|
|
|
|
|
|
Fuji Television Japanese Grand Prix 1990 | 21 pa?dziernika |
|
|
|
Suzuka Circuit | |
|
Długość toru: 5,859 km Liczba okrążeń: 53 Pełny dystans: 310,527 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:38,041 - Ayrton Senna (McLaren), 1989 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:43,506 - Alain Prost (McLaren), 1989 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 195,907 km/h - Alessandro Nannini (Benetton), 1989 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW13B | | 1:44,233 | - | - | 202,358 | 40 |
2. | 30 | Aguri Suzuki | Lola 90 | | 1:44,850 | 0,617 | 0,617 | 201,167 | 40 |
3. | 20 | Nelson Piquet | Benetton B190 | | 1:45,114 | 0,881 | 0,264 | 200,662 | 47 |
4. | 19 | Roberto Moreno | Benetton B190 | | 1:45,539 | 1,306 | 0,425 | 199,854 | 45 |
5. | 5 | Thierry Boutsen | Williams FW13B | | 1:45,706 | 1,473 | 0,167 | 199,538 | 47 |
6. | 3 | Satoru Nakajima | Tyrrell 019 | | 1:45,887 | 1,654 | 0,181 | 199,197 | 27 |
7. | 11 | Derek Warwick | Lotus 102 | | 1:46,042 | 1,809 | 0,155 | 198,906 | 23 |
8. | 26 | Philippe Alliot | Ligier JS33B | | 1:46,106 | 1,873 | 0,064 | 198,786 | 44 |
9. | 2 | Nigel Mansell | Ferrari F1-90B | | 1:46,272 | 2,039 | 0,166 | 198,476 | 22 |
10. | 12 | Johnny Herbert | Lotus 102 | | 1:46,463 | 2,230 | 0,191 | 198,120 | 27 |
11. | 25 | Nicola Larini | Ligier JS33B | | 1:46,681 | 2,448 | 0,218 | 197,715 | 21 |
12. | 10 | Alex Caffi | Arrows A11B | | 1:46,849 | 2,616 | 0,168 | 197,404 | 42 |
13. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M190 | | 1:46,897 | 2,664 | 0,048 | 197,315 | 43 |
14. | 9 | Michele Alboreto | Arrows A11B | | 1:47,094 | 2,861 | 0,197 | 196,952 | 27 |
15. | 29 | Eric Bernard | Lola 90 | | 1:47,518 | 3,285 | 0,424 | 196,176 | 19 |
16. | 16 | Ivan Capelli | Leyton House CG901 | | 1:48,035 | 3,802 | 0,517 | 195,237 | 9 |
17. | 21 | Emanuele Pirro | Dallara BMS190 | | 1:48,506 | 4,273 | 0,471 | 194,389 | 18 |
18. | 24 | Gianni Morbidelli | Minardi M190 | | 1:48,865 | 4,632 | 0,359 | 193,748 | 15 |
19. | 15 | Mauricio Gugelmin | Leyton House CG901 | | 1:49,471 | 5,238 | 0,606 | 192,676 | 5 |
20. | 28 | Gerhard Berger | McLaren MP4/5B | | 1:49,573 | 5,340 | 0,102 | 192,496 | 1 |
21. | 22 | Andrea de Cesaris | Dallara BMS190 | | 1:49,761 | 5,528 | 0,188 | 192,167 | 13 |
22. | 7 | David Brabham | Brabham BT59 | | 1:54,765 | 10,532 | 5,004 | 183,788 | 2 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:51,529 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|