F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2008
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Turcji
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2008
Klasyfikacje generalne 2008
Statystyki z sezonu 2008

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Valencia.
Telefonica Grand Prix of Europe 200824 sierpnia
Valencia Street Circuit
Długość toru: 5,419 km
Liczba okrążeń: 57
Pełny dystans: 308,883 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wypowiedzi po czasówce  [  T-  |  T+  ]
Honda Racing F1 Team

Jenson Button (P16): „To były bardzo rozczarowujące kwalifikacje, szczególnie że byliśmy szybcy przez cały weekend. Mój pierwszy przejazd na twardszych oponach był dobry, jednak źle wybraliśmy opony na mój ostatni przejazd w Q1. Nie miałem przyczepności na miękkim ogumieniu i nie było to dla nas zbyt dobre. Mój ostatni przejazd był wolniejszy niż ten na twardych oponach, co nie powinno się zdarzyć na torze, na którym warunki cały czas się poprawiają. Jestem bardzo rozczarowany, bo poprawiliśmy samochód, jednak dzisiaj nie byliśmy w stanie wyciągnąć z niego wszystkiego”.

Rubens Barrichello (P19): „To był dla nas nieprawdopodobnie frustrujący dzień. Nie byliśmy w stanie znaleźć balansu samochód podczas porannego treningu, co wpłynęło na nasze przygotowania do kwalifikacji. Po południu walczyłem szczególnie z blokującym się tyłem, co kosztowało mnie sporo czasu i nie byłem w stanie zaatakować. Jestem bardzo rozczarowany, startując do pierwszego wyścigu tutaj z końca stawki”.

(Paweł Zając)
 
Panasonic Toyota Racing

Jarno Trulli (P7): „Po ciężkich wczorajszych treningach całkowicie zmieniliśmy dziś ustawienia mojego auta. Potem mieliśmy jeszcze problemy z pompą oleju w skrzyni biegów dziś rano, więc nie mogłem za bardzo wypróbować nowych ustawień. Tak więc jeździłem dziś na ślepo, ale dzięki doświadczeniu skoncentrowałem się bardzo mocno i udało mi się wejść do Q3. Popełniłem błąd na moim ostatnim okrążeniu pomiarowym, ale i tak jestem zadowolony z tego, co dziś osiągnąłem. Cieszę się również z poprawy osiągów auta i z faktu, że nadal możemy walczyć z czołówką i zdobyć punkty. To jest jak zwykle nasz cel na jutrzejszy wyścig. Tutaj bardziej niż gdziekolwiek może się zdarzyć absolutnie wszystko, więc jutro można spodziewać się ciekawego widowiska”.

Timo Glock (P13): „Nie wiem, co poszło nie tak, ale zwyczajnie nie byłem w stanie pojechać szybko we wszystkich sektorach toru w drugiej części kwalifikacji i to był powód takiego a nie innego wyniku. Zdecydowanie mieliśmy szansę na lepszy wynik i dostanie się do najlepszej dziesiątki, ale i tak były to niezmiernie trudne kwalifikacje. Jeśli chodzi o mnie to uważam, że twardsza mieszanka sprawuje się zdecydowanie lepiej, tyle że miałem problem z dobrym dogrzaniem opon w pierwszym sektorze podczas mojego ostatniego kółka w Q2. Tak więc to po porostu nie był mój dzień. Byłem mocno przeziębiony poprzedniej nocy i nie czułem się szczególnie dobrze, ale oczywiście nie usprawiedliwiam się. Uważam, że auto było wystarczająco dobre, ale coś nie zadziałało. Oczywiście damy z siebie wszystko, aby poprawić jutro pozycję. Spodziewam się okresów neutralizacji, więc postaramy się wyciągnąć jak najwięcej z możliwości wybrania dowolnej strategii na jutrzejszy wyścig”.

Pascal Vasselon, szef techniczny ds. nadwozia: „Podsumowując, był to bardzo trudny dzień i rozczarowujący wynik kwalifikacji. Wczoraj byliśmy bardzo konkurencyjni – szczególnie Timo, a dziś sytuacja odwróciła się o 180 stopni. Jarno wykonał fantastyczną robotę, ponieważ nie mógł jeździć w trzecim treningu z powodu problemów z pompą oleju w skrzyni biegów. Ale to go nie powstrzymało i wszystkie jego okrążenia oprócz tych przejechanych w Q3 były bardzo dobre. Dla Timo dzisiejszy dzień nie był tak dobry jak wczorajszy. Pokazał niezłe tempo w Q1, ale już w Q2 nie pojechał tak, jak tego oczekiwał, więc musimy sprawdzić, co się stało. Po wieczornych opadach tor był dziś znowu nienagumowany, ale kwestia doboru opon jest oczywista. Pozytywne jest to, że jesteśmy w dobrej pozycji, aby zareagować w razie wyjazdu na tor SC”.

(MDK)
 
AT&T Williams

Nico Rosberg (P9): „Minęło kilka wyścigów, zanim udało się nam ponownie dostać do czołowej dziesiątki, a więc jest to dla nas dobry wynik. Oczywiście, zawsze staramy się zrobić wszystko lepiej, ale to pokazuje, że poczyniliśmy krok we właściwym kierunku i jest to satysfakcjonujące. Potrafiliśmy lepiej zrozumieć to, gdzie musieliśmy się poprawić, więc dokonaliśmy tych zmian, które uczyniły nasz samochód bardziej konkurencyjnym. Mamy dobrą strategię na wyścig, więc wszystko jest możliwe. Dzisiejszy dzień był dla nas pozytywny, co daje mi nadzieję na zdobycz punktową w jutrzejszym wyścigu”.

Kazuki Nakajima (P11): „To były dla nas dobre kwalifikacje. Obydwa samochody są blisko siebie w środku stawki. Szkoda, że nie udało mi się dostać do Q3, ale 11 pozycja startowa nie jest najgorsza do rozpoczęcia wyścigu, ponieważ możemy zmienić ilość paliwa w baku. Będę również startował z czystszej strony toru, więc wszystko razem dało nam pozytywne kwalifikacje”.

Patrick Head, szef działu inżynierii: „Dobrze, że mamy przynajmniej jeden samochód w Q3, o które ocieraliśmy się przez parę weekendów. Obaj kierowcy wykonali dobrą robotę. Niestety, Kazukiemu nie udało się dostać do Q3 przez najmniejszy z marginesów – 0,011 sekundy. Ważną rzeczą będzie teraz przygotowanie się do wyścigu i upewnienie się, że będziemy zadowoleni z naszej strategii. Mamy nadzieję na dobry występ”.

(Igor Szmidt)
 
Red Bull Racing

Mark Webber (P14): „Zmagaliśmy się z brakiem prędkości przez większość weekendu. To jest całkiem nowy tor, który przyniósł nieco zmian w stawce, jednak my nie byliśmy w stanie odnaleźć tempa, jakie prezentowaliśmy jeszcze kilka wyścigów wcześniej, co jest prawdę mówiąc mocno frustrujące. Pojechałem kilka okrążeń, z których mogę być zadowolony, ale to było za mało na dostanie się do Q3”.

David Coulthard (P17): „Spodziewałem się, że będę w stanie przebrnąć przez pierwszą część kwalifikacji. Podczas ostatniego przejazdu pojechałem szeroko w zakręcie numer 5 i straciłem jakieś cztery dziesiąte sekundy i chociaż później odrobiłem dwie dziesiąte sekundy, to jednak było to za mało, żeby przejść dalej. Tak mniej więcej przebiegła moja sesja kwalifikacyjna. To była prawdopodobnie jedna z moich najbardziej chaotycznych sesji kwalifikacyjnych i jestem bardzo rozczarowany”.

Christian Horner, dyrektor sportowy: „Bardzo, ale to bardzo rozczarowujące kwalifikacje. Mieliśmy przez cały weekend ogromne kłopoty z tempem za wyjątkiem trzeciego sektora i jest to bardzo frustrujące dla kierowców, kiedy kończy się kwalifikacje na czternastej i siedemnastej pozycji. Jedyne co może nam pomóc w zdobyciu jakichś punktów to incydenty, które spowodują wyjazd na tor SC, tak więc zobaczymy, co się wydarzy. Gratulacje dla Toro Rosso, które wprowadziło po raz pierwszy obu kierowców do najlepszej dziesiątki kwalifikacji”.

(MDK)
 
BMW Sauber F1 Team

Robert Kubica (P3): „To były bardzo ekscytujące kwalifikacje dla zespołu i dla mnie. Po kilku pechowych wyścigach ostatnio, tempo samochodu tutaj w Walencji nie jest takie złe. Jednakże nadal dzieli nas mały dystans od Ferrari i McLarena. Kwalifikacje poszły dość gładko i tylko pogoda była trochę niestabilna. Ostatecznie było tylko trochę kropli deszczu w drugiej części kwalifikacji, ale to nie wpłynęło w ogóle na rezultat. Wybór opon był dość jasny dla mnie już od wczoraj: pojechałem na twardszej mieszance w Q1 i na bardziej miękkiej w Q2 i w Q3”.

Nick Heidfeld (P8): „Zakwalifikowanie się na ósmej pozycji nie jest doskonałym wynikiem, ale myślę, że było to maksimum do osiągnięcia dzisiaj, biorąc pod uwagę ilość paliwa. W Q1 wydawało mi się, że miałem déja-vu, kiedy Timo Glock znalazł się na mojej drodze. Nasz zespół informuje nas przez radio, ile sekund za nami jedzie szybki samochód i kiedy powinniśmy kogoś przepuścić. Najwyraźniej nie jest tak w każdym zespole. Bałem się, że moje kwalifikacje będą przez to zrujnowane, ale na szczęście mogłem od razu wykonać kolejne okrążenie i było ono wystarczająco dobre. Q2 było w porządku, jako że uzyskałem trzeci czas i widziałem, że tempo jest dobre. Generalnie rzecz biorąc jestem dzisiaj o wiele bardziej zadowolony z mojego samochodu. W piątek miałem spore trudności, ale od tamtej pory dokonaliśmy wielu zmian”.

Willy Rampf, dyrektor techniczny: „To były bardzo ekscytujące kwalifikacje. W pierwszej części było trochę kropli deszczu, a w drugiej części czasy były bardzo wyrównane. Pozytywne było to, że zdołaliśmy wejść do czołowej dziesiątki z obydwoma samochodami. Nick przejechał bardzo szybkie okrążenie w Q2 i z łatwością dostał się do Q3. Robert także zaprezentował bardzo mocne osiągi. Startując z P3 ma bardzo dobrą pozycję wyjściową do wyścigu, a Nick też ma szanse na dobry wynik. Jestem zadowolony, że cała ciężka praca, jaką wykonaliśmy od wyścigu na Węgrzech opłaciła się”.

(Maraz)
 
ING Renault F1 Team

Fernando Alonso (P12): „Jestem, co zrozumiałe, rozczarowany sesją kwalifikacyjną, ponieważ miałem zupełnie inne plany na dzisiejsze popołudnie. Jutrzejszy wyścig będzie przez to dużo trudniejszy, ale jako że ścigamy się na torze ulicznym, wszystko może się zdarzyć podczas wyścigu. Musimy jeszcze pracować ciężko dziś wieczorem, aby spróbować opracować jak najlepszą strategię, która pozwoli nam być przygotowanymi jutro na wszelkie ewentualności, takie jak okres neutralizacji, który jest wielce prawdopodobny”.

Nelson Piquet (P15): „Jestem rozczarowany dzisiejszą sesją kwalifikacyjną w moim wykonaniu i sądzę, że byłem w stanie osiągnąć lepszy rezultat tego popołudnia. Uważam że wynik nie pokazuje naszego rzeczywistego tempa, ponieważ Fernando również nie dostał się do Q3 pomimo, że obaj mieliśmy potencjał, aby to osiągnąć. Będę teraz pracował z moimi inżynierami nad opracowaniem agresywnej strategii na wyścig, aby poprawić pozycję na mecie”.

Pat Symonds, szef działu inżynierii: „Podsumowując wszystkie przygotowania poczynione przed wyścigiem na tym nowym torze, wynik jaki dziś osiągnęliśmy jest bardzo rozczarowujący, ponieważ nie zobaczyliśmy w ostatniej części kwalifikacji żadnego z naszych bolidów. Jestem pewien, że mieliśmy potencjał, aby tego dokonać, ale sam potencjał nie wystarczy jeszcze do osiągnięcia dobrego wyniku. Jednakowoż jestem pewien, że czeka nas jutro interesujący wyścig. Podczas wyścigów, które odbyły się tu kilka tygodni temu widzieliśmy, że SC grał tu główną rolę i zastanawiamy się teraz mocno nad naszą jutrzejszą strategią, aby wyciągnąć jak najwięcej z sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy”.

(MDK)
 
Scuderia Ferrari Marlboro

Felipe Massa (P1): „Świetnie jest być na pole position, szczególnie po wielkim rozczarowaniu w Budapeszcie. Dobrze wiem jednak, że wyścig jest jutro i przed nami jeszcze nadal długa droga. Mój pierwszy przejazd w Q3 był bardzo dobry, a podczas drugiego poprawiłem się w pierwszym sektorze, stąd wzięło się pierwsze miejsce. Dziś, tor był nadal bardzo śliski, częściowo z powodu deszczu padającego wczoraj w nocy. Po porannym treningu myślałem, że twardsze opony będą bardziej konkurencyjne w kwalifikacjach. Po rozpoczęciu sesji nie czułem się jednak już tak komfortowo i przeszedłem na bardziej miękką mieszankę. Zespół wykonał świetną robotę podczas przygotowań do tego weekendu i chciałbym im podziękować za to, że dali mi tak mocny samochód. Mam nadzieję, że możemy mieć jutro dobry wyścig”.

Kimi Raikkonen (P4): „Czwarte miejsce nie jest tym, czego oczekiwałem, jednak na pewno to nie koniec świata. Mogłem być wyżej na starcie, jednak podczas mojego ostatniego przejazdu w Q3 zablokowałem koła w kilku miejscach i straciłem cenny czas. To nie był jakiś dramat, jednak na tym torze drobne błędy są bardzo kosztowne. Nadal myślę, że mogę walczyć się do walki o zwycięstwo, szczególnie jeśli uda mi się dobrze wystartować. Mamy dobry samochód, który powinien być szczególnie konkurencyjny w wyścigu”.

(Paweł Zając)
 
Vodafone McLaren Mercedes

Lewis Hamilton (P2): „Wiedzieliśmy, że posiadamy świetny samochód i nie mieliśmy żadnych problemów podczas kwalifikacji. Czułem się bardzo komfortowo i zdecydowałem się na bardziej miękką mieszankę opon. Moje pierwsze okrążenie nie było idealne, straciłem na nim prawie sekundę względem drugiego okrążenia, ale na trzecim wszystko poszło już jak należy. Drugie miejsce na starcie jest dobrą podstawą do jutrzejszego wyścigu. Felipe Massa był jednak zdecydowanie szybszy w pierwszym sektorze i mamy nadzieję poprawić się jutro w tej części toru. Nasz zespół wykonał wspaniałą robotę i jestem pewny, że będziemy silni”.

Heikki Kovalainen (P5): „Balans mojego samochodu był dobry i poprawialiśmy się w każdej sesji. Jestem jednak trochę zawiedziony piątą pozycją na starcie, gdyż nie popełniłem żadnych błędów i pojechałem na maksimum. Teraz wszystko zależy od nas, aby zdobyć jak najwięcej punktów i spróbować dobrze wystartować z czystej strony toru. Nasza strategia powinna pomóc nam zyskać miejsca podczas wyścigu”.

Ron Dennis, szef zespołu: „Zobaczyliśmy dziś kolejne dobre popołudnie w wykonaniu Lewisa i Heikkiego, charakteryzujące się mocnymi okrążeniami, które odzwierciedlają ich strategie na wyścig. Ogólnie rzecz biorąc jesteśmy więc dobrze przygotowani na pierwsze grand prix na tym nowym fascynującym torze. Wszyscy kierowcy wykonali dziś wspaniałą pracę, unikając band w bardzo trudnych warunkach. Mamy nadzieję, że jutrzejszy wyścig również będzie wolny od jakichkolwiek incydentów, a wyścig na torze w Walencji stanie się regularnym, integralnym oraz uwielbianym elementem kalendarza Formuły 1. Chciałbym złożyć gratulacje wszystkim, którzy włączeni byli w budowę toru, a zwłaszcza władzom Walencji; przy odpowiedniej promocji to Grand Prix może stać się wspaniałym dopełnieniem istniejącego już toru przy nabrzeżu – oczywiście w Monako”.

(deeze)
 
Scuderia Toro Rosso

Sebastian Vettel (P6): „To mój najlepszy dotychczasowy rezultat w kwalifikacjach, więc jestem z niego zadowolony, jako że trochę czasu zajęła mi poprawa mojego poprzedniego wyniku życiowego, jakim było P7 uzyskane w moim pierwszym GP. To był dla nas fantastyczny dzień. Dokonaliśmy kilku zmian w ustawieniu bolidu w nocy i wszystkie zadziałały pozytywnie. Zespół ciężko pracował, aby jak najlepiej wykorzystać dane. Nie oczekiwaliśmy tak dobrego występu, ale dobrze jest mieć obydwa samochody w ostatniej fazie kwalifikacji. Moje ostatnie okrążenie powinno być odrobinę lepsze, lecz popełniłem błąd w zakręcie numer 12, blokując tył podczas hamowania. Teraz musimy twardo stąpać po ziemi, ponieważ jutro przed nami wiele okrążeń. Liczę na dobry wyścig i myślę, że mamy realną szansę na zdobycie punktów”.

Sebastien Bourdais (P10): „Nie było źle. Wciąż mam problem ze znalezieniem przyczepności na miękkich oponach, więc musimy nad tym popracować, ale jestem zadowolony, że stajemy się coraz szybsi. Jestem naprawdę szczęśliwy z powodu zakwalifikowania się po raz pierwszy w czołowej dziesiątce. To fajne uczucie, jako że czekałem cały czas aż usłyszę, że spadłem na 11 czy 12 pozycję! Dzisiaj zobaczyliśmy, że na nowym torze niektóre zespoły pracowały w dobrym kierunku, a niektóre w złym. Nasz zespół wykonał świetną robotę, dając mi bolid, który był dziś jednym z najlepszych. Teraz będę musiał wycisnąć z niego jak najwięcej podczas wyścigu. Zapowiada się ciężki wyścig, ale liczę na znalezienie się po dobrym starcie na pozycji, z której będę mógł walczyć o punkty”.

(Igor Szmidt)
 
Force India Formula One Team

Giancarlo Fisichella (P18): „Próbowałem dać z siebie absolutnie wszystko na tym okrążeniu. Myślę, że wycisnąłem wszystko z samochodu i uzyskałem najlepszy czas, jaki tylko mogliśmy. Ostatecznie straciliśmy tylko 1,3 sekundy do najszybszego kierowcy sesji i to pokazuje tylko, jak blisko siebie są teraz wszyscy. Nie wydaje mi się jednak, abyśmy mogli zrobić cokolwiek więcej. To był fantastyczny wysiłek zespołu i samochód prowadził się naprawdę dobrze. Jutrzejszy wyścig może być nieprzewidywalny, a więc zobaczymy, jak się potoczy”.

Adrian Sutil (P20): „Pierwszy przejazd był w porządku, tor poprawiał się i przyczepność stawała się coraz lepsza z każdym kolejnym okrążeniem. Na drugim przejeździe miałem dobre okrążenie, poza małym błędem w zakręcie nr 14, gdzie straciłem 0,2-0,3 sekundy, ale nadal nie było tak źle. Potem na ostatnim przejeździe miałem pewne problemy z ruchem na torze i nie mogłem dobrze rozgrzać opon, tak więc nie były gotowe na kilka pierwszych zakrętów i zablokowałem koła w pierwszym ostrym zakręcie. Z tego powodu nie poprawiłem mojego czasu, co z pewnością było rozczarowujące, jako że ostatni przejazd jest zawsze najszybszy, a ja nie mogłem się poprawić. Jestem więc ostatni, ale zobaczymy, co będzie jutro”.

(Maraz)

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
SoBcZaK, 23.08.2008 17:22[!]
„To były bardzo rozczarowujące kwalifikacje, szczególnie że byliśmy szybcy przez cały weekend." - jakbyście byli bardzo szybcy to byście sie kwalifikowali lepiej!
Banditto, 23.08.2008 18:07[!]
Dzięki. Teraz wypowiedzi przegląda się dużo sprawniej. :)
czopo09, 23.08.2008 18:08[!]
Mówili że przez cały weekend a nie wczoraj więc powinni być wysoko
sebas, 23.08.2008 18:19[!]
Jak zwykle powiedzieli tak, żeby nic nie powiedzieć. Martwi mnie tylko jedno : Felipe ma problem z twardymi gumami, więc obawiam się żeby nie było drugiego GP. Niemiec, jemu zawsze pasowały lepiej twarde niż miękkie. Ciekawe co wymyślą.
andy, 23.08.2008 18:29[!]
gadkę kimiego znam na pamięć juz od jakiegoś czasu. w kółko to samo
michal5, 23.08.2008 19:23[!]
sebas > twarde opony były trochę gorsze bo w nocy padał Deszcz i niemal cała guma naniesiona w piątek na tor została zmyta
Jankes, 23.08.2008 19:35[!]
@andy, my Twoją też
kimir, 23.08.2008 19:36[!]
Muszę się z Tobą zgodzić andy:(
No cóż, ale nie zawsze jest maj.
jasiu, 23.08.2008 20:00[!]
podobnie komentarz qnicka dosyc przewidywalny, chwalą, jego 3 czas w q2 a zyskał go niemal rzutem na tasme, bo wygladalo juz nie ciekawie

ogolnie nie pozostaje nic jak czekac na ciekawy wyscig :)
DCC, 23.08.2008 20:04[!]
Prawa strona prostej startowej jest dobrze nagumowana - hamilton po zewnętrznej.... przy odrobinie szczęścia Robert może go przeskoczyć tuż po starcie - może tym razem zła passa się odmieni :) Oby tylko Massa dobrze wystartował a będzie ciekawie
sebas, 23.08.2008 20:46[!]
michal5 > mam nadzieje że jest jak mówisz i że wszystko jutro wróci do normy. Wybaczcie ale Kubica chyba nie da rady Hamowi na starcie. Oczywiście bardzo bym chciał żeby Ham został w tyle, wtedy Filip będzie uciekał. Jak jutro wszystko pójdzie gładko to się dzisiaj opiję :)))
ari2k5, 24.08.2008 10:50[!]
Na starcie Massa ucieknie, Kubica w tym czasie będzie walczył z Raikkonenem i Hamiltonem, na pierwszym zakręcie kraksa i SC z Hamiltonem na P3 - P4
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca