|
|
|
|
|
|
Grand Prix de l'Automobile Club de France 1951 | 1 lipca |
|
|
|
Reims-Gueux | |
|
Długość toru: 7,816 km Liczba okrążeń: 77 Pełny dystans: 601,832 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 2:30,600 - Juan Manuel Fangio (Alfa Romeo), 1950 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 2:35,600 - Juan Manuel Fangio (Alfa Romeo), 1950 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 168,707 km/h - Juan Manuel Fangio (Alfa Romeo), 1950 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 4 | Juan Manuel Fangio | | Alfa Romeo 159A | | 2:25,700 | 193,120 |
2. | 2 | Nino Farina | | Alfa Romeo 159A | | 2:27,400 | 190,893 |
3. | 12 | Alberto Ascari | | Ferrari 375 | | 2:28,100 | 189,991 |
4. | 10 | Luigi Villoresi | | Ferrari 375 | | 2:28,500 | 189,479 |
5. | 6 | Consalvo Sanesi | | Alfa Romeo 159 | | 2:28,900 | 188,970 |
6. | 14 | Jose Froilan Gonzalez | | Ferrari 375 | | 2:30,800 | 186,589 |
7. | 8 | Luigi Fagioli | | Alfa Romeo 159B | | 2:33,100 | 183,786 |
8. | 42 | Louis Chiron | | Talbot-Lago T26C | | 2:43,700 | 171,885 |
9. | 26 | Reg Parnell | | Ferrari 375/Thinwall Spl. | | 2:44,000 | 171,571 |
10. | 38 | Philippe Etancelin | | Talbot-Lago T26C-DA | | 2:44,800 | 170,738 |
11. | 46 | Yves Giraud-Cabantous | | Talbot-Lago T26C | | 2:45,700 | 169,811 |
12. | 28 | Johnny Claes | | Talbot-Lago T26C-DA | | 2:46,600 | 168,893 |
13. | 40 | Louis Rosier | | Talbot-Lago T26C-DA | | 2:48,000 | 167,486 |
14. | 44 | Eugene Chaboud | | Talbot-Lago T26C-GS | | 2:49,600 | 165,906 |
15. | 50 | Onofre Marimon | | Maserati 4CLT/50 Milano | | 2:49,800 | 165,710 |
16. | 18 | Emmanuel de Graffenried | | Maserati 4CLT/50 | | 2:50,100 | 165,418 |
17. | 36 | Aldo Gordini | | Simca-Gordini T15 | | 2:50,300 | 165,224 |
18. | 32 | Maurice Trintignant | | Simca-Gordini T15 | | 2:50,300 | 165,224 |
19. | 48 | Guy Mairesse | | Talbot-Lago T26C | | 2:58,400 | 157,722 |
20. | 24 | Peter Whitehead | | Ferrari 125 | | - | - |
21. | 34 | Andre Simon | | Simca-Gordini T15 | | - | - |
22. | 20 | Harry Schell | | Maserati 4CLT/48 | | - | - |
23. | 30 | Robert Manzon | | Simca-Gordini T15 | | - | - |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 2:35,899 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|