|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Deutschland 1974 | 4 sierpnia |
|
|
|
Nürburgring | |
|
Długość toru: 22,835 km Liczba okrążeń: 14 Pełny dystans: 319,690 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 7:07,000 - Jacky Ickx (Ferrari), 1972 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 7:11,400 - Carlos Pace (Surtees), 1973 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 187,961 km/h - Jackie Stewart (Tyrrell), 1973 |
| |
|
| | | | | P. | Z. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|
1. | 1 | 11 | Clay Regazzoni | Ferrari 312B3 | | 14 | 1h41m35,000 | - |
2. | 2 | 3 | Jody Scheckter | Tyrrell 007 | | 14 | +0:50,700 | - |
3. | 3 | 7 | Carlos Reutemann | Brabham BT44 | | 14 | +1:23,300 | - |
4. | 4 | 1 | Ronnie Peterson | Lotus 76 | | 14 | +1:24,200 | - |
5. | 4 | 2 | Jacky Ickx | Lotus 72E | | 14 | +1:25,000 | - |
6. | 5 | 16 | Tom Pryce | Shadow DN3 | | 14 | +2:18,100 | - |
7. | 12 | 9 | Hans-Joachim Stuck | March 741 | | 14 | +2:38,700 | - |
8. | 10 | 17 | Jean-Pierre Jarier | Shadow DN3 | | 14 | +3:25,900 | - |
9. | 11 | 26 | Graham Hill | Lola T370 | | 14 | +3:26,400 | - |
10. | 14 | 15 | Henri Pescarolo | BRM P201 | | 14 | +4:17,700 | - |
11. | 14 | 18 | Derek Bell | Surtees TS16 | | 14 | +5:17,700 | - |
12. | 5 | 8 | Carlos Pace | Brabham BT44 | | 14 | +6:26,300 | - |
13. | 10 | 10 | Vittorio Brambilla | March 741 | | 14 | +8:43,100 | - |
14. | 12 | 32 | Ian Ashley | Token RJ02 | | 13 | 1 okr. | - |
15. | 3 | 33 | Mike Hailwood | McLaren M23 | | 12 | wypadek | - |
|
Niesklasyfikowani | |
| | 19 | Jochen Mass | Surtees TS16 | | 10 | silnik | - |
| | 24 | James Hunt | Hesketh 308 | | 10 | skrzynia biegów | - |
| | 4 | Patrick Depailler | Tyrrell 007 | | 5 | wypadek/zawieszenie | - |
| | 20 | Arturo Merzario | Williams FW03 | | 5 | przepustnica | - |
| | 14 | Jean-Pierre Beltoise | BRM P201 | | 4 | układ paliwowy | - |
| | 22 | Vern Schuppan | Ensign N174 | | 4 | skrzynia biegów | - |
| | 5 | Emerson Fittipaldi | McLaren M23 | | 2 | kolizja z Hulmem | - |
| | 21 | Jacques Laffite | Williams FW02 | | 2 | wypadek/zawieszenie | - |
| | 28 | John Watson | Brabham BT44 | | 1 | wypadek/zawieszenie | - |
| | 12 | Niki Lauda | Ferrari 312B3 | | 0 | kolizja z Scheckterem | - |
| | 6 | Denny Hulme | McLaren M23 | | 0 | wypadek | - |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 25 | Howden Ganley | Maki F101 | | |
| 37 | Francois Migault | BRM P160E | | |
| 23 | Tim Schenken | Trojan T103 | | |
| 27 | Guy Edwards | Lola T370 | | |
| 30 | Larry Perkins | Amon AF101 | | |
| 30 | Chris Amon | Amon AF101 | | |
| |
Najszybsze okrążenie: Jody Scheckter (Tyrrell 007) - 7:11,100 na 11 okr. Średnia prędkość zwycięzcy: 188,824 km/h |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|