|
|
|
|
|
|
Japanese Grand Prix 2011 | 9 pa?dziernika |
|
|
|
Suzuka Circuit | |
|
Długość toru: 5,807 km Liczba okrążeń: 53 Pełny dystans: 307,471 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:28,954 - Q2, Michael Schumacher (Ferrari), 2006 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:31,540 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 219,983 km/h - Fernando Alonso (Renault), 2006 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Suma postojów | |
|
1. | Button | Mu | Mu (10) | Mu (20) | Pn (36) | 3 | |
2. | Alonso | Mu | Mu (10) | Mu (21) | Pn (37) | 3 | |
3. | Vettel | Mu | Mu (9) | Mu (19) | Pn (33) | 3 | |
4. | Webber | Mu | Mu (10) | Mu (19) | Pn (34) | 3 | |
5. | Hamilton | Mu | Mu (8) | Mu (21) | Pn (35) | 3 | |
6. | Schumacher | Mu | Mu (9) | Mn (24) | Pn (41) | 3 | |
7. | Massa | Mu | Mu (11) | Mu (22) | Pn (36) | 3 | |
8. | Perez | Pn | Mn (20) | Mn (37) | | 2 | |
9. | Pietrow | Pn | Pn (18) | Mn (39) | | 2 | |
10. | Rosberg | Pn | Mn (12) | Mn (24) | Mu (41) | 3 | |
11. | Sutil | Mu | Mn (8) | Mu (23) | Pn (37) | 3 | |
12. | di Resta | Mu | Mn (10) | Mu (24) | Pu (35) | 3 | |
13. | Kobayashi | Mu | Mn (10) | Pn (24) | | 2 | |
14. | Maldonado | Pn | Pn (16) | Mn (25) | Mu (41) | 3 | |
15. | Alguersuari | Pn | Mn (17) | Mu (36) | | 2 | |
16. | Senna | Pn | Pn (15) | Mn (35) | | 2 | |
17. | Barrichello | Mu | Mu (12) | Mn (24) | Pn (37) | 3 | |
18. | Kovalainen | Mn | Mu (10) | Mu (22) | Pn (37) | 3 | |
19. | Trulli | Mn | Mu (11) | Mu (24) | Pn (38) | 3 | |
20. | Glock | Mn | Mu (12) | Mu (19) | Pn (36) | 3 | |
21. | D'Ambrosio | Mn | Mu (13) | Mu (23) | Pn (37) | 3 | |
22. | Ricciardo | Mn | Mu (11) | Mu (22) | Pn (38) | 3 | |
23. | Liuzzi | Mn | Pn (8) | Mu (23) | Mu (35) | 3 | |
|
Niesklasyfikowany | |
| Buemi | Mn | Mu (11) | | | 1 | |
| |
|
|
W nawiasie podane okrążenie, na którym wykonano pit-stop.
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Po pierwsze i najważniejsze chciałbym pogratulować Sebastianowi Vettelowi zdobycia pierwszego mistrzowskiego tytułu na oponach Pirelli po naszym powrocie do Formuły 1. Przez cały rok jest w niezrównanej formie i nie jest niespodzianką, że dzisiaj zapewnił sobie drugi mistrzowski tytuł. Gratulujemy także Jensonowi Buttonowi zasłużonego zwycięstwa w starciu z trudnymi rywalami. Kierowcy zasługują na pochwały za rozegranie fantastycznego wyścigu, a z naszego punktu widzenia cieszymy się ze sposobu, w jaki opony zniosły niezwykle wymagające warunki stawiane przez tor. Zgodnie z naszymi przewidywaniami wykonywano po dwa-trzy pit stopy, a degradacja mieściła się w zwyczajowym zakresie.”
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|