F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2015
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Rosji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2015
Klasyfikacje generalne 2015
Statystyki z sezonu 2015

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sepang.
Petronas Malaysia Grand Prix 201529 marca
Sepang International Circuit
Długość toru: 5,543 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 310,408 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:32,582 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:34,223 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,397 km/h - Giancarlo Fisichella (Renault), 2006
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Pit-stop 3 Pit-stop 4 Suma postojów 
1.Vettel Pu Pn (17) Tn (37)   2 
2.Hamilton Pu Tn (4) Pn (24) Tn (38)  3 
3.Rosberg Pu Tn (4) Tn (26) Pn (41)  3 
4.Räikkönen Pn Pn (2) Pn (14) Tn (34)  3 
5.Bottas Pu Pn (4) Pn (25) Tn (40)  3 
6.Massa Pu Pn (4) Pu (24) Tn (38)  3 
7.Verstappen Pu Tn (4) Tn (20) Pn (40)  3 
8.Sainz Pn Tn (14) Tn (32)   2 
9.Kwiat Pu Pn (4) Tn (21) Tn (39)  3 
10.Ricciardo Pu Pn (4) Tn (18) Tn (34)  3 
11.Grosjean Pu Pn (15) Pu (26) Tn (34)  3 
12.Nasr Pu Tn (2) Tn (20) Tn (30) Pn (43) 4 
13.Perez Pn Tn (17) Pn (35)   2 
14.Hülkenberg Pn Pn (15) Tn (31) Tn (44)  3 
15.Merhi Pu Tn (5) Pn (22) Pu (42)  3 
Niesklasyfikowani
Maldonado Pn Pn (1) Pu (18) Tn (33)  3 
Button Tn Pn (4) Tn (21) Pu (35)  3 
Alonso Tn Pn (4)    1 
Ericsson Pu     0 
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.

T = Twarda mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet'
DT = Kara przejazdu przez boksy


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Sądzę, że dzisiaj wykonaliśmy nasze zadanie. Byliśmy świadkami wielkiej strategicznej bitwy pomiędzy Ferrari oraz Mercedesem, z dwoma różnymi pomysłami na wyścig, który rozpoczął się od neutralizacji. Mimo temperatury nawierzchni, która prawdopodobnie okaże się najwyższa w całym sezonie, opony nie cierpiały z powodu pęcherzy lub ziarnienia, dzięki czemu strategia dwóch pit stopów była nie tylko możliwa, ale także okazała się zwycięska. Różne strategie zaowocowały emocjonującą walką o zwycięstwo i kolejny raz dowiodły, że odpowiednie wykorzystanie opon może zrobić różnicę. Gratulacje dla Ferrari i Sebastiana Vettela za niezapomniane zwycięstwo”.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kabans, 30.03.2015 00:16[!]
Pierwszy raz z tego co pamiętam wygrała wolniejsza strategia i zadecydowała w walce o zwycięstwo (więcej pit stopów)ale czego merc się spodziewał? Po co im był ten pit stop już po 5 okrązeniach? Chyba liczyli na lepsze tempo na twardych
al_bundy_tm, 30.03.2015 10:40[!]
Wlasnie tu upatrywal wczoraj przyczyne porazki Niki Lauda, jak ogladalem sobie po wyscigu RTL - bo stracilem stream Polsatu, znaczy gadali cos o futbolu :( i trzeba bylo sie przelaczyc :)
Ale, to bylo tak wczesny etap wyscigu, ze spokojnie dali ba rade nadrobic, wrzucajac potem 2 razy miekka. Chyba faktycznie najnowszy model Mercedesa klopot z degradacja (a tor i temp wybitnie nie sprzyjaly) i nie tyle co liczyli na tempo na twardych co moze bali sie o zywotnosc miekkich :)

Druga dziwna sprawa, Kai Abel, podszedl do Sebastiana V. i Nico R. jak stali razem w dobrych humorach, gadali i zartowali (nie wiem co Borowczyk gadal wczoraj o ich zlych relacjach - moze jak to w zyciu bywa polaczyla ich nowa milosc do ich starego wspolnego wroga :D).
Przywital sie, i zadal pytanie do Vettela - tlumaczac sie ze musi zaczac od zwyciezcy.
Tu faktycznie zobaczylem jak sie humor Rosberga popsul i poszedl gdzies sobie, nie czekajac :( - potem Kai stwierdzil ze go jeszcze dopadnie :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca