Fittipaldi | Copersucar F5A | | 1:52,470 | 2,710 | 0,310 | 191,027 | 51 |
14. | 30 | Brett Lunger | McLaren M23 | | 1:52,550 | 2,790 | 0,080 | 190,891 | 47 |
15. | 10 | Jean-Pierre Jarier | ATS HS1 | | 1:52,690 | 2,930 | 0,140 | 190,654 | 42 |
16. | 18 | Rupert Keegan | Surtees TS19 | | 1:52,730 | 2,970 | 0,040 | 190,586 | 2 |
17. | 9 | Jochen Mass | ATS HS1 | | 1:52,750 | 2,990 | 0,020 | 190,553 | 46 |
18. | 27 | Alan Jones | Williams FW06 | | 1:52,760 | 3,000 | 0,010 | 190,536 | 23 |
19. | 17 | Clay Regazzoni | Shadow DN8 | | 1:52,770 | 3,010 | 0,010 | 190,519 | 20 |
20. | 19 | Vittorio Brambilla | Surtees TS19 | | 1:52,920 | 3,160 | 0,150 | 190,266 | 3 |
21. | 23 | Lamberto Leoni | Ensign N177 | | 1:53,260 | 3,500 | 0,340 | 189,695 | 15 |
22. | 22 | Danny Ongais | Ensign N177 | | 1:53,470 | 3,710 | 0,210 | 189,343 | 26 |
23. | 37 | Arturo Merzario | Merzario A1 | | 1:53,530 | 3,770 | 0,060 | 189,243 | 3 |
24. | 16 | Hans-Joachim Stuck | Shadow DN8 | | 1:54,540 | 4,780 | 1,010 | 187,575 | 3 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:57,443 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|