|
|
|
|
|
|
Grand Prix de France 1969 | 6 lipca |
|
|
|
Circuit Charade | |
|
Długość toru: 8,055 km Liczba okrążeń: 38 Pełny dystans: 306,090 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 3:18,300 - Jim Clark (Lotus), 1965 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 3:18,900 - Jim Clark (Lotus), 1965 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 143,583 km/h - Jim Clark (Lotus), 1965 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 2 | Jackie Stewart | | Matra MS80 | | 3:00,600 | 160,565 |
2. | 4 | Denny Hulme | | McLaren M7A | | 3:02,400 | 158,980 |
3. | 15 | Jochen Rindt | | Lotus 49B | | 3:02,500 | 158,893 |
4. | 11 | Jacky Ickx | | Brabham BT26A | | 3:02,600 | 158,806 |
5. | 7 | Jean-Pierre Beltoise | | Matra MS80 | | 3:02,900 | 158,546 |
6. | 6 | Chris Amon | | Ferrari 312/69 | | 3:04,200 | 157,427 |
7. | 5 | Bruce McLaren | | McLaren M7C | | 3:05,500 | 156,323 |
8. | 1 | Graham Hill | | Lotus 49B | | 3:05,900 | 155,987 |
9. | 3 | Jo Siffert | | Lotus 49B | | 3:06,300 | 155,652 |
10. | 10 | Vic Elford | | McLaren M7A | | 3:08,000 | 154,245 |
11. | 9 | Piers Courage | | Brabham BT26A | | 3:09,900 | 152,701 |
12. | 14 | John Miles | | Lotus 63 | | 3:12,800 | 150,405 |
13. | 12 | Silvio Moser | | Brabham BT24 | | 3:14,600 | 149,013 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 3:13,242 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|