|
|
|
|
|
|
Pepe Gran Premio Tio Pepe de Espana 1992 | 3 maja |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:18,751 - Gerhard Berger (McLaren), 1991 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:22,837 - Riccardo Patrese (Williams), 1991 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 187,586 km/h - Nigel Mansell (Williams), 1991 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 5 | Nigel Mansell | | Williams FW14B | | 1:20,190 | 213,109 |
2. | 19 | Michael Schumacher | | Benetton B192 | | 1:21,195 | 210,471 |
3. | 1 | Ayrton Senna | | McLaren MP4/7A | | 1:21,209 | 210,435 |
4. | 6 | Riccardo Patrese | | Williams FW14B | | 1:21,534 | 209,596 |
5. | 28 | Ivan Capelli | | Ferrari F92A | | 1:22,413 | 207,360 |
6. | 20 | Martin Brundle | | Benetton B192 | | 1:22,529 | 207,069 |
7. | 2 | Gerhard Berger | | McLaren MP4/7A | | 1:22,711 | 206,613 |
8. | 27 | Jean Alesi | | Ferrari F92A | | 1:22,746 | 206,526 |
9. | 16 | Karl Wendlinger | | March CG911 | | 1:23,121 | 205,594 |
10. | 26 | Erik Comas | | Ligier JS37 | | 1:23,593 | 204,433 |
11. | 4 | Andrea de Cesaris | | Tyrrell 020B | | 1:23,723 | 204,116 |
12. | 21 | J.J. Lehto | | Dallara BMS192 | | 1:24,054 | 203,312 |
13. | 22 | Pierluigi Martini | | Dallara BMS192 | | 1:24,236 | 202,873 |
14. | 25 | Thierry Boutsen | | Ligier JS37 | | 1:24,583 | 202,041 |
15. | 3 | Olivier Grouillard | | Tyrrell 020B | | 1:24,608 | 201,981 |
16. | 9 | Michele Alboreto | | Footwork FA13 | | 1:24,634 | 201,919 |
17. | 33 | Mauricio Gugelmin | | Jordan 192 | | 1:24,671 | 201,831 |
18. | 15 | Gabriele Tarquini | | Fondmetal GR01 | | 1:24,800 | 201,524 |
19. | 10 | Aguri Suzuki | | Footwork FA13 | | 1:24,940 | 201,191 |
20. | 14 | Andrea Chiesa | | Fondmetal GR01 | | 1:24,963 | 201,137 |
21. | 11 | Mika Hakkinen | | Lotus 102D | | 1:25,202 | 200,573 |
22. | 23 | Christian Fittipaldi | | Minardi M191B | | 1:25,315 | 200,307 |
23. | 17 | Paul Belmondo | | March CG911 | | 1:25,467 | 199,951 |
24. | 29 | Bertrand Gachot | | Venturi LC92 | | 1:25,700 | 199,407 |
25. | 24 | Gianni Morbidelli | | Minardi M191B | | 1:25,786 | 199,207 |
26. | 12 | Johnny Herbert | | Lotus 102D | | 1:25,786 | 199,207 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 30 | Ukyo Katayama | | Venturi LC92 | | 1:25,932 | 198,869 |
| 7 | Eric van de Poele | | Brabham BT60B | | 1:26,880 | 196,699 |
| 32 | Stefano Modena | | Jordan 192 | | 1:27,480 | 195,350 |
| 8 | Damon Hill | | Brabham BT60B | | 1:27,763 | 194,720 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 34 | Roberto Moreno | | Andrea Moda S921 | | 1:37,155 | 175,896 |
| 35 | Perry McCarthy | | Andrea Moda S921 | | - | - |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:25,803 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|