|
|
|
|
|
|
Petronas Malaysia Grand Prix 2015 | 29 marca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:32,582 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:34,223 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 205,397 km/h - Giancarlo Fisichella (Renault), 2006 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Pit-stop 4 | Suma postojów | |
|
1. | Vettel | Pu | Pn (17) | Tn (37) | | | 2 | |
2. | Hamilton | Pu | Tn (4) | Pn (24) | Tn (38) | | 3 | |
3. | Rosberg | Pu | Tn (4) | Tn (26) | Pn (41) | | 3 | |
4. | Räikkönen | Pn | Pn (2) | Pn (14) | Tn (34) | | 3 | |
5. | Bottas | Pu | Pn (4) | Pn (25) | Tn (40) | | 3 | |
6. | Massa | Pu | Pn (4) | Pu (24) | Tn (38) | | 3 | |
7. | Verstappen | Pu | Tn (4) | Tn (20) | Pn (40) | | 3 | |
8. | Sainz | Pn | Tn (14) | Tn (32) | | | 2 | |
9. | Kwiat | Pu | Pn (4) | Tn (21) | Tn (39) | | 3 | |
10. | Ricciardo | Pu | Pn (4) | Tn (18) | Tn (34) | | 3 | |
11. | Grosjean | Pu | Pn (15) | Pu (26) | Tn (34) | | 3 | |
12. | Nasr | Pu | Tn (2) | Tn (20) | Tn (30) | Pn (43) | 4 | |
13. | Perez | Pn | Tn (17) | Pn (35) | | | 2 | |
14. | Hülkenberg | Pn | Pn (15) | Tn (31) | Tn (44) | | 3 | |
15. | Merhi | Pu | Tn (5) | Pn (22) | Pu (42) | | 3 | |
|
Niesklasyfikowani | |
| Maldonado | Pn | Pn (1) | Pu (18) | Tn (33) | | 3 | |
| Button | Tn | Pn (4) | Tn (21) | Pu (35) | | 3 | |
| Alonso | Tn | Pn (4) | | | | 1 | |
| Ericsson | Pu | | | | | 0 | |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
T = Twarda mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet'
DT = Kara przejazdu przez boksy
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Sądzę, że dzisiaj wykonaliśmy nasze zadanie. Byliśmy świadkami wielkiej strategicznej bitwy pomiędzy Ferrari oraz Mercedesem, z dwoma różnymi pomysłami na wyścig, który rozpoczął się od neutralizacji. Mimo temperatury nawierzchni, która prawdopodobnie okaże się najwyższa w całym sezonie, opony nie cierpiały z powodu pęcherzy lub ziarnienia, dzięki czemu strategia dwóch pit stopów była nie tylko możliwa, ale także okazała się zwycięska. Różne strategie zaowocowały emocjonującą walką o zwycięstwo i kolejny raz dowiodły, że odpowiednie wykorzystanie opon może zrobić różnicę. Gratulacje dla Ferrari i Sebastiana Vettela za niezapomniane zwycięstwo”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|